פורים 2022 הוצאת אצבעוני מוציאה לאור מהדורת חג מיוחדת.

גליונות מגזין אצבעוני

גיליון צב־צב בשיתוף פעולה עם איציק הליצן

מתנה מושלמת לילדים ולילדות סקרנים בגילאי 3-6

        

לכבוד פורים 2022 קבוצת עיתוני אצבעוני מקדישה את  גיליון צב צב הקרוב ל 'ליצנים', הגיליון הופק בשיתוף פעולה עם איציק הליצן ופרוייקט אף אדום.

העיתון החגיגי מתמקד בעבודתו של הליצן, מפגש עם איציק הליצן הרפואי ועוד.

בכל גליון של צב-צב אנו חושפים את הילדים, גילאי 3-6 לתכנים עשירים, דפי עבודה, הכרת אותיות, מספרים, צבעים, צורות ומושגי יסוד.

השלכות השנתיים האחרונות על מערכת החינוך כבר בוררות, הילדים שלנו מתקשים בקריאה בשל שגרת הלימודים מרחוק שכפתה הקורונה, וחלקם, אף לא עומדים ברמה הנדרשת על פי יעדי משרד החינוך.

עיתוני הילדים של אצבעוני כוללים אתגרי חשיבה, המלהיבים את הילדים ומאפשרים להורים לנצל זמן איכות בהקניית הרגלי קריאה והרחבת אופקים בנושאים רבים של טבע, מדע, תרבות, ארצות רחוקות ועוד ועוד. בין האתגרי חשיבה ניתן למצוא תשבצים, תפזורות, חידות, מבוכים, מצא את ההבדלים, סיפורים בהמשכים, דפי עבודה ועוד מגוון קטעי קריאה בהתאמה לגילאים השונים.

הוצאת אצבעוני מציעה לכם להפתיע את הילד/ה שלכם עם 'משלוח מנות' מקורי במיוחד מארז של אחד מעיתוני אצבעוני. במארז 4 גליונות ב-99 ₪.

צב־צב לגילאי 3-6 – הכנה ללימודי הקריאה, דובון לגילאי 5-7 – לומדים לקרוא, אצבעוני לגילאי 7-10 – קוראים עצמאיים, משבצת לגילאי  8-12 – אתגרי חשיבה, זבנג לגילאי 11-18 – קומיקס

 

קיימים מסלולי מנוי נוספים לבחירתכם.

ניתן להזמנה ישירות דרך אתר אצבעוני ולתשלום באמצעות אשראי \ ביט \ בהזמנה טלפונית וגם דרך אתרי הרווחה של הסתדרות המורים, מועדון טוב, חבר משרתי הקבע, קרנות השוטרים, הייטקזון, לייפסטייל ועוד חברות וארגוני עובדים.

 

להזמנות התקשרו: 03-687-4267 או באתר: www.ezbeoni.co.il

 

לפרטים נוספים – שרון ברנד: 052-8329310[email protected]

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן