פוסט בן ארבע מילים: "קונצרט זונדהיים: מי בפנים?"

Rona Israel Kolatt Michal Harduf Raz

זו הקריאה שפירסמה זמרת הסופרן רונה ישראל-קולת, והתגובות לא אחרו להגיע.

מהקריאה הזו נולד הערב: "זונדהיים לנצח – מחווה ליצירתו של המלחין והפזמונאי סטיבן זונדהיים" ובסטודיו אנט התלהבו מהרעיון להיות בית למופע!

יום שני 31.1.22 בשעה 20:00 סטודיו אנט, שביל המרץ 2 ת"א. קונצרט כובע (שלם כבחירתך)

 

ההד על מותו של סטיבן זונדהיים היה זעיר לעומת חשיבותו של אחד מיוצרי מחזות הזמר והמוסיקה לסרטים, מי שנחשב לגאון והיה לאחד הגדולים בעולם במאה ה-20.

 

והנה, תשעה אוהבי סטיבן זונדהיים מושבעים, חברו יחד כדי לערוך לגאון התיאטרון המוסיקלי מופע החייאה.

רונה ישראל-קולת זמרת סופרן, מפיקה ומורה נערצת לפיתוח קול פרסמה פוסט בן ארבע מילים: "קונצרט זונדהיים: מי בפנים?". ההענות הפתיעה!

שמונת הנחושים ביותר הצטרפו אליה להעלות ערב שנותן כבוד למלחין שנפטר לאחרונה. המופע הוא חיבור כוכבים חוצה-ז'אנרים שמתקיים לראשונה על במה מתוך אהבה לאיש שהוביל את השירה הבימתית לגבהים של איכות מוסיקאלית.

 

אתם מוזמנים לקונצרט סוער בהשתתפות בכירי עולם המחזמר הישראלי אורי אלקיים (הזמר, השחקן והדראג קווין "מיס סיסטרטה", שעשה היסטוריה בקונצרט של התזמורת הסימפונית ירושלים כשהופיע עם יצירה שנכתבה לאישה כשהוא על דראג מלא וזכה לתשומת לב ענקית ברשת), אלונה אלכסנדר (היפה והחיה 2017, טרולים, עלובי החיים, ווקה פיפל, וצלילי המוזיקה), עתליה לביא (תזמורת צה"ל, רימון), אייל שרף (מומחה לתיאטרון מוסיקאלי וכוכב ברודוויי) והדיווה לימור שפירא בעלת ההצלחה הבינלאומית (הבימה, בית לסין, הקאמרי, טלויזיה וסרטים). לצידם זמרים מהשורה הראשונה של השירה האמנותית: הטנור הבינלאומי נמרוד גרינבוים, חן ויין המבטיחה, תלמידת האקדמיה למוסיקה ע"ש בוכמן מהטה ורונה ישראל-קולת

במופע יבוצעו שירים ודואטים מהיצירות הידועות של זונדהיים ביניהם Sweeney Todd, Follies

Into the woods, וכמובן, סיפור הפרברים!

 

המנהל המוסיקלי של ערב קסום זה הוא המטאור העולה נאור שני שינצח מהפסנתר.

רונה ישראל קולת כמנהלת אמנותית לערב תביים חלק מהקטעים.

 

זונדהיים לנצח הוא זהו קונצרט שהופק מהלב אל הלב באופן ישיר, ללא מתווכים וגם קונצרט כובע – נרשמים באתר של סטודיו אנט ומגיעים ללא שיקולי עלות, רק מתוך הערכה ורצון לחגוג את פועלו של סטיבן זונדהיים.

  

לפרטים נוספים:   שירלי יצחקי 0547206348   גילי אלון-ביטון 0544352353

 

 

סטודיו אנט, הבית החדש של עמותת פליציה בלומנטל למוזיקה, הוקם לזכר האמנית והזמרת אנט סלין, ממשיכת דרכה של אמה פליציה בלומנטל. סטודיו אנט ממוקם בדרום המתחדש של העיר, בין בתי מלאכה, גלריות, חללי עבודה לאמנים, בין נוף אורבני לציורי קיר מהממים, בין רעש תעשייתי לרעש אמנותי. במקום – סטודיו לקונצרטים ומופעים, חדרי חזרות ומשרדי העמותה.

סטודיו אנט, שביל המרץ 2 תל-אביב. טלפון: 03-6201185 כרטיסים ומידע באתר: www.fbmc.co.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן