הצגות ילדים בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות פברואר 2022

פרסום הצגת ילדים

הצגת ילדים- הבית של יעל (מיקי)

הבית של יעל בכיכובה של מיקי מלכת הילדים בעיבוד חדשני לספר הילדים הקלאסי, ובמסרים שכל ילד וילדה ירצו לקחת איתם. מיקי תגלם את יעל – ותצא למסע מרגש ומצחיק שמפתח את הדמיון.

יום ראשון 6.2.22 בשעה 17:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר:81-87 ₪.

 

הצגת ילדים- חיפזון וזהירון סיפור המגילה הפקת הענק של פורים 2022

הצגה מרהיבה ,ססגונית, מוזיקלית ,מצחיקה ומרגשת עם כוכבי הילדים האהובים מסדרת הטלוויזיה המצליחה: חיפזון וזהירון יחד עם כל החברים בשכונה : טישו, רמזוריקו, צ'יקו השוטר וטופי בהצגה מצחיקה ומהנה לכל המשפחה. ברחוב העכברוש 33, בשכונה המוכרת והאהובה של חיפזון וזהירון, מתכוננים כל החברים כבכל שנה למסיבת-פורים. כמו בכל מסיבה יש שירים וריקודים, תחפושות ואזני המן אך במסיבה הפעם  יפתיעו החברים את האורחים (כל הילדים שבקהל) וימחיזו את "ספור מגילת-אסתר". מפיק ראשי ולחנים: חיים גוזלי | מחזה: מאיה גוזלי  |  בימוי: עופר שפריר. בהשתתפות: יפעה מימון הר-קט, רונה בקרמן, הילית דייטש שני, שגיא לוי, מתן קליגר, יובל שטרן.

יום שלישי 22.2.22 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 89-99  ₪.

 

 

הצגת ילדים – הקוסם

דור חדש של ילדים יוצא בשביל האבנים הצהובות להרפתקאות בארץ עוץ! דורותי וטוטו, הדחליל הטיפש, איש הפח חסר-הלב, האריה הפחדן וכמובן, סם הקוסם, מחכים לכם עם כל הלהיטים הגדולים. מחזה מאת אורי פסטר. מבוסס על "הקוסם מארץ עוץ" מאת ל. פרנק באום עם השירים של ירון כפכפי. במאי וכוריאוגרף: עוז מורג. ניהול מוזיקלי: ירון כפכפי. תלבושות: אלה קולסניק. תפאורה: בתיה ומיכאל פיק. הגברה ותאורה: ליו. מפיקה: לימור רוז.

יום שבת 26.2.22 בשעה 11:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 75 ₪.

 

 

הצגת ילדים- סמי הכבאי הרפתקה ביער

סמי הכבאי הגיבור וכל החברים המוכרים מסדרת הטלויזיה האהובה פוגשים בצמד חוקרי טבע משעשעים, וביחד איתם יוצאים להרפתקה בלתי נשכחת ביער הגדול, כשהמטרה היא להצליח ולמצוא בעל חיים נדיר, שובב וחמקמק במיוחד. ביחד הם מתמודדים עם סכנות, פותרים בעיות ומסייעים לילדים לרכוש כלים שיעזרו להם לשמור על הבטיחות ולהתרחק מסכנה. האם סמי, אלוויס, פני, אדם פרייס וכל החבורה יצליחו במשימה? אז קדימה כולם מוזמנים לעלות על יופיטר וונוס ולהצטרף למסע מוסיקלי מצחיק וסוחף.

יום ראשון 27.2.22 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 99-109 ₪.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן