כרוניקות הופעות והצגות בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות דצמבר 2021

תום יער

ערב מורשת יהדות תימן

עיריית מודיעין בשיתוף שרשרת הדורות ואגף תרבות ואירועים –תרבות יהודית, עורכים את ערב מורשת יהדות תימן.

בתכנית: הדלקת נרות חנוכה עם הפייטן שוהם שמחי, ברכות, הרצאה מאת ד"ר אריאל מלאכי ומופע מוזיקלי בכיכובם של דוד דהרי, שירן צפירה ולקהת גלבי.

 

יום חמישי, 2.12, בשעה 20:00, אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 45 ₪.

 

טברנה יוונית – מועדון זמר

"טברניקה": אילנה כץ בשירה בציבור, מארחת את הזמרת הוירטואוזית ינית אסולין בליווי נגנים במופע סוחף, שמח וקצבי, לוקחת את הקהל למסע אל צלילי הפולקלור היווני – אריס סאן, דאלארס, קאזנג'דיס, גליקריה. מיטב השירים האהובים ביוונית ובתרגומם העברי (נערה ממש אוצר, סיגל סיגל, פני מלאך ועוד). גיטרה: יאיר מייזליש, בוזוקי: אסף בוכמן, כלי הקשה: איתמר פנאי.

יום שבת, 4.12, בשעה 20:30, אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 119-159 ₪.

 

החברות של אלוהים

שלוש השחקניות בהצגה, מקימות לתחיה את דמותן התנ"כית של שרה אמנו, נעמי ופילגש בגבעה, ומאפשרות להן לחשוף את האמת שלהן בסיפורי התנ"ך המוכרים. שרה שהיתה אישה ללא בנים, נעמי אלמנה ללא בעל וילדים ופילגש ש"זנתה" לבעלה, נחשבות כמי שאינן עומדות בנדרש מ"אישה טובה": להיות נשואה, פורייה, מרובת ילדים ונאמנה. מהו המחיר שמשלמות אותן נשים על מנת לעמוד בייעודים שהוגדרו עבורן ומה קורה כשהן חותרות תחת הערכים והחוקים שהן מכירות? מאת קבוצת התיאטרון BLACKBOX
בסוף ההצגה מתקיימת שיחה עם השחקניות והיוצרות. משך הארוע כשעה ורבע.
שחקניות: תמר מלאכי, תמר רצאבי/ ימית בר נור, יעל רוחקינד

יום רביעי, 8.12, בשעה 20:30, אולם עינן-עזריאלי. מחיר: 75-100 ₪.

 

 

ערים מרתקות- זו אמירה

המרצה יואל שתרוג יוצא למסע לערים בהן התפתחו היסודות המוזיקליים שהיו מקור השראה ליוצרים רבים. אל שירת העבדים שהיא הבסיס, לבלוז, לג'אז, למוזיקת הגוספל הקנטרי ועוד מקצבים רבים. מסע בזמן אל אמריקה מימיה הראשונים ועד היום. 
מופע: ״
MissBehave להקת בנות מוסיקאיות, שלוש זמרות וארבע נגניות, במחווה ללהיטי המוטאון (R&B ונשמה) הגדולים ביותר של שנות ה60-70. להיטים מפי אמנים נצחיים כמו
הסופרימס, טמפטיישנס, סטיבי וונדר, מייקל ג׳קסון, סמוקי רובינסון, מרווין גיי ועוד, בשירים הנוסטלגיים, המרגשים והמרקידים ביותר.

יום חמישי, 9.12, בשעה 20:00, אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 129-159 ₪.

 

טרום בכורה שישי: הגבר המושלם שלך I'm your man

אלמה, מדענית במוזיאון פרגמון הנודע בברלין, מסכימה להשתתף בניסוי יוצא דופן כדי להבטיח מימון למחקרה. במסגרת הניסוי היא נאלצת לחיות במשך שלושה שבועות לצדו של טום, רובוט אנושי שבינתו המלאכותית עוצבה כדי לשמש כבן הזוג המושלם, שתוכנת לפי מידותיה וצרכיה.
הקולנוענית מריה שרדר, במאית הסדרה המצליחה "המורדת" מגישה דרמה טראגית־קומית שנונה המעלה שאלות נוקבות על אהבה, רגשות ומה שהופך בן אנוש לאנושי.
הסרט הוצג בהקרנת בכורה בתחרות של פסטיבל ברלין האחרון, זיכה את מארן אגרט בפרס השחקנית וכבש את לבבות הקהל ומבקרי הקולנוע גם יחד.
102 דקות, דובר גרמנית , תרגום לעברית ולאנגלית. במאית: מריה שרדר. שחקנים: דן סטיבנס, מארן אגרט, סנדרה הולר

יום שישי, 10.12, בשעה 10:00, אודיטורים היכל התרבות מודיעין. מחיר: 75-99.

 

כשהקלאסי והפופ נפגשים- גיל שוחט מארח את אביהו מדינה: "להיות אדם". 

מופע מוזיקלי ייחודי המפגיש על במה אחת שני ענקים המגיעים, יוצרים ומסמלים לכאורה עולמות מנוגדים: המוזיקה הקלאסית המערבית מול הסגנון הים-תיכוני. אבל האמת היא שרב המשותף על השונה, וכך נוצרת על הבמה יצירה מקורית של שירי אביהו מדינה שהפכו לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, עם הצליל התזמורתי הקלאסי העשיר של גיל שוחט, ועם ביצועים ליצירות מופת קלאסיות באופי ספרדי. בקונצרט מתארחת הגיטריסטית הבינלאומית ליאת כהן, בקטעי סולו וירטואוזים, ובצירופיה לאנסמבל המנגן את שירי אביהו מדינה.

יום שבת, 11.12, בשעה 21:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-210 ₪.

 

שרים יגאל בשן

כוכבי "הופה היי", אבי דור ואהרון פררה, חוברים אל מוישה ויס לחוויה מוסיקלית מרגשת, בחזרה לרגעים הגדולים, המרגשים והמצחיקים של אחד הכוכבים הגדולים שזהרו בשמי ישראל- יגאל בשן. איך נכתב השיר 'קפה אצל ברטה'? איזו מלחמה עשו אלופי צה"ל כדי שבשן יגיע דווקא ללהקה הצבאית בפיקוד שלהם? ומיהי היפה בשיר 'ואת יפה'?

יום רביעי, 15.12, בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 89-109 ₪.

 

אינטימיות – בית ליסין
מחזה ישראלי חדש מאת רוני קובן. ארבע נשים במשפחת קפלן וכולן, כבר שנים, לא ידעו אהבה. אל בית המשפחה מגיע יותם מורנו, קצין כריזמתי ויפה תואר, עם סקופ שנועד לעצור מלחמה. הוא רואה באחת מבנות המשפחה, המשמשת ככתבת צבאית, כלי לפרסום, היא רואה בו חתן פוטנציאלי. כשכל בנות המשפחה מתאהבות בקצין יפה התואר, פורצת מלחמה על לבו, מלחמה לא פחות קשה מהמלחמה שמשתוללת בחוץ.
דרמה קומית משפחתית שנונה ורוויית יצרים, מלווה בשירים הישראלים היפים.
יום חמישי, 16.12, ויום שבת, 18.12, בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-239 ₪.

 

תום יער

אחרי שכבשה את הקהל על מסך הטלוויזיה (״ארץ נהדרת", וזוכות פרס האקדמיה "תום יער עושה את שביל ישראל" ו"תום יער עושה בגרות", תכנית האוכל החדשה בכאן 11 – "סבתא בישלה עם תום יער" ועוד..) מגיעה הכוכבת הקומית לפגוש אתכם במקום הטבעי ביותר – על הבמה. עם מופע הסטנדאפ החדש, האישי, הלא מתנצל, הנוקב והקורע מצחוק שלה.

יום חמישי, 16.12, בשעה 21:00, אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 110-130 ₪.

 

ניקוי ראש לשב"כ

קומדיה ישראלית מאת חגי טיומקין.  מחזה קומי סאטירי, שייקח את הצופים להצצה אל מאבקי הכח המתרחשים כביכול מאחורי הקלעים של אחד מארגוני הביון הסודיים והמוערכים בעולם.
התרחשות מטורפת, המעמידה מראה רלוונטית ועכשווית מול הקהל הישראלי על אופיו המיוחד, מגרעותיו ויתרונותיו, ומאפשרת חשבון נפש הומוריסטי הסוגר את השנה הקשה שעברה על כולנו.
מאבק סוער, מצחיק עד דמעות על עמדות כח, מבצעי ריגול, ומרדפים מותחים המובילים לסוף מפתיע ומעורר מחשבה.  משתתפים: זוהר שטראוס, אמיר שורוש, יניב סוויסה, דקלה הדר, נתי קלוגר, יובל ברגר, גל בן עמרה ויאיר בלוך.

יום חמישי, 23.12, בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 105-119 ₪.

 

שלומי קוריאט

יש אנשים שלא צריך להציג – שלומי קוריאט הוא אחד כזה. ועכשיו הוא חוזר עם מופע סטנד אפ חדש שנון חושפני שלא דופק חשבון לאף אחד. שלומי מביא לבמה את החוויה האישית שלו ובעצם של כולנו מחיי הנישואין, זוגיות, הורות, ילדים ובכלל מהאבחנות הקטנות והמדויקות של חיי היום יום והכל בדרכו המיוחדת עם המון חן אישי, קצב ואנרגיה מטורפת.

המופע מיועד לגילאי 18 ומעלה.

יום שבת, 25.12, בשעה 21:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 124 ₪.

 

אסי כהן- שאולי

מופע סטנד אפ חדש, בכיכובו של אסי כהן בדמותו של שאולי המוכר והאהוב מהתכניות 'ארץ נהדרת' ו'הפרלמנט'.

יום שני, 27.12, בשעה 21:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 140 ₪.

 

גאון בכלוב- הקאמרי

דרמה קומית מתעתעת. יורם גרניט, כוכב טלויזיה ענק עם "פה גדול" נמצא בשפל של חייו: אשתו זרקה אותו מהבית משום שמאסה בבגידות שלו ותעשיית הבידור זרקה אותו משום שמאסה בקפריזות שלו. מפגש מפתיע עם ויקי, מעריצה נלהבת שמזמינה אותו לביתה, ועם יונתן, אחיה הגאון שנמצא על הספקטרום, מוליד במוחו של יורם רעיון גדול לשעשועון מטורף שיחזיר אותו אל המסך הקטן. כעת הוא חייב להתקרב ליונתן ולאמן אותו ואף להתמודד עם השיגעונות שלו מחד ועם החיזורים של אחותו מהצד השני. כך מתפתח משולש יחסים סבוך שבו כולם מוכנים למכור את נשמתם רק כדי לחיות את החלום. משתתפים: עמוס תמם, עירית קפלן, שוהם שיינר, דויד בילנקה, גל סרי.
יום שלישי, 28.12 ויום רביעי, 29.12, בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-239 ₪.

 

אלף שמשות זוהרות- גשר

עיבוד בימתי לספרו של חאלד חוסייני. זהו סיפור על חברות אמיצה בין שתי נשים כאשר ברקע מתרחשת הטרגדיה הגדולה של מלחמת האזרחים באפגניסטן.
מריאם חותנה בגיל 15 עם ראשיד, סנדלר אלמן המתגורר בקאבול. חיי הנישואים שלהם הולכים ומתדרדרים מכיוון שמריאם לא מצליחה להוליד ילדים. כשני עשורים לאחר מכן, בעיצומה של מלחמת האזרחים באפגניסטן, ראשיד נושא לאישה את ליילה – שכנתם בת ה-14 שכל משפחתה נהרגה בהפצצה. לעומת מריאם, ליילה הצעירה מולידה לראשיד שני ילדים והמתח בבית מגיע לשיאים חדשים. כשהטליבאן משתלטים על המדינה, החיים הופכים למאבק נואש ברעב, ראשיד הופך אלים יותר ויותר ומשרה פחד על נשותיו. לבסוף, הן מחליטות לעשות יד אחת כדי לשנות את גורלן האכזרי, גם אם המחיר יהיה קשה מנשוא.
יום חמישי, 30.12, בשעה 20:30, אוידטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-239 ₪.

 

לפרטים נוספים: יוליה ארדורונאי פורטוס דולפין יחסי ציבור 0523854447

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן