הצגות ילדים בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות דצמבר 2021

מודעה פרסום הופעה

 

היפה והחיה

במהלכו של ערב ההכתרה של הנסיך סבסטיאן, מגיעה לארמון קבצנית המבקשת מחסה ללילה מפני הסערה שבחוץ. הנסיך השחצן מסלק אותה מארמונו, ואינו יודע שהיא אינה אלא קוסמת אשר כעונש על התנהגותו הופכת אותו לחיה מכוערת ומכשפת גם את ארמונו ומשרתיו. שנים אחר כך, בל, נערה יפה וטובת לב, יוצאת לחפש ורד קסום שיציל את בית משפחתה. באורח פלא היא מגיעה אל הארמון המכושף ולתדהמתה פוגשת בייצור החייתי. הצגה מבית תיאטרון אורנה פורת, המבוססת על האגדה הנודעת והאהובה בעיבוד מקורי ושובה לב, עם שקנים, רקדנים, וידאו ארט ייחודי ועוד. על כוחם של חברות אמת, יופי פנימי וטוב לב ועל אחד השיעורים החשובים לחיים: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו".

יום רביעי, 1.12 בשעה 16:00 ובשעה 18:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 85-109 ₪.

 

כספיון

הצגה המבוססת על ספרו של פאול קור. כספיון, דג הכסף הקטן, שוחה אל הים הפתוח כדי למצוא את הוריו של לוויתן תינוק שהלך לאיבוד. חבריו יזהירו אותו מן הסכנות, אבל הוא נחוש בדעתו לעזור לחבר. האם יצליח במשימה, למרות האתגרים שבדרך? סיפור על התבגרות, אומץ, חברות, שיתוף וערבות הדדית.  ההצגה מבוססת כולה על סודות התיאטרון השחור ומקימה את עולם הים הקסום על הבמה בחגיגה של צבעים ומראות.

יום שישי, 3.12 בשעה 10:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 75-85 ₪.

 

ספר הג'ונגל אבן האש

הסיפור האהוב והנמכר ביותר בעולם, שוב חוצה דורות ומגיע לסיבוב חד פעמי בחנוכה 2021, בכיכובם של רוי בוי וענבלי. מחזמר חדש לכל המשפחה, מצחיק, סוחף עם שירים מקוריים, רקדנים, בובות, בובנאים ועוד. בהרפתקה סוחפת במעמקי הג'ונגל נפגוש את רוי בוי, ענבלי, בלו הדב, בגירה הפנתר השחור, חבורת הקופים המשוגעים ואפילו את שירחאן הנמר.  כתיבה ובימוי: אודי גוטשלק

יום שבת, 4.12, בשעה 09:45 ובשעה 11:45, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 89 ₪.

 

פיטר פן- הקאמרי בשיתוף אורנה פורת

סיפורו הקלאסי האהוב של ג'יימס מתיו ברי אודות הילד הנצחי, פיטר פן, זוכה לעיבוד חדש ומקורי מאת רועי שגב ושירילי דשא, ובבימויו של גלעד קמחי. הרפתקה מוזיקלית, ססגונית, פרועה ומפתיעה, למבוגרים שגדלו על הסיפור ולילדים שעדיין לא מכירים אותו. משתתפים: אלון סנדלר, מיה לנדסמן, עופרי ביטרמן, ערן מור, נדב נייטס, שון מונגוזה, אלעד אטרקצ׳י, שהם שיינר, נעם ברט.

יום ראשון, 5.12, בשעה 16:00 ובשעה 18:00, אודיטורים היכל התרבות מודיעין. מחיר: 85-109 ₪.

 

מערת האוצר- אנדרדוס

מחזמר סוחף, מפתיע ומצחיק לכל המשפחה בכיכובם של חברי אנדרדוס. עלי השודד האמיץ מחליט יום אחד לשנות את דרכיו, אבל כשהסולטן הרשע דולק בעקבותיו וחבריו השודדים לא נותנים לו מנוח, הוא מגלה שלחזור למוטב זה לא עסק פשוט. האם יצליח עלי להישאר נאמן לעצמו מבלי לאבד את חבריו ומה מסתתר במערת האוצר המסתורית.

יום שני, 6.12, בשעה 09:30, בשעה 12:00 ובשעה 14:30, אודיטורים היכל התרבות מודיעין. מחיר: 65-70 ₪.

 

מאסאנמה- מבית מיומנה
מופע מרהיב קצבי ומצחיק לכל המשפחה, מבית מיומנה, על יום בחיי שבט קדום בשם "מָאסָאנָמה" שגילה את ההמצאה ששינתה את העולם – הקֵֶצֶב וכך הפך ללהקה הראשונה בעולם – מיומנה. חגיגת הקצב של מיומנה לילדים, מחברת בין עולמות של ישן וחדש, נוסטלגי ועכשווי.

יום רביעי, 8.12, בשעה 16:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 89 ₪.

 

 

פינוקיו

מחזמר מוסיקלי קסום לכל המשפחה על כוחה של האהבה וכוחה של האמת. פינוקיו חולם להפוך לילד אמיתי, אבל קודם עליו לעמוד במבחן. במסעו נמכר פינוקיו לתיאטרון הבובות, הולך שולל אחר הבטחות על עץ של מטבעות, מתפתה ובורח לארץ הילדים, משקר לפיה הכחולה ומוצא את עצמו בתוך בטן של דג. לבסוף מוכיח פינוקיו שהוא ילד אמיץ, נאמן ומתחשב.
בכיכובם של טוביה צפיר, דניאל מורשת / ידידה ויטל, רויטל זלצמן, אופיר וייל, חייקה מלכה, קרן מרום / דור אוחיון, אביתר בר דויד.

יום שבת, 11.12, בשעה 10:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 89 ₪.

 

סמי הכבאי- הרפתקה ביער

סמי הכבאי הגיבור וכל החברים המוכרים מסדרת הטלויזיה האהובה פוגשים בצמד חוקרי טבע משעשעים, וביחד איתם יוצאים להרפתקה בלתי נשכחת ביער הגדול, כשהמטרה היא להצליח ולמצוא בעל חיים נדיר, שובב וחמקמק במיוחד. ביחד הם מתמודדים עם סכנות, פותרים בעיות ומסייעים לילדים לרכוש כלים שיעזרו להם לשמור על הבטיחות ולהתרחק מסכנה. האם סמי, אלוויס, פני, אדם פרייס וכל החבורה יצליחו במשימה?
יום שלישי, 14.12, בשעה 16:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 99-109 ₪.

 

מעשה בחמישה בלונים

הפקה חדשנית ומרהיבה, על פי הספר הנפלא והאהוב של כל הזמנים, של מרים רות .
אז, מה סופו של כל בלון? נגלה זאת יחד, עם רותי, אורי, רון, סיגלית ואלון. בהצגה החדשה שכולה חגיגה, עם שירים אהובים וסוחפים על בלונים וצבעים, וחוויית תיאטרון בלתי נשכחת!

יום שבת, 25.12, בשעה 11:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 69 ₪.

 

הרפתקה בג'ונגל

כוכבי הילדים האהובים קופיקו, דוד חיים, בובו והמותג הבינלאומי המצליח כוח פי ג'יי, לראשונה יחד על הבמה במחזמר מוסיקלי ססגוני, כובש ומרגש שייקח אתכם למסע בלתי נשכח! 

 

קופיקו מגלה שהג'ונגל שבו גדל נמצא בסכנה. דוד חיים עוזר לקופיקו ויחד עם כוח פי ג'יי, שמלמד אותם תרגילים בהישרדות, הם יוצאים להציל את הג'ונגל.

יום ראשון, 26.12, בשעה 17:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 99 ₪.

 

לפרטים נוספים: יוליה ארדורונאי פורטוס דולפין יחסי ציבור 0523854447

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן