כנס "לגופו של קהל"

מודעה לכנס לגופו של קהל

היוצרים והאמנים מחפשים אותו ומעודדים את קיומו, רוצים את נוכחותו ומאמינים בו – אם כן מדוע ׳קהל׳ הוא מושג כל כך מעורפל להבנה?

– כנס ראשון מסוגו בישראל –

 

ב-08.12.2022 תקיים עמותת הכוריאוגרפים, ארגון הגג של יוצרי המחול העצמאיים בישראל, את אירוע הפתיחה של הכנס 'לגופו של קהל'. מדובר בכנס נודד המבקש ללמוד את המושג קהל דרך רעיונות חדשניים, מחקרים פורצי דרך ומודלים לפעולה על פיתוח ומעורבות קהל בעידן העכשווי.

 

בין הדוברים בכנס חוקרים ואנשי מקצוע המובילים מהלכים בינלאומיים בתחום מחקר הקהל, ביניהם:

האורח המיוחד – פרופסור בן וולמסלי חוקר מעורבות קהל מאוניברסיטת לידס (בריטניה),

אשר מחקריו משלבים בין שדות שונים של אמנות ושיווק, ניהול ומדיניות תרבות. וולמסלי חוקר את ההשפעה שיש לאמנויות המופע על איכות חיי האדם והאופן בו האמנות, כמו גם מוסדותיה, בעלות השפעה על ועם הקהלים שלהן. מחקריו השונים מנתחים התנהגות של ארגוני אמנות ושינוי פרדיגמות בניהול ומנהיגות תרבות.

 

ראשי ארגון  The Audience Agency – ('סוכנות הקהל'), עמותה בריטית שמטרתה לפעול למעורבות והגברת הקשר עם קהל בעידן העכשווי מטעם ה- British Council

 

כמו כן יתארחו באירוע נציגי ממסדים, ארגונים וקהילות, אשר שגרת עשייתם משיקה לנושא הכנס.

 

במסגרת הכנס יפגשו ד״ר טל פדר (חוקר מדיניות תרבות) ושרון בר לב (מנכ״לית עמותת הכוריאוגרפים) לשיחה עם אנשי ׳סוכנות הקהל׳, בה יחשוף הארגון מודלים חדשניים לעבודה, מערכות מיפוי ואסטרטגיות להרחבת קהלים ויעזור לשנות פרדיגמות ביחס לקהל. בתום השיחה יציגו ד״ר טל פדר ושרון בר לב מחקר ישראלי ראשון מסוגו סביב לימוד ופיתוח קהל בישראל, ביוזמתה של עמותת הכוריאוגרפים.

 

שרון בר לב מנכ"לית עמותת הכוריאוגרפים: "הכנס מיועד לכלל היוצרים והאמנים שהיצירה שלהם פוגשת קהל ונועד לאפשר שיח ודיון בנושא פיתוח, יצירה והשפעה על הקהל בעידן העכשווי. אירוע הפתיחה ילבש צורה ייחודית ויכיל את תמצית הכנס הנודד, כפרישת מניפה של רעיונות, מחקר ומודלים לפעולה בנוגע למושג הקהל בעידן העכשווי. האירוע יכלול גם פרפורמנס ייחודי שיעסוק בחווית הקהל, כפעולה משותפת עם קהל המשתתפים, והזנקה של מחקר ישראלי ראשון מסוגו אודות קהל בישראל, ביוזמת עמותת הכוריאוגרפים. מדובר בכנס ראשון מסוגו, אשר יצבור שכבות של ידע בנדודיו בין ארבע תחנות שונות ברחבי הארץ לאורך השנה הקרובה, במטרה ללמוד את המרכיב המהותי ביותר להישרדותו של עולם האמנות והתרבות: פיתוח הקהל".

 לכרטיסים לחצו

אירוע פתיחת הכנס יערך ביום חמישי 8.12.22 בין 17:00-22:00 במרכז נווה שכטר תל אביב (לו"ז האירוע מצורף).

לגופו של קהל – תוכן הכנס

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן