סטודיו אנט. מופעים נובמבר 2022

פני אישה

שביל המרץ 2 תל אביב טלפון: 03-6201185 כרטיסים ומידע באתר: www.fbmc.co.il

 

2.11 יום רביעי בשעה 20:30 דניאל בוג'יו במופע להקה- השקת ה- EP 'מראות' 70-60 ₪

הזמרת והיוצרת דניאל בוג'יו בהשקה חגיגית לרגל שחרור המיני-אלבום הראשון שלה "מראות" עם הלהקה ואורחים נוספים, עם שירים מהאלבום בעיבודים מיוחדים ושירים חדשים. דניאל בוג'יו זמרת קלאסית בהכשרתה גדלה בצפון בין גבעות הכנרת, שרה כותבת ומלחינה שירים מקוריים בעברית. האלבום "מראות" נכתב ממעמקי שיח פנימי והמפגש עם העולם שבחוץ כמראה. הוא הזמנה לשאול שאלות ולצלול ברכות לעוצמות שלנו.

בהשתתפות: ארי וניג, עיבודים וקלידים; אור סויסה, גיטרות; רון גבריאלי, בס; סתיו ליפיץ, תופים ואורחים נוספים

 

3.11 יום חמישי בשעה 20:00 אנסמבל נובוק, "לו יהי" 80-70 ₪

תכנית מוסיקלית שמביאה לקדמת הבמה את הרקע האישי והתרבותי של כל אחת מחברות ההרכב:  יוהנה פולדסי, סופרן (הונגריה-הולנד), ליס לולה-קנאפה, חליל צד (אסטוניה-הולנד) וגלית צדוק, חליליות (ישראל-הולנד).

יחד הן יוצרות פסיפס מיוחד המשלב מוסיקה עממית ואומנותית מישראל, אסטוניה והונגריה בעיבודים מקוריים הכוללים בין היתר מוסיקה של בלה ברטוק, דניאל סמבורסקי ומינה הארמה. המפגש של נשות הטריו בהולנד, בעודן רחוקות מארצות מולדתן, הוליד קונצרט בעל קשת של גוונים, שפות ומלודיות. יחדיו הן בוחנות דרכים חדשות לביצוע שירים פופולריים ואמנותיים. השילוב הייחודי של חליל-צד, חליליות וקול יוצר מצלול זך וטהור החודר היישר אל ליבם של המאזינים. אנסמבל NOWOC פועל בהולנד משנת 2016 וזהו הקונצרט הראשון שלהן בישראל.

 

4.11 יום שישי בשעה 13:00 סירנות ומשור 85-70 ₪

אנסמבל סירנות;  נטלי פרוז, מסור; אייל באט, פסנתר; שוש לגיל-ניצוח

בכורה ישראלית לתפילות מאוקראינה ולאטביה, שירים של פורה, מוזיקה לסרטים מאת אניו מוריקונה ונינו רוטה, שירים ממחזותיו של חנוך לוין בעיבודו של עמית פוזננסקי. אורחת מיוחדת – נטלי פרוז מניו יורק – נגנית המשור, כלי נדיר באולם הקונצרטים. היא תנגן סולו ותצטרף אלינו  ביצירתו של אייל באט " סיפור אהבה כמעט רגיל" – יצירה כתובה לסירנות, משור ופסנתר למילותיו המקסימות של אלכס אפשטיין.

 

5.11 יום שבת בשעה 19:00 The Unusual Recital הפסנתרנית אודליה אליעזרוב סבר 100 ₪

מופע מיוחד שנע בין קטעי מוזיקה קלאסית למונולוגים אישיים ויוצא מגבולות הפסנתר. מופע הרסיטל הוא למעשה מציאות חדשה באומנות המוסיקה ובאומנות בכלל. זו חוויה ייחודית שמשתנה ממופע למופע, מלאת חיות, עומק ודינאמיות בתוך עולם המוסיקה הקלאסית. במופע, יושק הסינגל החדש ויוצא הדופן של אודליה אליעזרוב סבר עם המפיק המוזיקלי מיכאל גיסין. השניים יצרו דו שיח בין הפנטזיה אימפרומפטו (fantaisie impromptu) של שופן (Chopin) לבין עולם ההיפ-הופ האלקטרוני.

אודליה מביאה את הסיפור והפרשנות האישית שלה באמצעות נגינה, קטעי משחק, שירה ותנועה על הבמה: היא פוגשת דמויות מעברה וביניהם המורה לפסנתר ואביה המוזיקאי הגדול שציפה ממנה תמיד לגדולות. השדים נפתחים והכל מתחיל לבעבע מול הקהל וביחד איתו וכולם יחד עוברים מסע של גילוי אישי. הרסיטל עלה על הבמות באנגליה, טורקיה, ספרד והודו וכעת לראשונה בישראל.

בימוי: ישראלה שיר מוסקוביץ', גד אנדריי פור.

 

7.11 יום שני בשעה 20:30 אלמה. תיאטרון קרוב קומדיה בלשית ע"פ אגתה כריסטי. 70-50 ש"ח
במרכז העלילה המפתיעה והמשעשעת עומדת תעלומת מותה של אלמה פרידמן, הנרצחה בחגיגות יום הולדתה על רקע משולש אהבה. רבים ממכריה עשויים היו לרצות במותה והם הופכים חשודים מיידים ברצח. הדמויות הנמצאות בחקירה ייחשפו וידויים מרתקים אשר יעזרו לקהל בגילוי האמת ופיצוח התעלומה.

עיבוד ובימוי: דורית ניתאי נאמן. בהשתתפות: מורן אלון, אלי וגנר, פזית ירון מינקובסקי, נעמי בן אסא, אבנר מדואל בן יהודה, איריס הרפז.
ע. בימאי: מורן צח; תאורה: רונן בכר; וידאו: נעמי בן אסא; תנועה: שרון שלומי נעים; תלבושות: יעל ול;  מוסיקה: יואב אור; עיבוד וידאו: קובי בכר; תפאורה: אפי נאמן  

 

9.11 יום רביעי בשעה 20:30 באך – סוויטות סולו בצ'לו. שלמה ון ווין , צ'לו 80-60 ₪ ילדים 20 ₪

סוויטות מס' 1 ו 5 וביניהן הסברים קצרים על קונטרפונקט, תהודה, דיבור מול שירה, ודרכים שונות לאינטרפרטציה של אותה יצירה. שלמה יורגן ון ווין הוא המייסד של "באך בברצלונה" והקליט 9 תקליטורים.

 

10.11 יום חמישי בשעה 19:00 סן סנס פוגש את פיאצולה 65 ₪. ילדים ונוער 35 ₪

מריה דרגונוב, חליל; איליה לחנוב, פסנתר

מוזיקה קלאסית משתלבת במוזיקת הלטינו עם אחת היצירות היפיפיות של אסטור פיאצולה: היסטוריית הטנגו. הקונצרט מאפשר למאזינים לצלול בחופשיות אל תוך המוזיקה המביאה עמה את התרגעות הנפש.

בתוכנית:

  1. Saens- Romance op. 37
  2. Chaminade- concertino op. 108
  3. Jongen- Danse lente
  4. Ben Haim- 3 songs without words, no.3 Sephardic Melody

(Enrique Granados- Allegro de Concierto op.46,  (Ilya Lekhanov

  1. Piazolla- Histoire du Tango)

*Bordel- 1900

*Cafe- 1930

*Night club- 1960

*Concert d'aujourd'hui

הקונצרט ברובו עלה לראשונה לאור לפני כמה חודשים כחלק מהפסטיבל של החלילן סיר ג'יימס גולווי, והוקלט ושודר במהלך הפסטיבל.

 

11.11  יום שישי בשעה 21:00 ו 15.11  יום שלישי בשעה 20:00 היא / He  89-59 ₪

השירים של סשה. אלה שאתם כנראה כבר מכירים. לקחנו אותם, קרענו אותם לחתיכות. הדבקנו מחדש.

ועכשיו הם מספרים סיפור אחר שישחק לכם עם הזיכרונות. עשרה שחקנים/זמרים ישובים במעגל, ואתם – ביניהם.

קונצרט בפורמט שעדיין לא פגשתם. במשך 55 דקות הם יעבירו אתכם מסע משוגע ובלתי צפוי בתוך השירים של ארגוב.

שחקנים זמרים: אליה וקס, אסף לוי, גאיה קלם, גבריאלה שטרנפלד, גל זק, גל חזאז, הגר פז, זוהר בדש, חן תמיר, סתיו צוברי, עדן גולדמן, קארין שניידר, שרון בן דרור. פסנתרן, מנהל אומנותי, מעבד ובמאי: גון הלוי

לחנים מאת סשה ארגוב וגון הלוי. טקסטים מאת אהוד מנור, אלכסנדר פן, דן אלמגור, חיים חפר, יעקב שבתאי, ע. הלל, עמוס אטינגר, רחל בלובשטיין, רפאל אליעז ותרצה אתר.

 

16.11 יום רביעי בשעה 20:30 הממלכה הסמויה מהעין. שירה לגמן, פסנתר 80-70 ₪

מפגש בין שתי יצירות פסנתר אחרונות מאת מלחין ומלחינה שהיו ידידים קרובים ובסוף חייו של האחד הלחינו שתי יצירות פסנתר סולו אחד לבקשת השניה. שירה לגמן תציג  את שתי היצירות האינטימיות יחד, לראשונה בישראל.

מורטון פלדמן ובוניטה מרקוס היו ידידים קרובים וקולגות. מלחין ומלחינה שהשתייכו לאסכולת ניו יורק שפרחה והטביעה את חותמה במחצית השנייה של המאה ה-20. מורטון פלדמן (1926-1987) מוכר כאחד המלחינים הייחודים והחשובים ביותר של המאה ה-20. בין יצירותיו המונומנטליות ניתן למנות את    Rothko’s Chapel ,Piano and String Quartet ,Triadic memories  ועוד. דרכו המיוחדת לפסל חווית זמן תוך עיצוב סאונד באמצעות צלילים מובחרים ושקט מהפנטת מאזינים מאז ועד היום.

בוניטה מרקוס נודעה כמלחינה פעילה מאוד בשנות ה-80 של המאה ה-20, ויצירותיה זכו להופעות בכורה בידי מיטב המבצעים, ביניהם רביעיית קרונוס, אקי טאקהאשי, מרגרט לנג טאן ועל בימות הפסטיבלים החשובים למוסיקה עכשווית. לאחר הפסקה ארוכה מהלחנה, חזרה לפעילות. היא חיה בניו יורק.

Palais de Mari יצירתו האחרונה לפסנתר של מורטון פלדמן, הולחנה לבקשתה של מרקוס. היצירה היא אנדרטה מוסיקלית לממלכה השמית הקדומה "מארי" שנבנתה סביב 2900 לפנה"ס (על גבול סוריה-עיראק כיום) וידועה כאחת מהערים הראשונות בעולם העתיק. שרידי העיר המפוארת הופצצו במזיד ע"י ארגון הטרור דאעש בשנים האחרונות.

…but to fashion a lullaby for you… היא יצירה לפסנתר סולו שכתבה מרקוס לבקשת פלדמן בסוף חייו ומוקדשת לזכרו. היצירה כתובה בסגנון פוסט-מינימליסטי ומסיימת עם שיר ערש המוקדש ל"מוישקל", שם ילדותו של פלדמן. בין תחילת כתיבת היצירה ב-1987 להשלמתה והוצאתה לאור ב-1998 לקח מעל 10 שנים, במהלכם עיבדה והשלימה לדבריה עם האבל על מות חברה.

בתכנית:  

מורטון פלדמן  Palais de Mari (1986) 25’ (Commissioned by Bunita Marcus)

בוניטה מרכוס   …but to fashion a lullaby for you… (1998) 25’ Commissioned by Morton Feldman))

 

24.11 יום חמישי בשעה 20:30 מלאכים ושדים – תכנית אה-קפלה. אנסמבל זמרי מורן

מסע בין שדים, מלאכים, גיהנום וגן עדן בתכנית אה-קפלה מיוחדת מרפרטואר המאה ה-19 ועד זמננו. 

אנסמבל זמרי מורן מארח את המנצח יובל ויינברג, מנצחה של SWR Vokalensemble Stuttgart. 

בתוכנית: 

György Orbán: Daemon

Pärt Uusberg: In paradisum 

James MacMillan: O radiant dawn

Felix Mendelssohn: Mein Gott, warum hast du mich verlassen?

Rudolf Mauersberger: Wie liegt die Stadt so wüst

יחזקאל בראון: ניגונים

Tchaikovski: Hymn of the Cherubin

Thomas Jennefelt: Warning to the Rich

Tadeja Vulc: O Sapientia 

 

25.11 יום שישי בשעה 12:30 מיכל ומיכל- בין מלים ומוזיקה 95-85 ₪

הפסנתרנית מיכל טל והסופרת מיכל גוברין בשלושה מפגשים אינטימיים

מפגש מס' 1.  סונטת "קרויצר" – טלטלות התשוקה. על משמעות התשוקה, הקנאה והמוות עם יצירות בטהובן, היידן ומריאנה מרטינז. קטעי ספרות ושירה מאת טולסטוי, פאול צלאן, יונה וולך, שיר השירים ועוד. אורח: נתאי צרי – כינור

המפגשים הנוספים: 3.2.23 מפגש אינטימי – מהסלון הצרפתי אל תעלות ונציה; 9.6.23 גרנד הוטל בודפשט – קולות מעולם שאבד.

 

26.11 יום שבת בשעה 12:00 נופי ילדות . מופע להורים, ילדים ונכדים. יעלה אביטל ושלישיית עתר 70-30 ₪

הרפתקה מוזיקלית לזמרת סופרן ושלישיית פסנתר המוקדשת לנושא הילדות. המופע מקפל בתוכו אסופה של שירי ילדים שגדלו עליהם שני דורות של מבוגרים בארץ, משנות החמישים ואילך בעיבודיו של פסנתרן ההרכב עפר שלי, לצד הלחנות חדשות שהוזמנו במיוחד לפרוייקט. "דני גיבור", "שעון בן חיל", "פזמון ליקינטון", מחזור השירים "אורית מספרת" מאת מרק לברי ועוד פנינים מוזיקליות שייהנו מהן מבוגרים וילדים כאחד. שיתוף הפעולה הפורה ורב השנים בין הזמרת יעלה אביטל, מן המובילות בשדה שירת הבארוק בארץ ובעולם ושלישיית עתר הוליד שורה של פרוייקטים מוזיקליים מצליחים ואנו נהנים בכל פעם מחדש לחגוג אותם עם הקהל.

מבצעים: יעלה אביטל: שירה. עפר שלי: פסנתר ושירה. טניה בלצר: כינור, חמוטל מרום: צ'לו

 

26.11 יום שבת בשעה 20:30 רסיטל פסנתר בארבע ידיים. אנה קבלרובה ופולינה קוזנצובה, פסנתרניות 80-60 ₪

בתוכנית:

י.ברהמס. חמישייה בסול מז׳ור אופוס 111 (בעיבוד של המלחין לפסנתר 4 ידיים)

ס.רחמנינוב. 6 קטעים לפסנתר בארבע ידיים, אופוס 11

ג.פורה. סוויטה "דולי" אופוס 56

 

לפרטים נוספים:   שירלי יצחקי 0547206348   גילי אלון-ביטון 0544352353

סטודיו אנט, הבית החדש של עמותת פליציה בלומנטל למוזיקה, הוקם לזכר האמנית והזמרת אנט סלין, ממשיכת דרכה של אמה פליציה בלומנטל. סטודיו אנט ממוקם בדרום המתחדש של העיר, בין בתי מלאכה, גלריות, חללי עבודה לאמנים, בין נוף אורבני לציורי קיר מהממים, בין רעש תעשייתי לרעש אמנותי. במקום – סטודיו לקונצרטים ומופעים, חדרי חזרות ומשרדי העמותה.

סטודיו אנט, שביל המרץ 2 תל-אביב. טלפון: 03-6201185 כרטיסים ומידע באתר: www.fbmc.co.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן