כמה מילים על התנדבות מקצועית וסיפוק גדול

אילוסטרציה גבר בחליפה מזיז אייקונים במסך שקוף

לרוב אנחנו נוטים לעשות הפרדה בין העולם המקצועי שלנו, לעולם האישי והחברתי שלנו, אך היום אני רוצה להציע גישה נוספת לחיבור וסנכרון של כל היצירה שלנו בחיים למקור אחד. אין ספק שרובנו כבעלי עסקים ועצמאיים מגיעים לשלב בחיים בו אנחנו מצליחים לבטא את היצירה והמתנה שלנו לעולם בתוך המסגרות המקצועיות שלנו ונמצאים בתהליך מתמיד של התפתחות אישית לצד התפתחות מקצועית, אם תחשבו על זה לרגע – זו זכות גדולה לשלב את החיים האישיים שלנו עם העבודה ולבטא את התכונות החזקות ביותר שלנו לאורך הקריירה.

השנה עלתה בחלקי זכות גדולה להצטרף כמנטור בתחום הטכנולוגיה והאתרים במסגרת התוכנית המדהימה והמוצלחת לליווי עסקים של עמותת בוגרי 8200. התוכנית כוללת ליווי צמוד הוליסטי על ידי צוותי מתנדבים מומחים בתחומם, המוקצים לכל בית עסק בהתאמה אישית לצרכיו.
בניגוד לתוכניות ליווי אחרות שעוסקות לרוב יותר בייעוץ וליווי מקצועי, בתוכנית הייחודית הזאת, המנטורים יודעים שהם לא רק באו לייעץ או לעבור על דוחות כספיים, כל מנטור מביא את המשאבים של העסק שלו ומעמידם לצורכי הפרויקט, בהתנדבות. כך יוצא שאני מלווה יחד עם צוות מדהים, מכוורת מצפון הארץ המייצרת דבש בוטיק איכותי ומסקרן מאוד.

לרוב לא יוצא לי להגיע ולסייר בבתי העסק שאנחנו בונים להם בחברה אתרים, אבל כאן, אני וכל המנטורים שאיתי בצוות לקחנו על עצמנו אחריות לרדת לעומקי הביזנס שאותו אנחנו מלווים, אנחנו מבקרים, מסיירים בכוורות ופוגשים מדי שבוע את בעל העסק. כל אחד מאיתנו גם עושה בידיו את השירות שהתבקש, בין אם זה ניתוח נתונים ובניית אסטרטגיה כלכלית ועסקית, עיצובים למיתוג מחדש של העסק או במקרה שלי בניית אתר חדש ומוביל בתחום. יש משהו בעשייה התנדבותית אפילו בתוך העולם המקצועי שמוציא אותנו מהאזור הרגיל והשגרתי שלנו ומאפשר לנו לחיות ולחוות מחדש את היצירה שלנו. בעבר כבר יצא לי לעבוד על פרויקטים בהתנדבות וזה אחד הדברים המספקים ביותר. אם אתם מחפשים אתגר חדש, תזכרו שאתם יכולים אחת לתקופה לקחת פרויקט התנדבותי בתחומכם, תיכנסו אליו לעומק ואני בטוח שתלמדו עוד משהו חדש גם על עצמכם ושהסיפוק שלכם יהיה ענק.

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן