5 שלבים לחנות דיגיטלית מנצחת

אילוסטרצית גבר בחליפה משרטט וגלובוס זכוכית בידו השנייה

לאחרונה אני מרגיש שהמון עסקים מתחילים לגלות את הכוח של למכור שירותים ומוצרים באופן דיגיטלי, יש לזה כמה סיבות, כמו למשל היכולת לקבל תשלומים בכל שעות היממה 24/7 והיכולת לצבור לקוחות חדשים בכל רגע, הנוחות של עבודה מהמחשב הנייד במקום העמידה בפקקים בפגישות מיותרות עם לקוחות וגרוע מזה – "לקוחות פוטנציאלים" שרק חלק מהם בסוף ממשיכים איתכם לשלב הבא.

העולם החדש אומר לנו דבר פשוט – מי שמהיר יותר ואפקטיבי יותר לוקח את כל הקופה. לדוגמא אמזון, פייפאל, טסלה, wework, נטפליקס ועוד, כולן לקחו תעשיות מיושנות ושדרגו את היכולת לעשות שם עסקים לצורה מהירה ואפקטיבית יותר.
אז היום אני אתן 5 שלבים פשוטים וחשובים ליצירת חנות דיגיטלית מנצחת.

  1. תשתית ותוכנית אסטרטגית

לפני שיוצאים לדרך, הדבר הראשון שאני ממליץ לעשות הוא להכין תוכנית אסטרטגית פשוטה ולעשות סדר בדברים הבאים: כיצד אתם מתכננים למכור את השירותים והמוצרים שלכם, באילו אמצעי סליקה תשתמשו וכמה זה יעלה לכם, כיצד לגלם את העלויות במחיר הסופי וכמה תצטרכו להכניס על מנת להיות במקום בו אתם מרוצים מפעילות החנות ומרוויחים ממנה יפה. כמו כן בשלב זה כבר כדי לסגור את תוכנית האחסון, האבטחה והדומיין שתרכשו.

  1. הקמת האתר – חשוב לדעת

עכשיו אחרי שיש לכם תוכנית ברורה ואתם יודעים לאן אתם הולכים הגיע הזמן לחלק היצירתי של הפרויקט, הכל מתחיל מאיפיון ובחירת עיצוב לחנות, לגבי מערכת המלצתי כמו תמיד היא שימוש במערכת ווקומרס בוורדפרס, מערכת שלא תגביל אתכם באפשרויות ולא תקשור אתכם לספק כזה או אחר, שלב הקמת האתר יכול לקחת כמה שבועות, שימו לב שאתם/הספק שלכם לא נמרחים עם העבודה כי כל יום שהבנייה נמשכת או מתעכבת זה יום שיכולתם להתחיל למכור.

  1. מערך המשלוחים ושירות לקוחות

במידה ואתם מוכרים שירותים מסוימים רצוי להיות מגובים במערכות לפגישות דיגיטליות או פרונטליות, CRM וזאת על מנת לתת את חווית הלקוח הטובה ביותר, במידה ואתם שולחים מוצרים פיזיים צריך מראש לקבוע מחיר עם חברת משלוחים ארצית ולהתאים את גביית המשלוח למערכת של האתר לפי אזורי החלוקה.

  1. קידום אורגני

עכשיו כשהאתר כבר באוויר, יש לנו משפך מכירות וחווית לקוח מושלמת ומסודרת, אנחנו ערוכים ומוכנים להתחיל קידום אורגני לאתר שלנו. השלב הראשון הוא לבדוק את רמת המותאמות של האתר שלנו למנועי חיפוש, אני ממליץ לבדוק דרך האתרtgcseo.com  ולתקן את ההערות שמתקבלות בדו"ח, לאחר מכן רצוי להתחיל תוכנית של קידום אורגני קבוע לאתר שכולל מאמרי תוכן ושדרוג מתמיד בדירוגים בגוגל.

  1. הפיכת החנות לאפליקציה!

השלב המנצח בעיניי הוא הפיכת החנות לאפליקציה, היום לפחות מ-1% מהחנויות הדיגיטליות יש גם אפליקציה, הנתון הזה לא משקף בכלל את השוק הדיגיטלי הגדול ביותר – שוק האפליקציות. רוב החברות נכנסות לטרנדים באיחור רב אבל זה לא אומר שאתם לא צריכים להיות שם ראשונים, החדשות הטובות הן שכיום ברגע שיש לכם אתר אתם כבר חצי דרך לאפליקציה, מוזמנים לקרוא עוד על שירות WebToApp באתר.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן