חוגים, פעילויות והצגות לילדים וקטנטנים בקניותר נס ציונה – במהלך חודש יוני

בנות גלידה וגלגל ים

כניסה חופשיתללא תשלום

קניון עופר קניותר בנס ציונה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך במהלך חודש יוני 2023 מגוון חוגים, פעילויות והצגות לילדים וקטנטניםללא תשלום,   בניהם:

מידי יום שני יערכו  באופן קבוע חוגים לילדים, בשעה 17:30 דוגמת: פעילות יצירה DIYפעילות יצירתית ומהנה בה ניצור בכל פעם מוצר אחר ומיוחד והכל מחומרי יצירה מגוונים וצבעוניים והפעם עיצוב לוח ממו, פעילות גופנית עם אירית הספורטאיתהכולל שירים, ריקודים ותרגילים לחיזוק השרירים,  הפעלה אינטראקטיבית עם הבובה פיצה וחבריםהפעלה אינטראקטיבית בשילוב שירים, אביזרים ובובות תיאטרון ע"פ נושא משתנה, הפעלה מוזיקלית עם דן דן הנגןחגיגה של שירי ילדות אהובים, כלי נגינה מיוחדים וריקודים עם כל המשפחה.

כמו כן יערכו הצגות בימי רביעי בשעה 17:30"פיית השיניים" – מה צריך לעשות כדי שתיפול השן?

יש כל מיני שיטות: ממתקים, לתפוס כדור עם הפהצריך לנסות הכול! עד שלבסוף נופלת השן אבל  פיית השיניים לא מגיעה. "הרפתקה ביער" סמי הכבאי הגיבור וכל החברים המוכרים מסדרת הטלוויזיה האהובה פוגשים בצמד חוקרי טבע משעשעים, וביחד איתם יוצאים להרפתקה בלתי נשכחת ביער הגדול, כשהמטרה היא להצליח ולמצוא בעל חיים נדיר, שובב וחמקמק במיוחד. ביחד הם מתמודדים עם סכנות, פותרים בעיות ומסייעים לילדים לרכוש כלים שיעזרו להם לשמור על הבטיחות. האם סמי, אלוויס, פני, אדם פרייס וכל החבורה יצליחו במשימה? "נזהרים בשמש" – מדוע שמשונית השמש מפסיקה לזרוח בשמיים באמצע הקיץ? ומה קורה כשהשמש לא זורחת? כולם עצוביםנעשה קריר ואפילו הפרחים של נבי ארנבי לא פורחים. האם שמשונית השמש תשתכנע להמשיך לזרוח ולחמם את העולם? "קיץ חם" מופע לילדים על הקיץ, שמש ושמחה.

בנוסף פעילות גוזלים בימי שלישי בשעות 11:00 עד 12:30 – סדנה חווייתית לתינוקות והורים בשיתוף הפעלטון בתנועה צליל ושמע לילדים מגיל חצי שנה עד 4.

הפעילות מתקיימת במתחם הפעלטון בקומה 1.

הכניסה חופשית!- ללא תשלום

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן