אבוקיאק: פיסת גן עדן לכל המשפחה:

רפטינג

שייט קיאקים וטיולי שטח בסוואנה של הכנרת   

אזור הכנרת הוא בין האזורים הכי מתויירים בארץ, וללא ספק המקום להיות בו בנופש כחול ולבן. אבל מעבר לחופשה בסתלבט על שפת הכנרת אין כיף גדול יותר משייט זורם וצונן בין הירדן לכנרת וטיול שטח בסוואנה הישראלית. 

אתר אבוקייק ממוקם בלב פארק הירדן במרחק נגיעה מחופי הכנרת למרגלות הגולן, פנינת טבע אמיתית של רוגע וקסם לבילוי יום כיף לכל המשפחה.

באתר אחד כל המשפחה זורמת. לפתוח את היום ולחוות את משעולי הכנרת והירדן מזווית אחרת, בטיול שטח בנהיגה עצמית על טראק קלאב – שייקח אתכם לטיול מודרך לפינות החמד הנסתרות והיפות בפיתולי הסוואנה בצפון הכנרת.

הטיול מתחיל במתחם  אבוקיאק בלב פארק הירדן ונמשך כשעה ורבע . המסלול עובר דרך שדות החיטה ומטעי המנגו של יישוב אלמגור , חוצה את נחל הזאכי ,ממשיך לשמורת הבטחה הנמצאת בשיפולי הכנרת בתוואי הסוואנה הישראלית ומשם חזרה לפארק הירדן. לנקודת ההתחלה. 

הטיול בנהיגה עצמית ,עד 4 אנשים בטראק קלאב. המסלול מתאים מגיל 3 ומעלה ומלווה במדריך מוסמך.

לפני או אחרי נהיגת השטח מומלץ ורצוי לשלב שייט משפחתי בקיאקים או סירות נהר. המסלול זורם ושופע צמחיית נחלים עבותה. אורכו של הנתיב כארבעה ק"מ. ומותאם לילדים מגיל 3.5

האווירה הקסומה והכנרת בקצה הופכים את החוויה לייחודית במינה כששכשוך המים וציוץ הציפורים מלווה אותו לאורך המסלול. במהלך השייט ניתן לפגוש בצבי מים, דגים למיניהם ומגוון רחב של בעלי כנף סביב.

במתחם שנמצא בלב פארק הירדן פינות מנוחה מוצלות, מזנון , מקלחותשירותים

אבוקיאק שייט קיאקים וסירות בין הירדן לכנרת : >> www.abukayak.co.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן