קיץ חם במרכז התיירות אסנט!

אנשים עוצמים עיניים

הקיץ הגיע ואיתו עונת התיירות האהובה במיוחד, במרכז התיירות אסנט הממוקם בלב העיר העתיקה בצפת התכוננו אל התקופה היטב והכינו לכם קיץ עשיר בפעילויות של העשרה, קבלה ואהבה במחירים סמליים שיאפשרו חופשה איכותית בלב הגליל, תוכן עשיר, חוויה קסומה ומחיר שווה ואטרקטיבי! כל התוכניות יתקיימו בצפת העתיקה, במקום של שקט נפשי ואפשרות להתבוננות פנימה באירוח מחבק ואווירה של בית.


כבר החודש יתקיים לו סופ"ש שבועות שיארך 3 ימים בהובלת הרב חיים ששון, בסופ"ש החגיגי מתוכננות פעילויות העשרה רבות, סיורים מודרכים ומוסיקליים, ארוחת חג חגיגית ועשירה, הרצאות ועוד.

ב2.6 וב30.6 יתקיימו סופי שבוע מיוחדים בנושא התפתחות אישית בסימן 'הכוח לצמוח', סוף השבוע פונה לכלל הגילאים ויכלול בתוכו סדנאות והרצאות רבות עם אנשי מקצוע מהתחום, במטרה להעניק תוכן איכותי ומשמעותי לכל מי שירצה לקחת חלק. אתם מוזמנים לסוף שבוע חלומי בו תקבלו את הכלים וההכוונה להגשים את עצמכם, ולממש את הייעוד שלכם ולצאת אל עבר החלום!

ב9.6 וב23.6 יתקיימו סופי שבוע שמוקדש אך במיוחד לצעירים ויכלול בתוכו פעילויות תוכן שהותאמו עבורם, כגון: העצמה אישית, ביטחון עצמי, כיצד להגשים את הייעוד שלכם בייעוץ אישי 'אחד על אחד' זאת לצד אירוח עשיר, ארוחות מפנקות, מוסיקה ואווירה קסומה.

בסופ"ש 16.6 יתקיים סוף שבוע מיוחד בנושא זוגיות, אהבה וקבלה. סופ"ש שיאפשר לכם להציץ פנימה אל הזוגיות הקיימת או זו שאתם חולמים עלייה, ללמוד מהי זוגיות אמיתית ומצליחה, תוך חיבור פנומנלי לקבלה והכל באווירה המיוחדת שיש לאסנט להציע.

מרכז התיירות 'אסנט' ידוע כמי שדוגל באחדות ומתוך הכרות עמוקה עם כלל האוכולוסיה שמתארחת לאורך השנה היא מזמינה אתכם לבלות תחת קורת גג אחת דתיים וחילוניים, צעירים ומבוגרים, גברים ונשים החווים את החברה הישראלית, לאווירת שבת מיוחדת, והכרת האחר באחדות, הכלת האחר וקבלתו כמו שהוא.

לאורחים ניתנת אפשרות של אירוח במתחם ה'גסטהאוס' של אסנט או במלון החדשהבית בצפת המציע אירוח ברמת שלושה כוכבים.   לפרטים והזמנות: 077-3601100 או בקישורwww.ascent.co.il/activities/zug

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן