הקשר בין הגיל השלישי להשקעות

גבר בגיל שלישי קורא בעיתון

הגיל השלישי הוא שלב בחיים שמציב את האדם לפני אתגרים חשובים בתחום הניהול הכלכלי. במאמר זה, אנו נבחן כמה נושאים מרכזיים המשפיעים על חייו הכלכליים של אדם בגיל זה.

נכסים סחירים ולא סחירים

יש לבחון בקפידה את הנכסים הסחירים – כלומר, הכסף בקופות הגמל והחסכונות. כמו כן, יש להעריך את הנכסים הלא סחירים, כמו המגורים, ובאותה הזדמנות נעבור גם על ההתאמה שלהם הן מבחינת נוחיות והן מבחינת נגישות בהתאם למצבם של אותם בני גיל השלישי.

תכנון פיננסי והוליסטי

נדרש תכנון פיננסי והוליסטי, הכולל בדיקה של קצבת הפנסיה וקצבת הזקנה. כדאי להתייעץ עם מומחה לכלכלת המשפחה או עם יועץ פיננסי כדי לבחון את המסלולים המתאימים לצרכיו של האדם.

הצרכים הפיננסיים

נדרשת בחינת הצרכים המשפחתיים והתאמתם למקורות הכספיים. כמו כן, חשוב לשים דגש על התמודדות עם הוצאות רפואיות ונלוות, כמו רכישת אביזרים יקרים ובדיקות בריאות יקרות כי עם הגעה לגיל השלישי הסבירות שנתקל בבעיות רפואיות גדלה.

מחייה ותרבות הפנאי

בהגעה לגיל השלישי חשוב גם לחשוב ולהקציב זמן ומשאבים בתחום הפנאי והתרבות כמו בילויים עם חברים, נסיעות לחו"ל, ותמיכה ומתנות לבני המשפחה

הכנסה שוטפת

נדרשת הסתמכות על קצבת הפנסיה וקצבת הזקנה ולעתים יכול להיות שזה לא יספיק לכיסוי כל הצרכים. לכן מומלץ למצוא מקורות הכנסה נוספים כמו הכנסה פסיבית מהשכרת נכס פיזי או וירטואלי.

קשיים רגשיים

בהגעה לגיל השלישי חשוב לדעת להתמודד עם קשיים רגשיים כמו דיכאון וחרדה. הפיתרון לכך הוא: חיבור ותמיכה של המשפחה ולעתים מומלץ לפנות לעזרה מקצועית .

משפחה תומכת

תמיכת המשפחה הקרובה היא חשובה במיוחד. בהתנהלות נכונה ושותפות, המשפחה יכולה להוות תמיכה חזקה וגורם מרגיע לכל הצדדים.

לסיכום במאמרי ציינתי נושאים חשובים להתמודדות כלכלית בגיל השלישי. תכנון מקדים וייעוץ עם גורם מקצועי מומלץ על מנת להתמודד עם אתגרים פיננסיים ולהבטיח אושר ורווחה כלכלית בשלב חשוב זה של החיים.

בתוקף תפקידי כסמנ"כל שיווק בחברת רביד מילניום ניהול תיקים ללקוחות פרמיום אני נתקל מידי יום בטעויות של בני הגיל השלישי אשר נובעות מחוסר תכנון מקדים.

הנושאים הינם אקוטיים כשנוגעים בהיבט הפיננסי.

רכישות והתחייבויות מיותרות בצורה לא מבוקרת עלולים לגרום לאוזלת הכספים הפנויים בשל חוסר ידע ותכנון וזה עלול לגרום לנזק בלתי הפיך.

החזון של רביד מלניום הוא לתת ללקוחות בני השלישי "מעטפת שירות" בו נדאג להפנות אותם ליועצים מקצועיים לצורך בדיקה, התאמה ויעוץ המצב הכלכלי שלהם ובסיום ימצא הפתרון שיגרום להם לחיות ברווחה כלכלית.

הפתרונות הרלוונטיות הן לדוגמא: משכנתא הפוכה, הכנסה חודשית, מעבר לדיור מוגן ועוד.

נשמח לעזור לכל פניה והפניה של חברים.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן