Page 25 - medorledor98
P. 25
מגזין מדור לדור
מאת:ירוןאדלרמחויבות אישית
הוא בכל רגע נתון חושב שזה לא מתאים לו – הוא יכול לבטל כולנו יש מחויבויות.ל
,No Questions Askedובמקרים רבים אף לקבל חזרה את
לדאוג למשפחה ,לעשות הכל למען הילדים ,לפרנס,
התשלום ששילם על אותו החודש. לאהוב .וזה רק בחיים האישיים.
כל זאת ,כדי להיות בטוח שהוא בוחר בשירות בכל פעם מחדש
בחיים העסקיים שלנו יש לנו מחויבות לעסק ,לעובדים שלנו אם יש
מתוך רצון ומרוצה מהשירות. לנו כאלה וללקוחות שלנו.
נכון לזמן כתיבת טור זה לא נתקלתי ולו בלקוח אחד שעזב את
מחויבויות אלו הן מחויבויות שלקחנו על עצמנו והן מחויבויות שכל
השירות .אז סיכוי טוב שהשיטה הזו עובדת. יום מחדש אנו בוחרים בהן.
כשאתם בונים את תוכנית המחירים או המנוי היינו יכולים להתנער מהן ,אבל אפילו אם המחויבות קשה ,אנחנו
שלכם ,אנא שימו עצמכם בנעלי הלקוחות. לא מוכנים לאלטרנטיבה של לא לקיים אותה.
אני מניח שלא בניתם את העסק כדי 'לעשות מכה' ולברוח .אז אל במהלך כל הטורים שלי שקראתם עד היום ,אני חושב שהדגשתי
תחשבו רק בתור מי שרוצה להכניס כמה שיותר כסף לכיס וזהו. יותר מכל את העקרון של חשיבה על טובת הלקוח .אם יש משהו
אחד שאתם צריכים לקחת מהכתוב ,זה תמיד לשים את עצמכם
תחשבו בגדול .איך אתם הולכים להיות המותג הטוב הזה, בנעליו :האם אתם הייתם שמחים שינהגו איתכם כפי שאתם
שכל לקוח מתגאה בו .תנו ללקוחות לבחור בכם מרצון.
עומדים לנהוג איתו.
ירון אדלר -מפתח אפליקציית CLUBERR
לניהול מועדוני לקוחות לעסקים קטני ם אם התשובה היא כן – נהדר ,כנראה שהפעולה שאתם עומדים
לנקוט היא הנכונה .אבל אם אתם מנסים להסביר לעצמכם למה
[email protected] | 054-5822607 למרות שלא הייתם רוצים שינהגו כלפיכם כך ,אתם חייבים לנהוג
כך כי( ...ואז אתם משלימים את המשפט עם התירוץ שאתם
25 מספקים לעצמכם) – זה הרגע להבין שאתם עומדים לעשות טעות
עם הלקוח הזה.
כשלקוח מחליט להתקדם לשירות מועדון הלקוחות שאני מציע
לו ,המשפט הראשון שאני אומר לו הוא שאין התחייבות .שאם
גיליון 98