Page 25 - medorledor98
P. 25

‫מגזין מדור לדור‬

                 ‫מאת‪:‬ירוןאדלרמחויבות אישית‬

‫הוא בכל רגע נתון חושב שזה לא מתאים לו – הוא יכול לבטל‬            ‫כולנו יש מחויבויות‪.‬ל‬
‫‪ ,No Questions Asked‬ובמקרים רבים אף לקבל חזרה את‬
                                                             ‫לדאוג למשפחה‪ ,‬לעשות הכל למען הילדים‪ ,‬לפרנס‪,‬‬
                            ‫התשלום ששילם על אותו החודש‪.‬‬                      ‫לאהוב‪ .‬וזה רק בחיים האישיים‪.‬‬
‫כל זאת‪ ,‬כדי להיות בטוח שהוא בוחר בשירות בכל פעם מחדש‬
                                                             ‫בחיים העסקיים שלנו יש לנו מחויבות לעסק‪ ,‬לעובדים שלנו אם יש‬
                                ‫מתוך רצון ומרוצה מהשירות‪.‬‬                                       ‫לנו כאלה וללקוחות שלנו‪.‬‬
‫נכון לזמן כתיבת טור זה לא נתקלתי ולו בלקוח אחד שעזב את‬
                                                             ‫מחויבויות אלו הן מחויבויות שלקחנו על עצמנו והן מחויבויות שכל‬
                    ‫השירות‪ .‬אז סיכוי טוב שהשיטה הזו עובדת‪.‬‬                                     ‫יום מחדש אנו בוחרים בהן‪.‬‬

  ‫כשאתם בונים את תוכנית המחירים או המנוי‬                     ‫היינו יכולים להתנער מהן‪ ,‬אבל אפילו אם המחויבות קשה‪ ,‬אנחנו‬
     ‫שלכם‪ ,‬אנא שימו עצמכם בנעלי הלקוחות‪.‬‬                                       ‫לא מוכנים לאלטרנטיבה של לא לקיים אותה‪.‬‬

‫אני מניח שלא בניתם את העסק כדי 'לעשות מכה' ולברוח‪ .‬אז אל‬     ‫במהלך כל הטורים שלי שקראתם עד היום‪ ,‬אני חושב שהדגשתי‬
‫תחשבו רק בתור מי שרוצה להכניס כמה שיותר כסף לכיס וזהו‪.‬‬       ‫יותר מכל את העקרון של חשיבה על טובת הלקוח‪ .‬אם יש משהו‬
                                                             ‫אחד שאתם צריכים לקחת מהכתוב‪ ,‬זה תמיד לשים את עצמכם‬
‫תחשבו בגדול‪ .‬איך אתם הולכים להיות המותג הטוב הזה‪,‬‬            ‫בנעליו‪ :‬האם אתם הייתם שמחים שינהגו איתכם כפי שאתם‬
     ‫שכל לקוח מתגאה בו‪ .‬תנו ללקוחות לבחור בכם מרצון‪.‬‬
                                                                                                      ‫עומדים לנהוג איתו‪.‬‬
                   ‫ירון אדלר ‪ -‬מפתח אפליקציית ‪CLUBERR‬‬
                       ‫לניהול מועדוני לקוחות לעסקים קטני 	ם‬  ‫אם התשובה היא כן – נהדר‪ ,‬כנראה שהפעולה שאתם עומדים‬
                                                             ‫לנקוט היא הנכונה‪ .‬אבל אם אתם מנסים להסביר לעצמכם למה‬
                ‫‪[email protected] | 054-5822607‬‬              ‫למרות שלא הייתם רוצים שינהגו כלפיכם כך‪ ,‬אתם חייבים לנהוג‬
                                                             ‫כך כי‪( ...‬ואז אתם משלימים את המשפט עם התירוץ שאתם‬
‫‪25‬‬                                                           ‫מספקים לעצמכם) – זה הרגע להבין שאתם עומדים לעשות טעות‬

                                                                                                         ‫עם הלקוח הזה‪.‬‬

                                                             ‫כשלקוח מחליט להתקדם לשירות מועדון הלקוחות שאני מציע‬
                                                             ‫לו‪ ,‬המשפט הראשון שאני אומר לו הוא שאין התחייבות‪ .‬שאם‬

                                                                                                                ‫גיליון ‪98‬‬
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30