Page 29 - medorledor89
P. 29
מגזין מדור לדור
מאת: תקשורת בין-אישית ,לא רק לעסקים...
ענבל יפת
סוג העמידה – זקופה ,רפוסה ,ראש מורם ,ראש שפוף ,נוטים מת שהמאמר הזה מתאים לכולנו.א
לכוון השותף לשיחה ,נסוגים לאחור ועוד..
כולנו ,כל היום עוסקים במכירות .אנחנו
הבעת פנים – חיוך ,עצב ,שמחה ,עיניים פתוחות או מכווצות, קודם כל מוכרים את עצמנו .אנחנו
הבעת איום או הבעת כעס ועוד... מוכרים את עצמנו לבני ובנות הזוג שלנו כל יום
מחדש ,כנ"ל לגבי הבוס והחברים מהעבודה כולל
.2טון הדיבור – עוצמת הדיבור ,מהירות דיבור ,שטף דיבור
.3דיבור – המלל עצמו ,המילים בהן אני בוחר להשתמש בכדי חברים קרובים ומשפחה.
להעביר את המסר .מן הסתם חשוב לדבר בשפה שהאדם
אנשים המוקפים במעגל חברים ואנשים גדול מסביבם ,הם לרוב
מלונו יבין אותנו.
אנשי מכירות מעולים של עצמם ולהיפך...
שפת גוף מהווה כ 60% -מכלל התקשורת הבין-
אישית ,טון הדיבור מהווה כ 30% -והדיבור רק 10% הדבר נכון גם לכל מחפשי העבודה ודורשי העלאת השכר.
מכלל התקשורת הבין-אישית. אז מה גורם לנו למכור את עצמנו טוב יותר
או פחות ,הרי במכירה שלנו את מחיר נקוב
אז אם אתם רוצים למכור את עצמכם ביעילות או רוצים להגביר
את מכירתו המוצר או השירות אותו אתם מציעים ,תתחילו שאותו משלמים...
להתרכז בשפת גוף משכנעת ,טון דיבור מתאים לתנאי בעסקים למכירה יש מחיר נקוב ויש לקוחות
השיחה ובמילים ברורות ומובנות. שיקנו וכאילו שלא.
בהצלחה לכולנו. אז מה גורם ללקוח להסכים לשלם בעבור
המוצר או השרות?
זמין לשרותכם, כל הדוגמאות אשר נתתי כאן ,קשורות לתקשורת בין-אישית!
ענבל יפת ותקשורת בין-אישית היא לא רק דיבור ,בו אנחנו כל כך טובים.
המטרה – Dtarget תקשורת בין-אישית מורכבת משלושה גורמים:
[email protected] I 050-4242606 .1שפת גוף –
מיקום הידיים – בכיסים ,מאחורי הגב ,שלובות ,מתנועעות בהתאם
לקצב הדיבור ,מושטות קדימה ,כף יד קמוצה או פתוחה ועוד...
גיליון 29 89