Page 29 - medorledor89
P. 29

‫מגזין מדור לדור‬

   ‫מאת‪:‬‬   ‫תקשורת בין‪-‬אישית‪ ,‬לא רק לעסקים‪...‬‬
‫ענבל יפת‬

‫סוג העמידה – זקופה‪ ,‬רפוסה‪ ,‬ראש מורם‪ ,‬ראש שפוף‪ ,‬נוטים‬           ‫מת שהמאמר הזה מתאים לכולנו‪.‬א‬
                     ‫לכוון השותף לשיחה‪ ,‬נסוגים לאחור ועוד‪..‬‬
                                                              ‫כולנו‪ ,‬כל היום עוסקים במכירות‪ .‬אנחנו‬
‫הבעת פנים – חיוך‪ ,‬עצב‪ ,‬שמחה‪ ,‬עיניים פתוחות או מכווצות‪,‬‬        ‫קודם כל מוכרים את עצמנו‪ .‬אנחנו‬
                             ‫הבעת איום או הבעת כעס ועוד‪...‬‬    ‫מוכרים את עצמנו לבני ובנות הזוג שלנו כל יום‬
                                                              ‫מחדש‪ ,‬כנ"ל לגבי הבוס והחברים מהעבודה כולל‬
       ‫‪ .2‬טון הדיבור – עוצמת הדיבור‪ ,‬מהירות דיבור‪ ,‬שטף דיבור‬
‫‪ .3‬דיבור – המלל עצמו‪ ,‬המילים בהן אני בוחר להשתמש בכדי‬                                ‫חברים קרובים ומשפחה‪.‬‬
‫להעביר את המסר‪ .‬מן הסתם חשוב לדבר בשפה שהאדם‬
                                                              ‫אנשים המוקפים במעגל חברים ואנשים גדול מסביבם‪ ,‬הם לרוב‬
                                          ‫מלונו יבין אותנו‪.‬‬
                                                                                   ‫אנשי מכירות מעולים של עצמם ולהיפך‪...‬‬
‫שפת גוף מהווה כ ‪ 60% -‬מכלל התקשורת הבין‪-‬‬
‫אישית‪ ,‬טון הדיבור מהווה כ ‪ 30% -‬והדיבור רק ‪10%‬‬                      ‫הדבר נכון גם לכל מחפשי העבודה ודורשי העלאת השכר‪.‬‬

                  ‫מכלל התקשורת הבין‪-‬אישית‪.‬‬                      ‫אז מה גורם לנו למכור את עצמנו טוב יותר‬
                                                                ‫או פחות‪ ,‬הרי במכירה שלנו את מחיר נקוב‬
‫אז אם אתם רוצים למכור את עצמכם ביעילות או רוצים להגביר‬
‫את מכירתו המוצר או השירות אותו אתם מציעים‪ ,‬תתחילו‬                                       ‫שאותו משלמים‪...‬‬
‫להתרכז בשפת גוף משכנעת‪ ,‬טון דיבור מתאים לתנאי‬                   ‫בעסקים למכירה יש מחיר נקוב ויש לקוחות‬

                           ‫השיחה ובמילים ברורות ומובנות‪.‬‬                               ‫שיקנו וכאילו שלא‪.‬‬
                                           ‫בהצלחה לכולנו‪.‬‬       ‫אז מה גורם ללקוח להסכים לשלם בעבור‬

                                                                                       ‫המוצר או השרות?‬

                                    ‫זמין לשרותכם‪,‬‬                ‫כל הדוגמאות אשר נתתי כאן‪ ,‬קשורות לתקשורת בין‪-‬אישית!‬
                                         ‫ענבל יפת‬                ‫ותקשורת בין‪-‬אישית היא לא רק דיבור‪ ,‬בו אנחנו כל כך טובים‪.‬‬

                                 ‫המטרה – ‪Dtarget‬‬                ‫תקשורת בין‪-‬אישית מורכבת משלושה גורמים‪:‬‬

          ‫‪[email protected] I 050-4242606‬‬                                                                   ‫‪ .1‬שפת גוף –‬
                                                              ‫מיקום הידיים – בכיסים‪ ,‬מאחורי הגב‪ ,‬שלובות‪ ,‬מתנועעות בהתאם‬

                                                                    ‫לקצב הדיבור‪ ,‬מושטות קדימה‪ ,‬כף יד קמוצה או פתוחה ועוד‪...‬‬

‫גיליון ‪29 89‬‬
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34