Page 9 - medorledor64
P. 9
מגזין מדור לדור
לה הלא נוחה ,באחרת ,מכוננת ,כזו שתיצור מעגל חדש ,נוח בשלמותו .כעת מעלה ה"שחקן" מקרה /חוויה מתסכלת,
ונעים יותר לסיטואציה ,שהעובדות בה לא השתנו במאומה. מעציבה ,מעצבנת או תוקעת אותו .מתחילים "לשחק את
שינוי החוויה והחיבור אליה מפתיעים ומשמחים אותו ומהלך
החוויה" ב"מעגל החוויה" עם סבתא כמובן!!!
היום נראה ומרגיש אחרת ,ממש ממש אחרת.
"הנכד החמוד שלי ,נהנה כל כך מהמשחק שיצרתי למענו מה שקורה במהלך המשחק לקוח
ומהשינוי שנוצר אצלו בעקבותיו -מספרת אפרת -שהוא מטיפול בשיטת . NLPהוא מביא את
ביקש ממני אם הוא יכול לקחת את המשחק לכיתה! לשחק המטופל למודעות בכך שהוא מציף
עם החברים שלו! את התת מודע ומקרבו למודע.
אמרתי לו שאני נותנת משחק חדש במתנה לכיתה המיוחדת ברגע שמבינים מה הבעיה ,מה ההתנהגות,
מה המחשבה שעומדת מאחוריה ואיזה
שלו!!!" רגש עולה ,אפשר להתחיל לפתור
ומשם השיווק המריא אל על .החברים ,המורים ,כולם ולשנות ,אם רוצים.
התעניינו ורצו לרכוש את המשחק הערכי הזה .ילדים
כמבוגרים נהנים ממנו ומשחקים כל אחד ברמה שלו עם אפרת נשענה על החכמה ,ויכולת החשיבה של הנכד שלה
היכולות והפתרונות שהמשחק נותן לו אישית .למשפחה, ויודעת שמשחק ברוח זו יקדם ויעזור לו ויקרב אותו לחברים
ואפילו לעסקים ,מורים ומטפלים. ולחברה שהוא כה אוהב.
מורה לאנגלית רכשה ממני את המשחק באנגלית" .אם אני וכך הם ישבו כל שבוע ,סבתא ונכד במעגל שכולו חוויה,
כבר מלמדת את תלמידי אנגלית ,שילמדו על הדרך עוד כמה בודקים מה היתה ההתנהגות ,אילו מחשבות התרוצצו
כישורים משני חיים" -אמרה .לתדהמתי היא מספרת להם במוח .צמצום המחשבות והנחת כלי המשחק על אחת
בהתלהבות ששיעור האנגלית שלה עם המשחק עשיר נבחרת שמצוינת בלוח ,אחר כך בוחנים יחדיו את הרגש
במילים ובצירופי משפטים ,שונים כל פעם כך שאין סוף ששוקע לו בלב הרגיש שלו ,ושוב כלי המשחק מונח לו על
לאפשרויות השימוש בו .בשיעור מגיעים התלמידים לביטוי
חלק הפאזל ההולם.
9 הכרזה בקול על דקת זהב .דקה שמוקדשת להחלפת המי־
גיליון 64