Page 8 - medorledor153
P. 8
במבט אישי
אין לי זמן?
האמת הלא נוחה
על דחיינות
ותעדוף
לא כי פתאום נהיה לו יותר זמן ,אלא כי הוא הפסיק להתבלבל. אסתר אדלר
דחיינות ,אם כך ,היא לא בעיה של משמעת .היא תוצאה של פער.
אין לי זמן“”.
פער בין מי שאנחנו היום ,לבין מי שאנחנו רוצים להיות.
וכשאנחנו לא בוחרים -אנחנו נשארים באמצע. זו אולי אחת האמירות הכי נפוצות שאנחנו שומעים ואומרים
לעצמנו ולאחרים...
ובאמצע ,תמיד יש עומס .תמיד יש בלבול .ותמיד -אין זמן.
אין לי זמן להתחיל את הדבר שאני חולמת עליו.
אז אולי השאלה האמיתית היא לא אין לי זמן להשקיע בזוגיות.
“איך אני אספיק יותר?” אין לי זמן לעצמי.
אלא“ :מי אני בוחרת להיות? אבל מה אם האמת שונה לגמרי?
כי ברגע שהבחירה הזו נעשית,
מה אם “אין לי זמן” הוא לא בעיית זמן אלא התחמקות מכל מה
הזמן מסתדר סביבה. שלא משקף באמת את מי שאני רוצה להיות?
לא להפך.
אנחנו אוהבים לחשוב שתעדוף הוא עניין טכני :רשימות משימות,
ואולי ,המשפט “אין לי זמן” הוא לא תיאור של המציאות, יומנים ,אפליקציות לניהול זמן.
אלא סימן לכך שעדיין לא בחרנו ושאנחנו מסרבים לעשות דברים
אבל בפועל ,רוב האנשים נכשלים כי אין להם בהירות.
שהם לא באמת מי שאנחנו רוצים להיות. בהירות לגבי שאלה אחת פשוטה -מי אני בוחרת להיות?
הצטרפי לקורס "תהודת הזהות החדשה" ותתחילי לשדר לעולם
כשאין תשובה לשאלה הזו ,משהו עמוק קורה:
את מי שבאת להגשים פה.
אנחנו מתעסקים בדחוף במקום בחשוב.
אסתר אדלר מפתחת שיטת "החלופה" -מנחה לחיזוק התא אנחנו מגיבים במקום לבחור.
המשפחתי .לחשיבה חיובית בשיטת לואיז היי ,מטפלת אישית
אנחנו ממלאים את היום בדברים “קטנים” ,ונמנעים מהדברים
וזוגית מנחה זוגות להגשים את החלום הזוגי ,תמיד לשרותכם. שבאמת ישנו לנו את החיים.
[email protected] 052-8167090 ואז מגיעה התחושה המוכרת:
עבר עוד יום ...ואין לי זמן.
על המומחית
אבל האמת היא כזו:
סרוק אותי
כשאנשים יודעים מי הם רוצים להיות ,התעדוף קורה מעצמו.
כי כשאדם בוחר בזהות שלו ,הוא לא שואל“ :למה יש לי זמן?”
הוא שואל“ :מה אדם כזה עושה?”
אישה שבוחרת להיות יוצרת -תיצור ,גם אם זה לעשר דקות.
אדם שבוחר להיות בן זוג נוכח -יפנה זמן ,גם ביום עמוס.
מי שבוחר להיות אדם שמגשים -יפסיק לדחות את הצעד הראשון.
8

