Page 18 - medorledor119
P. 18
עסקים וכלכלה
סגנון תקשורת והבנת הלקוח מאת:ענבליפת
הסגנון הרביעי הוא המקדם ...אדם מלא אנרגיה ורעש ,חביב ומחייך מאמר הקודם כתבתי על תקשורת בין אישיתב
האוהב רעיונות חדשים ולא מסוגל להשאר עם אותו הרעיון לאורך ואיך היא עוזרת לנו להגדיל מכירות.
זמן ...למה? כי הוא מחפש את הרעיון הבא .סוג של יזם .אין לו
אך כדי לנהל תקשורת בין אישית טובה ,עלינו לזהות את סגנון
סבלנות לפרטים ועומק ,מחפש רק את מה שמלהיב... התקשורת של האדם העומד מולנו.
בכולנו נמצאים כל ארבעת הסגנונות אך אחד הוא דוממנטי יותר. ומה הכוונה לסגנון תקשורת?...
אם נדע לזהות מהו סגנון התקשורת של האדם העומד מולנו ,יהיה
לנו קל יותר לנהל מולו תקשורת בין-אישית יעילה וטובה אשר אנחנו מדברים במילים שונות ,בונים את המשפט שונה ומדברים
בקצב וטון שונה כאשר אנחנו רוצים לומר משפט זהה למספר
בסופה תביא למכירה... אנשים בגילאים שונים .אנחנו לא מדברים בצורה זהה לאדם בוגר
אז זכרו :זהו את סגנון התקשורת של האדם כפי שאנו מדברים לתינוק או לילד בן עשר ,וכך הלאה...
העומד מולכם ,נהלו איתו שיחה התואמת את
סגנונו וכך תגדילו את יכולות המכירה שלכם.. מחקרים רבים גילו ,בדקו ומצאו כי קיימים ארבעה סוגים
של סגננות תקשורת:
רוצים לשמוע עוד?...
פנו אלי בפרטי ואשמח לסייע. הראשון הוא משימתי .זהו אדם עם נטיה למשימתיות ,מסמן וי
ומתקדם הלאה ,אוהב לקבל נתונים בצורה קצרה ביותר ,ללא
בברכה, טקסיות מיותרת ולהתקדם הלאה .אינו אוהב סיפורים ומעשיות
ענבל יפת -יועץ ומאמן עסקי -מפתח תבנית השילוש הקדוש ומבקש לגשת ישר לעניין.
לניהול עסק מצליח -לנהל במקום להתנהל
הסגנון השני הוא החוקר .הוא אוהב לקבל עוד ועוד ועוד נתונים כדי
[email protected] I 050-4242606על המומחה לקבל החלטה ,ובסוף לאחר שקיבל כל נתון אפשרי לקבלת החלטה
נותר לו רק לקבל עוד נתון נוסף כדי להחליט וכך הלאה .שואל
סרוק אותי ושואל ושואל ומתקשה להחליט שמא שכח עוד נתון אשר יקל עליו
את ההחלטה.
הסגנון השלישי הוא החובק .זהו אדם האוהב להיות בקרבת אנשים,
אוהב לשמוע את אשר על ליבם ,נותן את הכתף כדי שיניחו עליה
את הראש .מראה המון אמפטיה ,חום ורוך וכך גם הוא אוהב
שמתייחסים אליו.
18