Page 25 - medorledor117
P. 25

‫מגזין מדור לדור‬

                                                ‫מאת‪ :‬אמיר חי‬  ‫אגו בשיווק הדיגיטלי‬

‫הם צריכים להיות יצירתיים ומציאותיים ולהשתמש בכלים חדשניים‬     ‫גו בשיווק הדיגיטלי והרשתות החברתיות מצביעא‬
‫כמו פלטפורמות חברתיות‪ ,‬חיפוש מילות מפתח‪ ,‬מסרי טקסט וכדומה‪.‬‬
                                                              ‫על החשיבות של הבנת צרכי הלקוח ויצירת‬
‫בנוסף ליצירת אסטרטגיות שיווקיות מתאימות‪ ,‬המפרסמים צריכים‬            ‫חוויית משתמש חכמה ומותאמת אישית‪.‬‬
‫גם להיות מודעים לחומרת התחרות בשוק ולחשוב מחוץ לקופסה כדי‬
‫להשתלב ולהתגבר על התחרות‪ .‬זה כולל התמקדות בתחומי חדשנות‪,‬‬      ‫הרשתות החברתיות כיום מהוות כלי חשוב למפרסמים ומאפשרות‬
                                                              ‫להם לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באופן יעיל וחכם יותר‪.‬‬
             ‫שיפור התפקוד והאפקטיביות‪ ,‬פיתוח מוצרים ושירות‪.‬‬   ‫באמצעות הרשתות החברתיות‪ ,‬מפרסמים יכולים להגיע לקהל רחב‬
                                                              ‫של לקוחות פוטנציאליים‪ ,‬לקדם מבצעי מכירות ולייצר יחסי עמיתות‬
                                                   ‫אמיר חי‬
              ‫פתרונות שיווקיים באינטרנט ‪Tubeformula -‬‬                                             ‫חזקים יותר עם הלקוחות‪.‬‬
              ‫‪[email protected] I 050-831-222‬‬
                                                              ‫אגו בשיווק הדיגיטלי והרשתות החברתיות עשוי להיות מצומצם בזמן‬
     ‫על המומחה‬                                                ‫הזה‪ ,‬כי מפרסמים נאלצים להתמודד עם הכמות הגדולה של מידע‬
                                                              ‫ותוכן שזמינים באינטרנט‪ .‬במקום זאת‪ ,‬מפרסמים צריכים להתמקד‬
‫סרוק אותי‬                                                     ‫בהבנת הצרכים והדרישות של הלקוחות ולפתח אסטרטגיות שיווקיות‬
                                                              ‫מתאימות להם‪ .‬כך ניתן ליצור תוכן מתאים לקהל היעד‪ ,‬לשלוח מסרים‬
                                                              ‫ברורים ולייצר חוויית משתמש מעולה שתגרום לקהל לקבל פעולה‬

                                                                             ‫ולקנות את המוצרים או השירותים של בעל העסק‪.‬‬
                                                              ‫כתוצאה מכך בעידן הדיגיטלי‪ ,‬התחרות בשוק הולכת ומתגברת יותר‬
                                                              ‫מאי פעם‪ .‬זה מגיע בגלל הגישור הקל של המידע והכלים הדיגיטליים‬
                                                              ‫למפרסמים והצרכנים כאחד‪ .‬תחרות השוק גבוהה וזה מחייב‬
                                                              ‫מפרסמים להיות יצירתיים וחכמים כדי להשתלב בסביבת‬

                                                                ‫הדיגיטלי ולהשיג את יעדיהם העסקיים ולשים את האגו בצד‪.‬‬

                                                              ‫אחד האמצעים החשובים להשגת היעדים העסקיים בסביבת‬
                                                                      ‫הדיגיטלי הוא יצירת אסטרטגיות שיווקיות מתאימות‪.‬‬

                                                     ‫המפרסמים צריכים להבין את הצרכים‬
                                                     ‫והדרישות של הלקוחות שלהם ולפתח תכניות‬

                                                                  ‫שיווקיות מתאימות לקהל היעד‪.‬‬

‫גיליון ‪25 117‬‬
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30