Page 24 - medorledor117
P. 24

‫שיווק וקידום‬

                                                                     ‫תחיו ברגע‪,‬‬
                                                                ‫אין עוד זמן אחר‬

   ‫השורה התחתונה היא שזה לא בשליטתנו‪.‬‬                                                                 ‫מאת‪ :‬שירטל עמנו‬
‫מה שאנחנו יכולות לעשות זה להמשיך להפיץ‬
‫את השפע שלנו לעולם‪ ,‬להתמיד ולדחוף את‬                            ‫שבתי ‪ 3‬שעות על הפוסט הזה‪ ,‬איך זה הגיוני שאףי‬
‫עצמנו עוד שלב קדימה‪ .‬לשבור את המחסומים‬                                              ‫אחד לא הגיב עליו עד עכשיו?!‬
‫ולהימנעמלהיכנסלמלחמותאגומולאלגוריתם‬                                                                     ‫מה עשיתי לא נכון?‬

                  ‫שמשתנה כל יומיים וחצי‪.‬‬                        ‫ואיך זה הגיוני שהפוסט ההוא שכתבתי בחמש דקות הביא יותר‬
                                                                     ‫תנועה לעסק מכל דבר אחר שעשיתי ברשתות החברתיות?‬
           ‫תתמקדי ברגע הנוכחי‪ .‬הוא היחיד שחשוב‪.‬‬
                                                                ‫מנסה לחפור בזיכרון ולהבין מה עשית שעבד ואיך את יכולה‬
           ‫על המומחית‬  ‫שירטל עמנו ‪ -‬סחוגל – תוכן ומדיה עם פלפל‬                     ‫לעשות שידור חוזר ולגרום לזה לעבוד שוב?‬
                       ‫‪[email protected] 050-9444373‬‬
‫סרוק אותי‬                                                       ‫תלחצי ‪ PAUSE‬לרגע‪ .‬בואי נפרק את מה שמוצג פה‬
                                                                             ‫לפנינו‪ .‬פוסט טוב נמדד בהרבה פרמטרים‪:‬‬

                                                                ‫התוכן הכתוב ‪ -‬יכול להיות תוכן ארוך או קצר‪ ,‬אישי או שיווקי‪ ,‬עם או‬
                                                                                                      ‫בלי הנעה לפעולה וכו'‬

                                                                ‫המדיה ‪ -‬תמונה‪ ,‬סרטון‪ ,GIF ,LIVE ,‬קרוסלה‪ ,‬סטורי‪ ,‬עם או בלי‬
                                                                                              ‫מוזיקה‪ ,‬עם או בלי כתוביות וכו'‬

                                                                                          ‫היום ‪ -‬היום בשבוע שהפוסט פורסם‪.‬‬
                                                                                        ‫השעה ‪ -‬השעה ביום שהפוסט פורסם‪.‬‬
                                                                ‫קולגות ‪ -‬האם יש תחרות על העיניים שצופות בפוסטים שלי‪ ,‬האם‬
                                                                                   ‫יש קולגה שמציגה להם משהו מעניין יותר?‬
                                                                ‫תקציבים ‪ -‬האם בחרתי להפוך את הפוסט לממומן‪ ,‬האם השקעתי‬
                                                                ‫מספיק תקציב‪ ,‬האם יש מישהו אחר שמקבל עדיפות על פניי‬
                                                                                          ‫משום שהוא שם תקציב גבוה יותר?‬
                                                                ‫קהל ‪ -‬האם מיקדתי את הקהל שלי בצורה מדויקת ונכונה ואני פונה‬
                                                                               ‫אליו בצורה מספיק מסקרנת שמעודדת קריאה?‬

                                                                                              ‫חברות יקרות‪ ,‬זו רק ההתחלה‪...‬‬
                                                                  ‫שואלת את עצמך‪" :‬אז מה נכון? מה הדבר שהכי טוב לעשות?"‬

                                                                                                             ‫לעולם לא נדע‪.‬‬

                                                                ‫יש רגעים בהם סרטונים מקבלים יותר חשיפה‪ ,‬יש תקופות‬
                                                                ‫ששידורים חיים‪ ,‬היו ימים שבהם תמונות משכו הכי הרבה חשיפות‪,‬‬

                                                                                ‫משם לסטורי ומי יודע מה עוד צופה לנו העתיד‪.‬‬

                                                                                                                         ‫‪24‬‬
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29