Page 24 - medorledor114
P. 24

‫משפחה‬

                                                            ‫הקפיצה הגדולה‬
                                                                ‫בעסקים בלי‬
                                                                     ‫מסכות‬

                                                                                     ‫מאת‪ :‬יהודית לוטואק‬

‫מדיה חברתית שונות כדי להתחבר זה לזה‪ .‬עבור בעלי עסקים‪,‬‬       ‫קפיצה הגדולה בעסקים מתחילה בצד קטן‪:‬ה‬
‫מדיה חברתית מספקת הזדמנות מצוינת לפנות לקהל היעד‬                ‫פשוט תורידו את המסכות ותהיו מי שאתם‪.‬‬

                            ‫שלהם ולהגדיל את העסק שלהם‪.‬‬      ‫רוב חברי יודעים שאני מזוהה מאוד עם בעלי עסקים שהכרתי‬
‫עם זאת‪ ,‬בעלי עסקים רבים מהססים להוריד את המסכות ולחשוף‬      ‫במפגשי נטוורקינג שונים ובכל מיני אירועים‪ .‬רבים מגיעים אלי‬
‫את עצמם‪ .‬הם חוששים ממשוב שלילי‪ ,‬מביקורת‪ ,‬או אפילו מכישלון‪.‬‬
‫אבל על ידי הסתתרות מאחורי המסכה‪ ,‬הם מפספסים הזדמנות‬                           ‫ולרוב אלו הם המשפטים שחוזרים על עצמם‪:‬‬
‫משמעותית להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את העסק‬         ‫"אני מבין‪/‬ה שכדי שיכירו אותי אני זקוק‪/‬ה לחשיפה במדיות‬
                                                            ‫השונות‪ ,‬אך אני לא אוהב‪/‬ת להצטלם ולהיחשף!"או "מה באמת‬
                                                    ‫שלהם‪.‬‬
                                                                         ‫לכתוב במדיה מה לי ולזה? על מה אכתוב בכלל?"‬
‫איך בעלי עסקים יכולים להוריד את המסכות ולהיחשף‬              ‫גם אני פעם הגבתי כך‪ ,‬לכן הפעם החלטתי לתת לכם כמה עצות‬
‫יותר ברשתות החברתיות כדי להגדיל את עסקיהם‬                   ‫שעזרו לי לעבור את המחסומים האלה וכיום הבנתי שבתור בעלת‬
                                                            ‫עסק אני חייבת לקחת חלק פעיל במשחק הזה‪ ,‬הן לשיווק של‬
                                          ‫והכנסתם?‬
                                                                             ‫העסקים שלי והן להפיכה לאוטוריטה בתחומי‪.‬‬
                                  ‫‪ .1‬הגדירו את המותג שלכם‬   ‫בעידן הדיגיטלי של ימינו‪ ,‬המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי‬
‫לפני שתתחילו לפרסם ברשתות החברתיות‪ ,‬עליכם להגדיר את‬         ‫נפרד מחיינו‪ ,‬כאשר מיליארדי אנשים משתמשים בפלטפורמות‬
‫המותג שלכם‪ .‬מהו העסק שלכם? מה הם הערכים‪ ,‬והחזון שלכם?‬
                                                                                                                     ‫‪24‬‬
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29