Page 25 - medorledor08
P. 25

‫סיוון ובן רוצים זוגיות הרמונית ‪ -‬סימפוניה בשני קולות‪ ,‬בלי זיופים!‬

                 ‫ב"שעורי בית" המחייבים כל אחד לבחון וללמוד את עצמו‬           ‫מאת יהודית פסטרנק ‪ -‬מאמנת אישית ‪052-2575454‬‬

                 ‫מול בן הזוגו דרך משקפיים חדשים שרכשו במסגרת האימון‬
                                                               ‫האישי‪.‬‬
                 ‫במפגשים המשותפים נחשפים סיוון ובן לידע חדש‬          ‫	‬       ‫הכול מתחיל בשיחה טלפונית‪ .‬בחורה שקוראים לה סיוון‬
                                                                             ‫מתקשרת לפי מודעה באינטרנט ומבקשת לתאם פגישת‬
                 ‫ולהבנות חדשות לגבי מהות היחסים בין אנשים‪ ,‬תפקידי‬            ‫הכרות לאימון זוגי‪ .‬בקול עדין ומשכנע היא מספרת שהיא‬
                 ‫החיכוך והעימותים ‪ ,‬חוקי המשיכה וההשתקפות של האחד‬
                 ‫דרך השני‪.‬‬                                                   ‫רוצה לתת הזדמנות נוספת לנשואים שלה עם בן‪ ,‬וחוץ מזה‬
                                                                             ‫היא מרגישה שהיא רוצה להתחזק ‪ .‬כן‪ ,‬בעלה יודע על פנייתה‬
                 ‫אט‪ ,‬אט מתפתחת אצלם ראייה חדשה על מהות‬              ‫	‬        ‫ואנחנו מתאמות פגישה משותפת‪.‬‬
                 ‫היחסים‪ .‬מביקורת צולבת הם עוברים להתבוננות בצרכים‬
                 ‫האישיים והמשותפים שלהם‪ ,‬הדורשים תשומת לב ממוקדת‬             ‫הם מגיעים ומפתיעים‪ .‬זוג צעיר ממש בתחילת שנות העשרים‪,‬‬
                                                                             ‫נשואים כמעט שנה ‪.‬‬
                 ‫בבן הזוג ‪ .‬הם מתחילים לשתף האחד את השני ברצונות שיש‬         ‫מתבבר שהם כבר פתחו תיק גירושין ברבנות וחזרו איש‬
                 ‫להם בדיבור ישיר ובפשטות ללא הסתרות‪ ,‬ללא הדחקה וללא‬
                 ‫מתח‪ .‬הם חולקים יותר ויותר את המאווים‪.‬‬                       ‫ואישה לבית הוריהם‪.‬‬
                                                                             ‫אתם בטח שואלים ‪ -‬אז מה קרה ?‬
                 ‫במפגשים המשותפים הם מתנסים בסוג של שיח‬             ‫	‬        ‫בשיחה מתברר שהייתה ביניהם חברות נפלאה של‬              ‫	‬
                 ‫פשוט וישיר שיוצר תשתית ברורה ליחסים של שיתוף והבנה‪.‬‬
                 ‫הם נחשפים למודל של תקשורת נוכחת שפיתחתי בעקבות‬              ‫כשנתיים ובעקבותיה החליטו להינשא‪ ,‬אך מיד אחר כך משהו‬
                                                                             ‫השתנה‪ .‬שניהם מתארים את זה כמו מתח שהלך והתחזק‪,‬‬
                 ‫עבודה נרחבת על תקשורת בינאישית‪ .‬סיוון ובן מבינים‬            ‫צורך בשליטה וסף רגישות נמוך למה שהם אומרים זה לזה‪.‬‬
                 ‫שכל ניסיון מלאכותי לחלק תפקידים‪ ,‬הוא לא רלוונטי‪ .‬הם‬
                 ‫מתחילים לגעת במשמעות של להיות בנוכחות מלאה של ‪100‬‬           ‫כעסים ו"קפריזות״ על כל דבר קטן רבים ומשתתקים לכמה‬
                                                                             ‫ימים‪" -‬ברוגז"‬
                 ‫אחוז אחריות של כל אחד בהצלחת הקשר ביניהם ואת היכולת‬         ‫הם מספרים שמשהו בתקשורת ביניהם התדרדר‬                 ‫	‬
                 ‫להשלים זה את זה במלוא מובן המילה ללא התחשבנות‪.‬‬
                 ‫תוך תקופת האימון המוקדש להתפתחות אישית של‬          ‫	‬        ‫והשתבש‪ .‬דיבור מחוספס‪ ,‬העלבות והערות ציניות משני‬
                                                                             ‫הצדדים גברו עד שבסופו של דבר בעקבות ויכוח סוער‪ ,‬בן‬
                 ‫כל אחד ולהעמקת המודעות אחד לשני קורה דבר נוסף בלי‬           ‫עזב וחזר לבית הוריו‪ .‬התפנית לטובה חלה דווקא לאחר‬
                 ‫שנדבר עליו בפגישות שלנו‪.‬‬
                 ‫מתבבר שהאימון המשולב נושא תוצאות!‬                           ‫שפתחו תיק ברבנות אז החלו הלבטים‪ ,‬הגעגועים ביניהם‬
                                                                             ‫גברו והם חזרו להיפגש‪.‬‬
                 ‫‪ -‬סיוון ובן חוזרים לגור יחד אצל ההורים של סיון‪ .‬תוך זמן‬     ‫סיוון מסבירה שהם חשבו יחד וראו שבא להם לחזור‬          ‫	‬
                 ‫קצר הם מחליטים לשכור דירה קטנה‪.‬‬
                 ‫‪ -‬הם רוכשים רהיטים בסיסיים‪ .‬ותוך חודשיים מתחילת‬             ‫להיות ביחד אבל הם לא רוצים לעשות את כל הטעויות שהם‬
                                                                             ‫רואים מסביב במשפחה ואצל החברים‪ .‬הם רוצים לעשות‬
                 ‫האימון הם עוברים לדירה החדשה חשוב לציין שאת השינויים‬        ‫את זה חכם ולכן החליטו לעבור טיפול זוגי‪.‬‬
                 ‫הללו הם מבצעים בלי שנתעסק בהם בזמן האימון‪,‬‬
                 ‫‪ -‬הם שמחים מאוד ומרגישים שהם בדרך הנכונה להם!‬               ‫הסברתי להם שאני לא רואה את עצמי מטפלת‬                 ‫	‬
                                                                             ‫זוגית אלה כמאמנת המלווה אנשים במסע לחיים בסינרגיה ‪.‬‬
                 ‫מצוידים בשפה חדשה ‪ -‬בתווים חדשים‪ ,‬בהבנה‬            ‫	‬        ‫הסברתי להם שבדרך כלל אימון זוגי מורכב בעצם משלושה‬
                 ‫מדויקת של היחסים‪ ,‬ובתקשורת נוכחת זה לזה המתבססת‬
                 ‫על הקשבה מתמדת‪ ,‬הם יכולים לכתוב מוסיקה טובה‪ ,‬לנגן‬           ‫חלקים‪ .‬כל אחד מתאמן באופן אישי בנפרד ויש פגישות‬
                                                                             ‫משותפות לאימון משותף‪ .‬כדי שהסימפוניה תהיה הרמונית‬
                 ‫מנגינות ערבות ולהשמיע סימפוניות מלאות הבעה וריגוש‬           ‫יש צורך באימון אישי של כל אחד בנפרד כך שכל אחד יכיר‬
                 ‫שתענגנה גם את הסובבים‪.‬‬
                                                                             ‫את המחשבות והאמונות שיש לו על עצמו ועל העולם‪ ,‬אמונות‬
                 ‫הם צלצלו להודות לי ולספר שהם עובדים על יצירה‬        ‫	‬       ‫המפעילות אותו‪ .‬יפגוש את האמונות המסולפות שיש לו על‬

                 ‫חדשה שעתידה להיוולד בעוד מספר חודשים‪ .‬מעניין איזה‬           ‫עצמו שאולי מונעות ממנו להיות באיחוד מלא עם בן‪/‬בת זוגו‬

                 ‫קונצרט מחכה לנו עכשיו ? מה אתם חושבים ?‬                     ‫כך יגיע למודעות גבוהה יותר של עצמו ויוכל להשתמש מחדש‬

                 ‫אתם מרגישים בלבול ביחסים שלכם? זה בסדר!‬                  ‫	‬  ‫בצורה מדויקת‪ ,‬ביכולות שלו לחיבור ולתקשורת ‪ .‬במקביל‪,‬‬      ‫‪J‬‬

                 ‫יחסים אמורים לעורר אותנו לתנועה‪ ,‬להתגלות ולגדילה ‪.‬‬          ‫במסגרת האימון המשותף נחשפים בני הזוג להבנה חדשה של‬       ‫ך‬

                 ‫פעם תפשנו יחסים כמסע‬                                        ‫היחסים ביניהם‪ ,‬מתרגלים את ערוצי התקשורת המתאימים‬

                 ‫היאבקות ליצירת תנאים טובים‬                                  ‫ממקום חדש כדי שהמנגינה המשותפת תהיה הרמונית ללא‬

‫למאמרים נוספים‬                                                 ‫יותר‪.‬‬         ‫צרימה או זיופים‪ ,‬ותענג אותם וגם את הנמצאים בקרבתם‪.‬‬
   ‫סקרו את הקוד‬
                 ‫היום אנחנו כבר יודעים שזה לא‬                                ‫אנחנו מתחילים לעבוד ‪ ,‬נבנית תכנית נפרדת לכל‬           ‫	‬

                                                               ‫ככה‪...‬‬        ‫אחד שבה אנחנו נוגעים ברבדים העמוקים ביותר ‪ .‬עולים‬

                 ‫אני לרשותכם‪.‬‬                                                ‫נושאים של זהות עצמית‪ ,‬ביטחון עצמי‪ ,‬או חוסר הערכה‬
                                                                             ‫עצמית והדרך הקשה שהם באים בה לידי ביטוי ביחסים‬
                                                                             ‫הזוגיים‪ .‬נבדקת ראייה חדשה של ה'עצמי' הגבוה ראייה‬
                                                                             ‫הפותחת פתח להתנהגויות חדשות‪ .‬אימון האישי כרוך‬

‫‪25‬‬
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30