הפאזל האישי שלי

מחבת קרפ סוזט על הכיריים

בטח אתם שואלים את עצמכם איך פאזל קשור אלי? כניראה שכחתם שאחד מהעיסוקים שלי הוא בתחום המשחקים. אבל הפעם ברשותכם אקח אתכם לעולם הקולינרי שלי, עבורי לתכנן ולהכין מנה חדשה זה כמו הרכבת פאזל. צריכים למצוא כל חלק ולמקד אותו במקומו. אז איך כל חלקי הפאזל לבסוף יוצרים מנה מנצחת?

אז כך מתחיל סיפורה של כל מנה:

ראשית אני מחפשת ראיונות בכל מיני אתרים בצרפת, מבקרת באתרי שפים בעלי מוניטין, בודקת במתכונים של אזורים שונים בצרפת וכמו כן מחפשת בספרי מתכונים של פעם וכאלה יש אצלי המון.

לאחר שמצאתי רעיון אני מתחילה להתאים את המצרכים והשיקול שלי מתחיל מהחזון שלי שאומר שכל אחד ואחת יוכלו להכין את המתכון בביתם, כשכל המצרכים למנה נגישים להם.

אז אני מתיישבת וכותבת את המתכון לפני שהכנתי אותו וכך הרעיונות שלי מתחברים להם. אני מדמיינת את הריחות, מדמיינת באיזה כלי אגיש את המנה, באילו תבלינים אתבל את המנה. בדרך כלל גם מתאימה את המנות לעונה.

ואז מגיע שלב הביצוע. אני יוצאת לקניות שבידי המתכון ורוכשת את כל המצרכים. כל מרכיב נבדק בקפדנות, בהמון תשומת לב וכמובן בהמון אהבה. כשכל המצרכים בידי אני נכנסת למטבח ומתחילה לשחק ולהרכיב את הפאזל המנצח!

סליחה התבלבלתי לרגע – הכוונה שלי היתה למנה שרציתי. גם תוך כדי ביצוע מוסיפה עוד קורט מלח, או תבלין אחר, מורידה או מוסיפה כמויות. בקיצור כמו עבודה של רוקח עד שאני מקבלת את המנה שדימיינתי בראשי.

בכל פעם אני מתרגשת מחדש והכי חשוב כשאני מגישה את אותה מנה לבן זוגי אני מצפה בכיליון עיניים מה תהיה תגובתו.

לשמחתי כבר למעלה מ – 37 שנים שהוא מחמיא ונהנה. שכחתי לספר לכם שאני לא טועמת אף מנה בזמן שאני מבשלת. אני סומכת על חוש הריח שלי והנראות של המרקמים.

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן