תמיד צועדת בדרך שלי

בחורה מחבקת את עצמה

השיר הידוע My Way (בתרגום לעברית "בדרכי שלי") נכתב על ידי פול אנקה ופורסם לראשונה בשנת 1969 בביצועו של פרנק סינטרה. השיר הוא מין סיכום של אדם בערוב חייו, אך לדעתי אפשר לעשות סיכומים באמצע הדרך שיסייעו בהתנהלות בהמשך הדרך.

אני עוצמת עיניים ונזכרת בי כילדה קטנה עם צמות ומשקפים בדרך לכיתה א' בבית ספר 'חיה זיו' בחיפה, שם פסעתי את פסיעותיי המוקדמות בדרך חיי. כילדה הדמיון שירת אותי מאוד, הייתי בונה לי במוחי סיפורים ומספרת אותם לבובות שלי שהושבתי בסדר על המיטה. הדמיון משמש אותי כל חיי הוא מסייע לי מאוד בהתמודדות עם החיים. היום בעזרת הדמיון אני מפרשת את המציאות כך שנבנית לי דרך אישית המתחשבת ברצונות שלי ומקלה עלי את ההתמודדויות היומיומית. בדרך זו אני מצליחה להגשים חלק מהחלומות  וישנם גם כאלה שלא. אך מה שבאמת חשוב הוא שאני אף פעם לא מפסיקה לחלום, תמיד מגיעים חלומות חדשים שמציבים יעדים חדשים וממלאים אותי באנרגיה חיובית לפעולה.

לכל אחד מאתנו דרכים אופייניות משלו להשגת היעדים האישיים וגישות להתמודד עם המכשולים, זו למעשה הסיבה שהתחלתי את הכתבה עם הדמיון שהוא בהחלט האסטרטגיה שלי. היום כשאני מתבוננת לאחור על הילדות שלי, אני מבינה שהדמיון עזר לי בהתמודדות עם קשיים והרגשות לא נעימים ובעזרתו בניתי לי עולם בטוח בו לא נאלצתי לחוות קושי.

היום, כשאני סוקרת את חיי לאורך השנים, אני מגלה שתמיד היו לי מטרות ויעדים שהצבתי לעצמי ואחרי שהצלחתי לכבוש אותם הצבתי את הבאים. מדי פעם אני עוצרת כדי לבדוק את המצב, מחד אלו מטרות השגתי ומאידך למקד לעצמי מהם היעדים הבאים אליהם אני צועדת.

זהו אולי הזמן המתאים להתוודות כי בנושא השגת המטרות שלי, או במילים אחרות הגשמת החלומות שלי, אני די עיקשת ולא מוותרת, גם כשהזהירו אותי בעבר שמשהו לא נכון לי, או שאני טועה, ברוב המקרים לא עצרתי, לעיתים זה אפילו הגביר את המוטיבציה להשגת היעד. אין לי ספק שכבשתי יעדים נפלאים בחיי: החודש אני חוגגת 30 שנות נישואים, יש לי שלושה ילדים נפלאים (ואני לגמרי אובייקטיבית 😊), שני נכדים מתוקים, הקמתי חברת השמה מצליחה שבחרתי לסגור כשהתאים, כתבתי ספר, ערכתי מחברת בנושא "מודעות על", כיום אני מנטורית לאהבה עצמית, מנחה של הקורס "כלים לחיים משמעותיים" מנחה של סדנאות, הרצאות וחולמת להוציא את תוכנית "הכיסא הפנוי" לעולם הרחב …

שמחה מאוד שתמיד הלכתי בדרך שלי למדתי מכישלון כמו מהצלחה ואני מנסה תמיד להיות בהודיה.

ממליצה לכם לחבק את הדרך שבחרתם להיות שלמים עם הבחירה ולצעוד ותמיד לזכור שאנו לומדים גם מכישלון וגם מהצלחה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן