תיק הקסמים שלי

איור בועת שיחה ואנשים סביבה

החודש אני רוצה לספר לכם על התיק הקסמים שלי.  בטח אתם אומרים לעצמכם על מה היא מדברת? על איזה תיק מדובר? כן, כן, יש לי תיק מלא בקסמים שגורמים להמון אנשים וילדים לחייך. בתיק שלי תמצאו שלל קסמים שנוגעים לכל אחת ואחד במקום אחר.  

אז בואו ואכיר לכם את הקסמים שבתיק שלי:

רובכם יודעים שעולם המשחקים הוא עולם קסום גם לילדים וגם לאנשים בוגרים, מובן שאני לא מדברת על משחקי המזל או ההימורים אלא עולם משחקי החשיבה שדרכם אני מחברת את המשתתפים ויוצרת עבורם אזור תקשורתי חדש בו כל אחד ואחת מוצא את מקומו בדיוק כמו בהרכבת פאזל. בכל פעם שאני מפעילה חוג, סדנה או ערב משפחתי בו אני פורסת בפני המשתתפים את שלל המשחקים שלי, קורה מחדש הקסם הזה: החדר לאט לאט מתמלא בהמון חיוכים, צחוקים ופתאום המשתתפים מתחילים לדבר, להכיר את הצד האחר של כל אחד בלי מסיכות ובלי פוזות. פשוט קסם שאין תחליף לו.

עכשיו אכיר לכם את הקסם השני שלי שהוא העולם הקולינרי בו לא מעט אנשים אומרים עלי שכל פעם אני מחוללת במטבח קסם חדש! כן אולי זה נשמע לכם שאני עפה על עצמי אבל אני לא. אני אוהבת ליצור כמו קוסם קסמים חדשים (מתכונים) ומפתיעים. הכל מתחיל ממרכיב אחד שאליו אני מחברת מרכיבים נוספים ואז איזה פלא כל המרכיבים הופכים להיות מנה מיוחדת, טעימה ובסופו של דבר גם מעלה על פני הסועדים חיוך ענק של הנאה. פשוט כל פעם אני מתרגשת מהחוויה הזו שגם על שפתיי מעלה חיוך ענק.  

הקסם השלישי שלי הוא המקום שאני נותנת לכל אותם בעלי עסקים במגזין מדור לדור, מאז הקמתו אני כל הזמן מחפשת את הקסם הבא שיאפשר להם להפוך לאוטוריטות בתחומם. רשימת הקסמים כוללת: פינת מומחה באתר המגזין, פודקאסטים וריאיונות מצולמים, קבוצת דיונים בפייסבוק, ערוץ ביוטיוב וכמובן לאחרונה ערוץ בטיק טוק. יש שיגידו שאלה הם קסמים קטנים ושלוקח להם זמן להפוך לקסם הגדול, אני מטבעי מאמינה שצעדים קטנים מביאים לפריצה הגדולה. תמיד מרגש אותי כשמומחי המגזין אומרים לי בגאווה:" מה אני כתבתי את זה? את גורמת לי לצאת מאזור הנוחות שלי? …"

תמיד הכל מלווה בחיוך ובעיניים נוצצות. קסמים או לא קסמים והכל בתיק הפרטי שלי. אני חושבת שלכל אחד ואחת מאתנו יש תיק ובו קסמים. אני מזמינה אתכם לחפש ולמצוא אותו ואז כמוני יעלה לכם חיוך ענק על השפתיים שימלא את לבכם בהמון שמחה וגאווה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן