שלוש תערוכות יחיד של אמניות ישראליות: אינה קלטר, אלנה לוגוווינסקאיה ואירינה הדס הופמן

בית על הפיל

התערוכות יתקיימו לקהל הרחב החל מה 15.8 עד ה 15.9

בגלריית האמנים  Fun Art Gallery ביפו

 

שלוש תערוכות יחיד של אמניות ישראליות המתמקדות ביצירות זכוכית, קרמיקה וטקסטורה,  ייפתחו לקהל הרחב בין התארכים:  החל מה 15.8 עד ה 15.9, בגלריה Fun Art Gallery שביפו.

תערוכת "גן זכוכית" מאת אינה קלטר: יצירותיה של אינה שהוצגו עד כה בתערוכות בינלאומיות. קלטר,  שהפכה את הבית שלה ביקנעם למוזיאון זכוכית אמיתי. תציג בתערוכה החדשה מגוון רחב של פרחים העשויים  מזכוכית וציורי זכוכית. המבקר בתערוכה  יטבול בשדה של  פרחי זכוכית.


תערוכת "הקרמיקה שלי" מאת אלנה לוגוווינסקאיה: התערוכה תציג בפני מבקרי הגלריה מגוון עבודות מקרמיקה, ממוצרים חינניים ומסוגננים לבית ועד לפסלים.

תערוכת "אמנות מישוש" מאת אירינה הדס הופמן:  מישוש היא אחד החושים הבסיסיים.  כל ציור של אירינה מביא תחושה עמוקה של מגע עם עולמו של האמנית והדימויים שהיא יוצרת. עם טכניקה יוצאת דופן של ציור טקסטורה, אירינה מחזירה לנו את התחושה של נגיעה בעולם. בתערוכה מבקרים יחוו ציורים שרוצים לגעת בהם!.

שלושת  התערכות החדשות מוגשות ע"י  איגוד האמנים  Fun Art Community  התומך ומקדם פרויקטים ואנשים הקשורים לכל תחומי האומנויות, חינוך ותוכניות תרבות לילדים ומבוגרים. הוא מאפשר ליוצרים הזדמנות לקדם את עצמם ויצירותים, ומקדם אירועי תרבות והנאה כולל ימי כיף, ירידים, תערוכות וסדנאות.

Fun Art Community, הינו איגוד חברתי לא מסובסד שהוקם על ידי הגב' מריה פרייגר מוקדש לעשייה וקידום יוצרים ואמנים, במטרה לתת במה והזדמנות ליוצרים להציג את עצמם ואת כישוריהם ולהעניק לאנשים חופש אמיתי של יצירתיות, השראה ושמחה.

התערוכת  יוצגו לקהל הרחב החל מה 15.8 עד ה 15.9

שעות פתיחה: ימים ב'-ה' 14.00 – 20.00

יום ו' 11.00 – 18.00

יום ש' 12.00 – 18.00

פרטים נוספים: ברדניאלה רייבנבך תקשורת: 03-6360000

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן