שבוע הספר העברי הגיע!

דוכני ספרים
שבוע הספר העברי הגיע! ודוכני סלע מאיר מחכים לכם במתחמי שבוע הספר בתל אביב ובירושלים! בואו לפגוש את אנשי ההוצאה, את הסופרים, את הקוראים של קהילת סלע מאיר ושיבולת וכמובן – להנות ממבצע 3 ב-100 על כל ספרי ההוצאה! 

המבצע זמין גם בדיגיטל, למעבר לקטלוג 
לחצו כאן
____________3
אירוע הפתיחה החגיגי:
דרומי ואייזנברג בת"א, מתן פלג בירושלים!
 
בכל אחד מימי שבוע הספר יגיעו מחבריהם של ספרי ההוצאה לפגוש אתכם, הקוראים. לשוחח על הספרים, להצטלם ולהקדיש, להחליף רעיונות ולהמליץ המלצות. 
______28
הספר 'פרחים בקנה' מאת נוה דרומי כבר עורר כל גל אפשרי. הוא נקרא על ידי בכירי עולם התקשורת והשיח הביטחוני ועל ידי אלפי בית ישראל. הגילויים אודות שינויי האופי בצה"ל והדרך שבה זה נעשה הפכו את הספר לקריאת חובה. מוזמנים לפגוש את המחברת בדוכנים! מתחילים ברביעי, 14.6 בשעה 18:00 במתחם שרונה בתל אביב. 
__________20
הספר 'מדינה למכירה' מאת מתן פלג חושף נתיב של מאות מליוני יורו שעושה דרכו מתקציבי ממשלות זרות לארגונים רדיקליים ואנטי לאומיים בישראל. פלג, מנכ"ל תנועת אם תרצו, יגיע לשוחח עם הקוראים על התופעה והדרכים לבלום אותה, להקדיש ולחתום על ספרים וכמובן – להצטלם סלפי! מתחילים ברביעי, 14.6 בשעה 18:00 במתחם התחנה בירושלים. 
____________3
______28
מייקל אייזנברג, מחבר 'ככה יעשה ליהודי' הסוקר את מגילת אסתר, ומחבר סדרת הספרים 'עץ החיים והכסף' המחברת בין פרשות השבוע ובין עסקים וכלכלה, יחכה לכם בשבוע הספר בדוכן של סלע מאיר! אייזנברג, 48, הוא אחד ממייסדי קרן הון הסיכון אלף והישראלי שזכה להתברג במקום הגבוה ביותר ברשימת מידאס — משקיעים בעלי מגע הזהב — של המגזין פורבס, המדרגת את אנשי הון סיכון הטובים בעולם. אייזנברג, נשוי ואב לשמונה, מתגורר בירושלים. הוא יהיה ב-14.6 באירוע הפתיחה בתל אביב. 
 
שימו לב:
בימים הבאים נפרסם על הגעתם של סופרים נוספים לדוכני שבוע הספר.
הישארו מעודכנים!
____________3
____________3
____________3
____________3
____________3
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן