קורס בינה מלאכותית

ניידים ומחשב - קורס בינה מלאכותית

חדש על המדף! קורס בינה מלאכותית לבעלי עסקים

אחרי חודשים של עבודה אינטנסיבית, תכנון ובנייה של סילבוס לימודים מושלם עם למעלה מ-50 שיעורים, לימודים של 7 כלי בינה מלאכותית מובילים, מיצירת תוכן, ניתוח מידע, מחקר בזמן אמת, עיצוב תמונות, וידאו ועד יצירת סוכני AI מותאמים אישית. הקורס החדש שלי מציע את האפשרות לכל אחד להתמקצע בכלים הכי חדישים ולהתחיל ליישם אותם כבר תוך כדי הקורס. בינתיים התגובות שקיבלתי היו מדהימות ומרגשות, תלמיד אחד שתכנן את הטיול שלו לחו"ל לפרטי פרטים ופנסיונר שהתחיל ליצור שירים ותמונות וגם בעלי עסקים שנדהמו מהדרך שהם עשו בזמן כל כך קצר וכמה זה אפשרי כשהחומר מונגש כמו שצריך.

שילוב של פרקטיקה עם הבנה מעמיקה

בבנייה של קורס, שיעור או הכשרה תמיד יש את האתגר לשלב לימוד של חומרים שמאפשרים למידה מעמיקה, שלרוב גם קשים יותר וגם מצריכים יותר זמן, עם ידע פרקטי, מהיר ומדויק. כשאנחנו מדברים על בינה מלאכותית ולומדים אותה חשוב להבין כיצד היא עובדת? מה היא באמת הבינה המלאכותית הזאת? מה היא יודעת לעשות? ומה לא? כיצד מתקשרים איתה? אילו כלים פרקטים יש כיום כדי להשתמש בה ללא ידע בתכנות? כיצד לומדים עקרונות ומתרגלים יכולות שישארו איתנו לנצח לא משנה באיזה כלי נעבוד?

אחרי עשרות שעות שהוקדשו לפיצוח השאלות האלה בדיוק ועם צוות תותחים, הצלחנו להביא את כל התשובות לאולפן ההקלטות ולמסך בהסברים פשוטים, המחשות ויזואליות ולימוד היכולת להיות מאסטרים בבינה מלאכותית כבר במהלך הקורס. יצרנו את הקורס בצורה כזאת שהוא ילמד אתכם "לדוג" עם כל חכה שתקבלו ועם כל כלי שתצטרכו ללמוד, בקורס עוברים מסע לימוד של 7 כלים שאחריו כל כלי בכל תחום יהיה קל לתפישה ולימוד במהירות.

ומה קורה אחרי הקורס?

חוץ מהיכולות החדשות שהתלמידים רוכשים לשימוש והטמעה של בינה מלאכותית ביום יום, בחיים האישיים ובעסק, יש קהילה סגורה של כל מי שרוצה להמשיך ללמוד ולהתפתח, לקבל כלים חדשים, להיות הראשון שצופה בסקירות לימוד של כלים חדשים שיוצאים, לעלות לוובינרים ומפגשים מעניינים, להתייעץ, לשתף ולהשוויץ 🙂

כמובן שיש הצעה מיוחדת לקוראי מגזין מדור לדור

ההצעה היא לטווח זמן הקרוב בלבד וכנראה ההצעה הכי משתלמת שתמצאו אם אתם רואים את עצמכם לומדים ומשתמשים בבינה מלאכותית, הקורס נמכר כיום במחיר מוזל והקהילה במנוי חודשי, לקוראי המגזין מחכה הצעה מוזלת של עלות חד פעמית וכניסה לקהילה לשנה שלמה ללא תשלום! בנוסף לזה, מקבלים תמיכה וליוויי אישיים לאורך כל הדרך.

למידע נוסף לגבי הקורס וההצעה המיוחדת לקוראי המגזין יש ליצור קשר בפרטי.

 

-קורס מאסטר בינה מלאכותיתhttps://l.facebook.com/

http://shaymizrahi.co.il/

https://www.facebook.com/RealShayMizrahi

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן