צמחים שעושים טוב לעור

פנים של אישה מטופחת

מראה העור שלנו מושפע מהמצב הבריאותי, מאיכות התזונה, ממצב הרוח, מהסטרס אליו אנו חשופים וכמובן מאיכות שגרת הטיפוח הקוסמטי שלנו.

לפניכם מספר רכיבים טבעיים בעלי תכונות אנטי אייג'ינג למראה עור בריא, חלק, צעיר וקורן. חפשו אותם במוצרי הטיפוח שלכם!

סקוואלן – מקורו בעץ הזית, הידוע גם כ'עץ החיים'. מהווה חלק ממרכיבי שכבת האפידרמיס בעור (השכבה החיצונית). אנטי אוקסידנט ברמה הגבוהה ביותר, תורם ללחות, לגמישות ולריכוך העור,  מפחית קמטוטים, נספג במהירות בעור ותומך בטיפולי הבהרה.

מיצוי כורכום – מופק משורש הכורכומין. מכיל ריכוז חומרים גבוה מאד של נוגדי חימצון (אנטי אוקסידנטים), משפר את מראה העור ומעניק לו מראה זוהר ובריא. מרגיע את העור, בעל פעילות אנטי דלקתית ויכולת לווסת הפרשת שומן עודפת של העור. בשל כך הוא גם מצוין גם בטיפול באקנה, אקזמה ואדמומיות.

חוחובה – נוגד חימצון מעולה! בעל ריכוז גבוה של ויטמינים ואנטי אוקסידנטים. דומה בתכונותיו לשומן הטבעי של העור (סבום) ומכאן שהוא תורם לריכוך, להזנה, לליחוח והחלקה של העור. מצוין במיוחד לעור יבש ולעור הבוגר.

מיצוי אלוורה – אחד מצמחי המרפא הטבעיים הבולטים ביותר, עשיר בויטמינים, מינרלים, אנזימים ופוליסכרידים (רב-סוכרים בעלי תכונות אנטי-איג'ינג עוצמתיות ופעילות אנטי דלקתית) החיוניים לגוף. אלוורה מסייעת בשיקום העור, הרגעה וזירוז החלמה. (צבעה הטבעי של האלוורה הוא שקוף ולא ירוק!)

אובליפיחה או בשמו הנוסף היפופיאה – שמן עשיר מאד בויטמינים נוגדי חימצון כגון C ו – E ויטמינים A, F,K ו – B, שפע חומצות שומן חיוניות ומינרלים. מאחה ומשקם רקמות ומחדש את תאי העור ולפיכך מעולה לאנטי אייג'ינג.

חשוב לדעת כי לא כל מוצר שמתהדר במרכיבים מהטבע אכן מכיל את האופציה האיכותית והמיטבית של הצמחים. הכמות והאיכות של הרכיבים הטבעיים בקרמים ובסרומים משתנות ממוצר למוצר והן סוד מסחרי של כל חברה. מכאן נובעת החשיבות של שימוש במיצויים ובשמנים טבעיים במהלך טיפולים קוסמטים, בפנייה לקוסמטיקאית הנכונה וברכישת מוצרי טיפוח איכותיים ואמינים.

למידע נוסף, טיפים ולפרטים אודות מוצרים משלימים ואיכותיים מוזמנים ליצור קשר,

לבקר באתר   SPARK-IT COSMETICS ולעקוב ב Facebook  ו Instagram.

שרית פורת.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן