ערב תרבות של מוסיקה קלאסית בדרום

מקהלה קאמרית

"האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים" בשיתוף עם תזמורת הנוער "הקונסרבטוריון למוזיקה אשכול" ו"המקהלה הקאמרית", בקונצרט חגיגי לתושבי הדרום

יום חמישי 21.2.19 | 18:00 בערב באולם המופעים באשכול
הכניסה חופשית
היחידה לקהילה ע״ש יצחק נבון של האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, בשיתוף עם תזמורת הקונסרבטוריון (אולפן) למוסיקה אשכול המורכבת מבני נוער תושבי הדרום, יערכו קונצרט חגיגי המיועד לתושבי הדרום במסגרת פרויקט משותף של חונכות מוזיקלית בין הסטודנטים מהאקדמיה לבני הנוער. בנוסף, תופיע בקונצרט המקהלה הקאמרית בניצוחו של פרופ׳ סטנלי ספרבר. הקונצרט יתקיים ביום ה', בתאריך ה- 21.2.19 בשעה 18:00 באולם המופעים הגדול באשכול. האירוע פתוח לקהל הרחב, ללא עלות.

הקונצרט יפתח בפרק מס' 2 מתוך היצירה "מלכת הפיות" של הנרי פרסל- מגדולי המלחינים האנגלים של תקופת הבארוק, אותו ינגנו סטודנטים מהאקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים ובני הנוער מתזמורת הקונסרבטוריון למוסיקה אשכול. בהמשך הקונצרט תופיע המקהלה הקאמרית, בניצוחו של פרופ׳ סטנלי ספרבר, עם מספר שירי שבת, קלאסיקות רומנטיות כגון פרקים מתוך הרקוויאם של פורה וברהמס, עיבודים ווקאליים ליצירותיו של ל. ברנשטיין, ספיריטואלז ועיבודים לשירים ישראלים.

כמה שעות לפני הקונצרט, ייערך אירוע של היחידה לקהילה ע"ש יצחק נבון, במסגרתו יעברו משתתפי הפרויקט סדנא תזמורתית בניצוחו של פרופ' מיכאל קלינגהופר מהאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, אשר יצר את החיבור עם תזמורת ילדי הדרום, ובשעה 18:00 יתחיל הקונצרט שיהיה פתוח בחינם לכל תושבי הדרום. בקונצרט יישא דברים מנכ"ל האקדמיה מר אורי נוימן, נגני האקדמיה למוסיקה ינגנו יחד עם נגני תזמורת הקונסרבטוריון למוסיקה אשכול, ובהמשך תופיע המקהלה הקאמרית .

האירוע ייערך במסגרת שיתוף הפעולה של היחידה לקהילה עם פר״ח ירושלים בפרויקט "האקדמיה מחבקת את הדרום", בו מלווים סטודנטים מהאקדמיה את ילדי התזמורת לאורך השנה ומעניקים להם שיעורים פרטיים במוסיקה. הסטודנטים מגיעים פעם בשבוע למועצה האזורית אשכול, ופוגשים את ילדי התזמורת בגילאי 10-15, תושבי אזור הדרום ועוטף עזה. במפגש הסטודנטים מדריכים, מלמדים, מלווים, תומכים ומעשירים את עולמם של המוסיקאים הצעירים.

על החיבור עם תזמורת הקונסרבטוריון למוסיקה אשכול, אמר פרופ' קלינגהופר מהאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים: ״כישרון איננו עניין גיאוגרפי. חובתנו לאתר את הכישרונות בכל מקום ולחשוף אותם לאנשים ולאפשרויות אליהם נחשפים ילדים בערים הגדולות. תוך תמיכה ושיתוף פעולה עם המורים המצוינים הנמצאים בכל מקום ומקום, נוכל לעודד את מיצוי הפוטנציאל ואת הדחף האומנותי הטמונים בכל ילד, ולעודד את המורים להיות מנהיגים אומנותיים וסוכני שינוי בקהילותיהם".

קונצרט משותף לאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים עם הקונסרבטוריון למוסיקה אשכול והמקהלה הקאמרית

מנצח ומנהל מוסיקלי: פרופ' סטנלי ספרבר
בתוכנית:
פרק מס' 2 מתוך היצירה "מלכת הפיות" של הנרי פרסל

שירי שבת

קלאסיקות רומנטיות כגון פרקים מתוך הרקוויאם של פורה וברהמס

עיבודים ווקאליים ליצירותיו של ל. ברנשטיין

ספיריטואלז

ועיבודים לשירים ישראלים

אולם המופעים, מועצה אזורית אשכול
יום ה', 21.2 בשעה 18:00

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן