על מחקר, קסמים והחיים עצמם

על-מחקר-קסמים-והחיים-עצמם---אסתר-בוטביקה

Powered by Textkol.com

מחקר, גילוי, תקשורת ייחודית הם בעיני מטאפורית סוג של קסם. היצירתיות, נחישות, העזה, ונכונות ליצור משהו חדש לעיתים כנגד כל הסיכויים, הם קסם אמיתי ולא זריזות ידיים…

זוכרים את כריסטופר קולומבוס הספן הנחוש שהפלגתו ב – 1492 אל הלא נודע גילתה לאירופאים את העולם החדש – יבשת אמריקה.

בזיכרוני קולומבוס גילה את אמריקה, כאשר קוראים את ספרי היסטוריה ניתן להבין שישנם הוכחות נוספות ושונות לגילוי אמריקה. הוויקינגים, אמריגו וספוצי שעל שמו נקראת אמריקה ועוד.

אפשר לראות זאת גם במחקרים. לפעמים, אדם אחד חוקר שנים והשני מקבל את ההכרה. ואם תשאלו אותי איך זה קשור לקסם? בעיניי קסם הוא קשת רחבה שכוללת קסמים מחקרים, תגליות, שאיפות וחלומות ממומשים שיוצרים סוג של קסם. הם – האנשים הנחושים שמוכנים להעז, להגביה עוף ולעיתים לסכן את חייהם עבור הרחבת גבולות הידע של האדם הם הקוסמים האמיתיים שבזכותם החיים שלנו הרבה יותר נגישים, קלים, בריאים וכו'…

אני רוצה לקחת אותנו קצת במעבר חד לגילוי עצמי שגם הוא קסם בפני עצמו:

הפעם ברצוני לתת דגש לצורת הביטוי שלנו. כמו שכבר קראתם במאמרים הקודמים שלי אני נותנת המון כוח למילים וחושבת שרובנו לא תמיד מקשיבים למלל היוצא מפינו ולעיתים גם לא נותנים מקום לאדם שנמצא מולנו.

זיכרו שמחד מילה אחת שלנו יכולה להיות רכה, נעימה, אוהבת ומעצימה ומאידך עשויה לעורר פגיעה, כאב, השפלה ועוד. למילים תפקיד מאוד גדול בעיצוב האדם הן יכולות ליצור ביטחון, דימוי עצמי, העצמה וגם יכולות הרס לא מבוטלות.

לפי מחקרים, בני האדם מדברים בין 6000 ל 8000 מילים ביום ועוד כמות הבעות דומה.

 תחשבו שהאמצעים הללו הם נשק עוצמתי, ניתן להשתמש בכורים גרעיניים לאנרגיות לטובת האדם וניתן באמצעותם להביא לחורבן, צער וכאב בל יתואר.

למילים כח אדיר לחיוב ולשלילה. אנו משפיעים, משקפים האחד לשני כמעט בכל רגע. אני מאמינה שגם צורת הביטוי משפיעה. התקשורת בינינו היא סוג של קסם אני יודעת שע"י תקשורת נכונה אנו הופכים להיות קוסמים להצלחה. במערכות היחסים, בזוגיות, עם הילדים וכאשר טוב במשפחה גם הקריירה מושפעת לטובה, בן/בת זוג מפרגן/ת או שלא. יכול בהתאמה לבנות וגם להרוס.

כאשר אנחנו משתמשים במילים הנכונות, סופרים עד 10 לפני שעונים, נושמים וחושבים רגע, החשיבה שלנו הופכת לחשיבה נכונה, חיובית שמייצרת תשובות טובות וגישה שונה לחיים וזה קסם כי כך יוצרים מציאות נעימה שקל להתמודד עימה מאשר התמודדות מתוך חשיבה שלילית.

ממליצה לכם לחשוב על הנאמר ואולי לאמץ כמתנה שכל אחד בכל גיל יכול לפתוח אותה.

ואם ביצירת מציאות עסקינן, רוצה להפליג עמכם לחלומות ולמאווים שלנו. הבוקר, פתחתי את התיק שלי גיליתי רשימות ואמרתי לבין זוגי "אתה יודע הפכתי להיות אדם של רשימות" רשימות לסידורים של הבית, קניות, רשימות של העסק, תוכניות עתידיות, לאן אני רוצה להוביל אותו, להיכן אני מכוונת, חולמת ושואפת.

חשוב שלכולנו יהיו חלומות תמיד בכל גיל ובחייאת לא רוצה לשמוע את המשפט "אני כבר לא בגיל של חלומות".

חלום הוא קסם, שאיפה לעתיד טוב יותר, להגשמה עצמית, דבר שמניע ומדליק את המבערים נותן תמיד אש, התלהבות, רצון להגביה עוף.

גם ארצנו הקטנה המקסימה והמשוגעת נולדה מחלום, אהבה והעזה. אז תחלמו חזק בלי להתבייש. תחלקו ותתייעצו על החלום שלכם וגם אם יהיו "כבאים" בדרך, תגלו שיש המון אנשים טובים שישמחו לעזור ולהשיא עצות.

היום כשאני מרגישה שאני יודעת לחיות נכון יותר, אני שמחה לחלוק עם אחרים.

ממליצה לכולכם לרשום את הרצונות, התקוות והחלומות להתחיל ולנסות צעד ראשון להגשימם.

תחלמו בעוצמה עם כל הלב, תפזרו קצת "אבקת קסמים" (לכולנו יש)כדי להדליק את הניצוץ וההתלהבות שלכם בדרך למסע להגשמת החלום הבא .

בהצלחה!

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן