מתנות לבני גיל הזהב – לרגש זה לב העניין

Smiling daughter with her mother

אחת הדילמות שמתעוררות כשרוצים לחשוב על רעיון למתנות לבני גיל הזהב, היא שבדרך כלל כבר יש להם הכול ואם לא, סביר להניח שהם יודעים לרכוש לבד את מה שהם צריכים.

האפשרות להעניק מתנה מקורית שבה  השקענו  תשומת לב ומחשבה, עושה את כל ההבדל. וככל שתהיו יותר יצירתיים, כך תרגשו יותר.  ולמה זה כל כך חשוב לרגש כשמדובר על מתנות למבוגרים?

פה אשתמש בדוגמא אישית, כשאבא של חברה שלי  חגג יום הולדת 70, היא רצתה להעניק לו מתנה שתשדר לו  מה היא חושבת. בשגרת היום יום, בין העבודה הילדים והריצות, כמעט ולא יוצא לה לשבת איתו לשיחת אחד על אחד, להגיד לו כמה היא מעריכה אותו, את הדרך שעשה משבזי, השכונה הישנה בדרום ת"א ועד להצלחה שלו כיום. זו הייתה הזדמנות מצוינת להעניק לו מתנה מיוחדת, אלבום-חיים ביוגראפי המשלב במילים ותמונות, סיפורים ואנקדוטות מחייו ומאישיותו. מיותר לציין שכאשר פתח את הספר עלו דמעות בעיניו.

יום הולדת 70 זה לא משהו "שהולך ברגל", מדובר בחצי חיים, בכברת דרך שאדם קרוב אלינו עבר.

אז איך תוכלו לרגש במתנה לסבא-סבתא או להורים המבוגרים?
בעבר כאשר עובד מוערך היה עוזב את החברה בה עבד כל חייו, הוא היה מקבל שעון עליו חרטו, "תודה על עשרים שנות עבודה". גביע, או מזכרת שתזכיר לו את מפעל חייו. ביום הולדת, אדם אוהב להתרפק על הצלחותיו והישגיו , להתבונן בנחת על פועלו ועל כל האנשים שסביבו. הרשו לי להציע לכם מתנה ייחודית לבני גיל הזהב, לסבא-סבתא, להורים או לכל אדם אשר יקר לכם: אלבום-חיים ביוגרפי  המתעד באופן קולח את פסגות חייו והצמתים המרכזיים בהן עבר, בשילוב תמונות, ברכות, מכתבים ומסמכים.

יש מתנות שהן מתנות לחיים,דברים שאנו מקבלים פעם אחת. מתנה כזו  תמיד מרגשת ותמיד מתקשרת לנו לזיכרון, לאדם, לרגש, לריח ולתחושה שהרגשנו כשחגגנו יום הולדת עם כולם.

יש מתנות שכיף לנו לחזור אליהן, בין אם לבד או כשיש לנו אורחים. כזה יכול להיות אלבום-ביוגרפי. שהרי זו לא רק מתנה, זו עדות לפסיעות אהוביכם אותן פסעו בשבילי החיים, עדות לסיפור חייהם, למסע האישי שלהם.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן