מי מפחד מרשימת המשימות?

אישה כותבת בפנקס

כולם יודעים כמה אני אוהבת לארגן לעצמי את השבוע באמצעות רשימות חכמות… אבל אני גם מבינה שלפעמים הן יכולות להכשיל אותנו.

מי לא מכיר את התחושה, שמרוב משימות עבור העסק או הקריירה, הדבר היחיד שבא לנו זה לנטוש הכל ולברוח? הבהלה מעודף משימות יכולה להוביל אותנו ישר להתנהגות דחיינית ופשוט לברוח מכל מה שחשוב לנו להשיג.

אני רוצה ללמד אתכם שאפשר אחרת וכל זה על ידי שינוי פשוט באופן שבו אתם מכינים את רשימת המשימות שלכם.

להלן 5 דרכים לארגן מחדש את רשימת המשימות ולהיות אפקטיביים יותר:

  1. חלקו את הרשימה שלכם לקטגוריות: על ידי עריכת רשימות בקטגוריות כמו "עבודה, משפחה, בית" – אתם תרגישו פחות עמוסים ותוכלו להתמודד עם כל אחת בנפרד.
  2. הכינו רשימות לפי המועד אחרון: אסטרטגיה זו תעזור לכם לתעדף בין הדברים שצריך לעשות היום, מחר, בשבוע הבא או בחודש הבא. אם יש לכם רשימות ממוקדות, לעומת רשימה ארוכה אחת זה כבר לא נראה מרתיע כל כך והסיכוי לברוח לדחיינות פוחת.
  3. ודאו שהרשימה שלכם נמצאת מול העיניים שלכם: קל מאוד לדחוק המשימות הצידה אם הן לא ממש מולכם. שמרו את הרשימה שלכם באותו מקום כל יום.
  4. הגדירו תזכורות: התרגלתם להתעלם מרשימת המשימות שלכם אחרי שכתבתם אותן ולרוב אינכם בודקים את המשימות שצריך לבצע. אבל אם תתרגלו להגדיר תזכורות, תפתחו הרגל חיוני חדש שישמור עליכם במסלול של עשייה אפקטיבית.
  5. תגמלו את עצמכם: מותר לכם לשחד את עצמכם לפעמים כדי לבצע משימות. זה עבד כשהייתם ילדים, נכון? ובכן – כנ"ל לגבי מבוגרים. אז תעשו עם עצמכם עסקאות קטנות בכל הנוגע לרשימת המשימות שלכם. "כשאסיים מטלה X – אז אוכל להיכנס לפייסבוק לחצי שעה!" חיזוק חיובי באמת עובד.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן