בחרו את המחשבות הנכונות

בחרו-את-המחשבות-קלאודיה-מוגיליאנסקי

Powered by Textkol.com

האם התודעה שלכם היא החברה הכי טובה שלכם או האויבת האכזרית ביותר שלכם?

אנחנו פועלים כמגנטים המושכים אלינו את מה שאנחנו חושבים עליו. לכן, חשוב להקפיד על אלו שאנחנו מאפשרים לתודעה שלנו לאמץ כך ולכוון כל הזמן אך ורק אל מחשבות רצויות.

זהו עולמנו הפנימי (מחשבות וגישה) ולא עולמנו החיצוני (נסיבות) המעצב והמגביל או מגביר את האושר ואת הפוטנציאל שלנו. האופן בו אנו רואים את העולם חשוב יותר מהמציאות עצמה.

באמצעות תרגול מבוקר של דיבור עצמי חיובי, אנחנו משתיקים בהדרגה את הספק העצמי ומגדילים את היצירתיות ואת מגוון האפשרויות שלנו. במקום לכעוס על עצמנו על כל מחשבה שלילית, אנחנו יכולים לראות בכך הזדמנות לשנות אותה לחיובית. למרות שלא ניתן לחשוב מחשבות חיוביות כל הזמן, כן אפשר לפתח מנגנון מודע לתיקון מחשבות מעכבות.

תהליך שינוי מחשבות אינו תהליך קל, לכן הוא חייב להיות תהליך מובנה. להגיד לעצמנו שנעשה משהו חיובי זה הרבה יותר טוב מאשר לומר לעצמנו שלא נעשה משהו שלילי. כשאנחנו אומרים לעצמנו לא לחשוב על משהו, לעתים קרובות אנחנו לא יכולים שלא לחשוב על הדבר הזה. לדוגמא, אם נגיד לעצמנו לא להיות עצבניים, אנחנו מכניסים עצבנות למחשבותינו, מה שגורם לנו להיות יותר עצבניים. אמנם הכוונות שלנו טובות, אך מחשבות כאלה יוצרות לרוב אפקט הפוך. במקום זאת, אם נגיד לעצמנו שנצליח בלי להזכיר תוצאות שליליות אפשריות, קיים סיכוי גבוה יותר להשיג את התוצאות הרצויות.

פעולות

  • הבינו את הכוח שיש למחשבות בחייכם ובחרו אותן בקפידה.
  • מקדו את מחשבות שלכם בתוצאות הרצויות ולא בכאלה שאינכם רוצים.
  • כשאתם תופסים את עצמכם משתמשים בשפה שלילית, נסחו מחדש ובאופן מיידי את המשפט לאחד אחר בשפה חיובית.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן