מי דואג למי שדואג לאחרים?

שלושה גברים ואישה וקופסת מאפים

מעניין אותי אם אי פעם שמעתם את המשפט הבא: "לא משתלם להיות נחמד במדינה הזאת", יצא לכם? כי לי יצא לשמוע אותו מלא פעמים, לא הסכמתי איתו ואני לעולם לא אסכים איתו כי גם אם יש בו לא מעט מן האמת, להסכים איתו יהיה לוותר סופית על כל מה שאני מאמין בו.

הכל מתחיל בעובדה המצערת והפשוטה שלרוע יש יכולת מדהימה להתפשט, הוא שולט בנו דרך פחד ושנאה ומגיע באמצעותנו לכל מקום שהוא רוצה, והטוב לא עובד כך. הטוב נותן לנו אפשרות של בחירה אם להשאיר אותו אצלנו או להעביר אותו הלאה, ולמי וכמה להעביר אותו. הטוב לא משתלט עלינו ולא משתמש בנו ולכן מי שבאמת קובע כמה טוב יתפשט בעולם הם כל אחד ואחת מאיתנו באופן עצמאי ואינדיבידואלי. אם רק היה לנו מנגנון משומן להפצת טוב בעולם, העולם היה נראה אחרת לגמרי. כן, האנושות עוד לא הצליחה לפתח את המנגנון הזה להפצת האור והטוב בעולם.

האומנם?

אז אני רוצה לספר לכם היום שיש דווקא מי שכן מצאו דרך ייחודית ונפלאה להפוך את העולם שלנו למקום טוב יותר ופיתחו שיטה פשוטה ונפלאה להגדיל ולהרחיב את מעגלי העשייה הטובה למרחבים שעוד לא הצליחו להגיע אליהם בשום מקום אחר בעולם! אם עוד לא שמעתם על מיזם באר המשאלות אז הגיע הזמן. באר המשאלות הוא פרויקט שהוקם על ידי אורי אברהם ורון מרגליות אשר הקימו פלטפורמה שבה כל אדם שעושה משהו טוב מקבל אוטומטית משאלה וככל שעושים דברים טובים יותר ככה נצברות יותר משאלות, מי שנהנה מהמשאלות האלו זה אותו אדם שעשה דברים טובים. בפרויקט חברים כבר מאות עסקים ורשתות גדולות שקיבלו החלטה לתת למי שנותן חזרה לחברה, מאות עמותות ורשויות מקומיות. היום כמעט כל מתנדב ופעיל חברתי שנמצא ברשויות ובעמותות האלו מקבל משאלות שעוזרות להרחיב את מעגל הטוב.

אז לסיום, רוצים גם להרחיב את מעגל הטוב? אם אתם או חברים שלכם כבר מתנדבים, בררו על באר המשאלות בארגון שלכם ואם עוד לא אז מצאו התנדבות או תרומה קבועה קטנה והצטרפו לפלטפורמה האקסקלוסיבית של המתנדבים בישראל. לבאר המשאלות יש גם לוח התנדבות מתעדכן – אני ממליץ להתחיל משם!
קישור ללוח ההתנדבות: לחצו כאן (או חפשו בגוגל: "באר המשאלות לוח התנדבות")

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן