יתרונות להשקת אפליקציה עצמאית

אילוסטרציה טלפונים סלולרים מציגים אפליקציות

בהמשך לכתבתי מחודש שעבר בנושא פרויקט הפיכת אתרי אינטרנט לאפליקציות webtoapp היום אני אסקור עבורכם את היתרונות הכי משמעותיים של השקת אפליקציה עצמאית שמבוססת על אתר האינטרנט שלכם ואיך צעד כזה יכול לשדרג משמעותית את הקשר שלכם עם הלקוחות, עם מתעניינים חדשים ולהגדיל לכם את המכירות.

חשיפה בחנויות של גוגל ואפל

חשבו על זה לרגע, כיום האתר שלכם יכול להיחשף לגולשים בעיקר דרך חיפושים אורגנים בגוגל, שני המרקטים הכי גדולים בעולם לחיפושים של עסקים אחרי גוגל הן חנויות האפליקציות שהפכו לאימפריות חשיפה מטורפות בעשור האחרון. כאשר תהיה לכם אפליקציה, גולשים רבים המחפשים ביטויי חיפוש בחנויות הללו יוכלו להיתקל באפליקציה שלכם ולייצר לכם חשיפות חדשות. בנוסף בונוס קטן הוא שברגע שגוגל יתחיל לקשר את האתר שלכם לאפליקציה שלכם הוא יתחיל להציע אותה להורדה לצד תוצאות החיפוש של האתר שלכם בגוגל.

התראות פוש

שכחו כל מה ששמעתם על קמפיינים בגוגל ופייסבוק, רשימות תפוצה, מודעות יוטיוב, טאבולה או אאוטבריין, הכלי השיווקי הכי מהיר היום והכי חזק לשמירת קשר עם הלקוח והגדלת מכירות הוא התראות פוש בטלפון. אין כלי אישי יותר ועוצמתי מהתראה שנשלחת אליכם מאפליקציה שהורדתם למכשיר הטלפון האישי שלכם.
דמיינו איזה כוח עצום זה אם תוכלו לשלוח התראת פוש ישירות מהאפליקציה שלכם על מבצע חדש למשל ל – 100 אנשים שהורידו את האפליקציה.

בידול מהמתחרים

אני אשאל את זה כך: לכמה מהמתחרים שלכם יש היום אפליקציה? אני יודע להעריך את התשובה לבד ואתכם אני אשאל האם אתם רוצים להיות חלוצים בתחומכם? לשמר את הלקוחות שלכם ולייצר בידול אמיתי? בעוד שכל הלקוחות של המתחרים שלכם יצטרכו כל פעם לחפש את התכנים שלהם בגוגל, בדרך לעבור ליד תכנים של מתחרים אחרים או חנויות אחרות הלקוחות שלכם ישארו נאמנים לכם, יוכלו לרכוש מהחנות שלכם או לקרוא את התכנים שלכם ישירות באפליקציה בלי לשוטט ליד התחרות הפוטנציאלית שלכם. נשמע מעניין? בואו נדבר.
054-4458687

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן