איך משווקים את העסק

ארבעה דמויות קוראות עיתון

עסקים קטנים בדרך כלל מאוד בודדים, בשפה קצת יותר יפה זה נקרא וואן מן שואו – One man show, בן אדם אחד שאחראי על הכל. על המקצועיות, האיכות, השיווק, המכירות, שירות הלקוחות והתמיכה טכנית.

 

לא פלא שכל כך הרבה עסקים נסגרים בשלב כל כך מוקדם. הסטטיסטיקות מעידות על 90% שנסגרים בטווח השנתיים הראשונות, וזה גרם לי לחשוב, מה יכולים לעשות אותם בעלי עסקים מהרגע הראשון בעסק שלהם כדי להימנע מלהיכנס לסטטיסטיקה המזעזעת הזאת?

 

הגעתי למסקנה שהדבר שבעלי עסקים יכולים לעשות בשנייה שהם פתחו את העסק זה לתת שירות, לתת ערך, להתחבר לעסקים אחרים עם מוצרים משלימים כדי לתת מוצר איכותי יותר ללקוח ואפילו להתחיל לבסס את עצמם כאוטוריטה, להיות המגדלור אליו קולגות ולקוחות נושאים את עיניהם.

 

איך עושים את הדבר הזה? פשוט.

אתם מכירים אותי כבר, פשוט זאת הדרך שלי.

בשיווק עקבי, ברור וממוקד שמתפרס בכל הפלטפורמות הרלוונטיות כדי לחזק את הנוכחות הדיגיטלית וכדי להשתמש בקידום האורגני בצורה היעילה ביותר.

 

אנחנו לא משווקים לשם שמיים, אנחנו רוצים לקבל עבודה. כדי לקבל עבודה אנחנו צריכים למצוא את הקהל שלנו, כדי למצוא את הקהל שלנו אנחנו צריכים להכיר אותו, כדי להכיר את הקהל שלנו אנחנו צריכים לחקור אבל זה כבר סיפור למאמר אחר.

 

אני מחזירה אותנו לפלטפורמות השונות. בתוך מבול של פוסטים וסרטונים מאתגר מאוד לבלוט, אם לא רואים אותנו, כנראה שגם לא יגיעו אלינו.

בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב, לינקדאין – העומס כל כך גדול, האופציות להסיח את הדעת כל כך גדולות ומגוונות שגם אם נצליח לתפוס את העין של ליד פוטנציאלי הוא לא יהיה בהלך הרוח המדויק אם לפני רגע הוא צפה בתינוק נקרע מצחוק ועוד שניה הוא יצפה בחתול שעושה פרצופים מופתעים למצלמה.

 

ישנן פלטפורמות שמאפשרות לנו לבלוט יותר, מגזין דיגיטלי, גוגל מיי ביזנס, אתר – כל אחד מהם מאפשר ללקוח להתמקד בדיוק במה שאני רוצה, בלי הסחות דעת (עד כמה שאפשר, בכל זאת הטלפון לא מפסיק לצפצף התראות).

אלה המקומות בהן שווה להשקיע באמת. מאמרים, פוסטים, סרטונים, זו הדרך לבסס את עצמנו כאוטוריטה מהרגע הראשון.

תתחילו חזק ותמשיכו להתפתח עוד ועוד. שום דבר לא יוכל לעצור אתכם.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן