מטיילים וקוטפים: קק"ל מזמינה את הציבור הרחב למסלולי טיול ביערות ברחבי הארץ

מטע בטבע

מהסטף ועד לפארק אדמיתקרן קימת לישראל מזמינה את הציבור לטייל ביערות ולקטוף פירות בבוסתנים: "הזדמנות מעולה להתחבר מחדש לטבע ולאדמה"

קרן קימת לישראל מזמינה את הציבור הרחב לטיולים ביערות ברחבי הארץ, שבסיומם ניתן לקטוף פירות בבוסתנים. המסלולים מתאימים כבילוי עבור כל המשפחה ואינם מצריכים תיאום מראש.

בפארק איילוןקנדה, שבין מחלף לטרון למחלף שער הגיא, ניתן לקטוף תאנים, חרובים, ענבים, שקדים, רימונים וצבר (סברס). ביער סטף שבהרי ירושלים ניתן לקטוף חרובים, תאנים, ענבים ורימונים.

בפארק בריטניה שבשפלת יהודה ניתן לקטוף ענבים, חרובים, שקדים וצבר. בפארק אדמית שבצפון ניתן לקטוף ענבים, צבר, תאנים וחרובים. וביער חנתון שבגליל התחתון ניתן לקטוף חרובים ותאנים.

מטרת נטיעת הבוסתנים ביערות קק״ל היא לשמר את המורשת החקלאית בארץ ישראל. בקק״ל מדגישים את החשיבות בלשמור על העץ וסביבתו ולהימנע משבירת ענפים. חשוב לציין כי כמויות הפרי מוגבלות לאכילה ואינן למטרת מסחר וכן כי חל איסור מוחלט בטיפוס על העצים במהלך הקטיף.

סוהיל זיידן, פקיד יערות ראשי בקק"ל: "עונת הקיץ היא הזדמנות מעולה עבור כולנו להתחבר מחדש לטבע ולאדמה. קחו את המשפחה והחברים ובואו אלינו ליערות ולבוסתנים לחוויה בלתי נשכחת. תיהנו ביחד לטייל, ובסוף גם תוכלו לקטוף ולאכול את הפירות הטריים והטעימים שגדלים בארצנו".         

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן