מה הקשר בין צפרדעים, ספרי בישול ואוכל גורמה צרפתי

בובות צפרדעים

הידעתם שה 15 למרץ הוא יום וידוי האמת? מטרתו של יום וידוי האמת היא להתוודות ולגלות את האמת כדי לשחרר את הנפש ולהגיע לשלווה פנימית. כידוע לכם לכולנו יש סודות שאנו לא תמיד מספרים. לאחרונה המון אנשים שואלים אותי מה הקשר שלי לצפרדעים. למה תשאלו?

בחצי שנה האחרונה הוצאתי שני ספרי בישול "סתיו צרפתי במטבח שלך" ו"חורף צרפתי במטבח שלך", בהם כ – 108 מתכונים שלי וכולם בניחוח צרפתי.

תוך כדי הכנת הספר הראשון, סיגל גבאי שאלה אותי מה יהיה האייקון שיסמל את דרגות הקושי שבהכנת המנות. מיד חשבתי על צפרדע, למה?

כי בכל פעם ששואלים אותי היכן נולדתי ואני משיבה שבצרפת, מיד נשאלת השאלה:"אכלת צפרדעים?חלזונות…" הצפרדעים תמיד חוזרים ועולים בחוייות הקולינריות שאני עורכת. אבל לא בגלל זה בחרתי באייקון של הצפרדע אלא בעקבות…

כל מי שמגיע לביתי תמיד נתקל באוסף הצפרדעים שנמצא בסלון ביתי. כל מיני צפרדעים מחומרים שונים שאספתי בשנים אחרונות או שקיבלתי מחבריי. אז מהו הסוד מאחורי הצפרדעים?

בצפרתית המילה "מה" נשמע כמו קולה של הצפרדע. לכן לפני כמה שנים בן זוגי יהודה קנה לי את הצפרדע הראשון, הכל התחיל כבדיחה אך עם הזמן נאספו עוד ועוד צפרדעים .

לכן כשסיגל שמעה את הסוד מאחורי הצפרדע היא מיד אמרה שזה יהיה מגניב שהאייקון שיסמל את דרגות הקושי בספר יהיה צפרדע.

כשהתחלתי למכור את הספר, המון אנשים אמרו שבענייהם זה כמו סמל מסחר שלי, שזה מיוחד ולא שיגרתי.

כבעלי עסקים אנו כל הזמן מחפשים את היחודיות שלנו, גם בלוגו, גם בשם העסק ובכלל. מי שמכיר אותי יודע שתמיד אני מנסה למצוא את הדבר שאף אחד עוד לא חשב עליו, לכן אני מזמינה אתכם לדפדף בספרי הבישול ולמצוא את האייקונים הכי מיוחדים שמסמנים את דרגות הקושי ולא תמצאו שם אייקון של צפרדע.

אסיים ואומר שבזכות ההומור של בן זוגי נולד האייקון של ספרי הבישול שלי. כמו תמיד הוא עבורי עזר כנגדה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן