יום האשה הבינלאומי 8 במארס.

בחור מנשק בחורה

לא שאני זקוק ליום ספציפי בשנה כדי לציין במיוחד את המשמעות הפסיכולוגית הזו, אולם זו הזדמנות להציף את הנושא ולהרחיב את המודעות העצמית בעניין נשים גברים ומה שביניהם.

כן חברי הגברים, הפוסט הפעם מופנה אלינו, ממש אלינו. לכבוד יום האשה לעצור רגע להתבונן פנימה ואולי ליצור מודעות אחרת על מי אנחנו, מי הן, ליצור מודעות אחרת על מה באמת חשוב במערכת יחסים עם בנות הזוג שלנו.

כן כן אני יודע שהמוח הנשי והמוח הגברי בנויים אחרת ובגלל זה אנו חושבים אחרת ומתנהגים אחרת ובכל זאת…

אז בואו נעצור לרגע ונתבונן על מי שנמצאת לצידכם ונפעיל מודעות עצמית ש:

  • היא לא אתם, היא אשה ולא גבר, השפה שלה היא שפת הרגש והמלל, שפה זרה לרובנו, כן זה אומר שהיא לא "חופרת" והיא לא " נודניקית" והיא לא "מבולבלת" והיא לא "שרוטה" היא פשוט מתקשרת דרך רגשות ומילים בדרך הנשית המיוחדת שלה.
  • היא לא חפץ לשימוש דחפים מיניים והיא לא צריכה להמציא כאבי ראש כדי לשדר שמה שהיא רוצה זה חיבוק וליטוף שממש לא אמור להגיע לסקס, היא מבקשת לחוש אהובה ומוערכת ולא רק נחשקת.
  • היא רוצה להרגיש ננגעת לא רק שבא לנו סקס איתה, היא רוצה להרגיש מלוטפת וננגעת כביטוי של אהבה וכבוד שפה נשית כל כך חשובה שאינו קשור לתשוקה מינית וכשהיא מרגישה מלוטפת רק שבא לנו לקיים איתה יחסים באותו רגע היא מרגישה מוחפצת ושהיא משמשת ככלי לסיפוק הצרכים שלנו.
  • כן היא זקוקה לשמוע מילים של "אני חושב עלייך, אני מתגעגע ומחכה לסוף היום כדי שנוכל להיות בייחד שוב" שפה שבא לה טבעי ואנחנו צריכים "ברליץ" בשביל זה כי זו שפה זרה עבורנו.
  • כשהיא אומרת משפט אחד בבוקר ומשפט הפוך אחר הצהרים ומשפט שלישי שונה משני המשפטי הקודמים בערב זה לא הופך אותה ל "למבולבלת" ל "לא סגורה על עצמה". בשפה נשית יש חשיבות רבה לתהליך ולא בהכרח לתוצאה והשפה הגברית כל כך שונה, חותרת למטרה ולתוצאה והתהליך מאבד מחשיבותו. "איך מתקדמים מפה הלאה מה שהיה היה אני לא יכול לשנות את העבר תתקדמי…. " משפט גברי שכיח ביותר בקליניקה והיא משדרת "העבר הוא לא היה העבר הוא נוכח כאן בינינו ואני לא מתקדמת הלאה… הזוגיות שלנו היא לא פנצ'ר שמתקנים וממשיכים לנהוג כאילו לא אירע דבר", זה לא הופך אותה ל"מקלקלת" זה לא הופך אותה ל "בגללך אנחנו תקועים" זה הופך אותנו ללא רואים, ללא רגישים מספיק כי האשה שלנו מדברת "נשית" לא "גברית" ואם יחסים חשובים לנו באמת אנחנו צריכים ללמוד את שפת " המקום".
  • להתבונן פנימה…. לשים זכוכית מגדלת על מערכת היחסים המיוחדת אשר מתקיימת בין גברים ונשים

לנשום עמוק… ולכתוב זה לזו פתק הדדי –

"תודה רבה שאת.ה בחיים שלי, דרכך אני יכול/ה ללמוד על מי אני כגבר/ אשה ומי את/ה כגבר/אשה ולהתפתח לגרסה היותר טובה של עצמי, תודה לך"

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן