מהו הדבר החשוב ביותר שכדאי לעשות לפני יציאה לחופשה?

ידי אישה מחזיקות מזוודה

משפחות, זוגות בודדים.. כולם מתארגנים לצאת לחופשה בזמן הקיץ.

על פניו נראה שכולם מצפים לחופשה המשחררת.

פעמים רבות במקום שהחופשה תחבר את הלבבות.. היא יוצרת פירוד. איך זה קורה?

 ישנם כמה סיבות שיכולים לגרום לכך שא/נשים לא ייהנו מחופשה…

קודם כל לא כל הטיפוסים נהנים מחופשות. כל טיפוס וסיבתו שלו…

שנית ישנם זוגות ומשפחות רבות שמאמינות שבזמן ש'כולם' נהנים, נפתרות כל הבעיות הקטנות שסובבות אותם במהלך השנה… ולא מכינות את הקרקע לחופשה הקרבה ובאה… ואז… מבלי משים הם "אורזים" איתם את אותם כעסים שליוו אותם עד לחופשה, ובזמן החופשה הם מרגישים מרוחקים אחד מהשני/ה ולא מוצאים את הזמן לשיחת הבהרה אחת, מה שלא מאפשר למצות את ההנאה מהחופשה…

בנוסף, כמו בכל דבר, לכל אחד יש תמונה שונה בראשו וציפיה שונה לגבי 'מהי חופשה' ולא תמיד עושים תיאום ציפיות והחלטה משותפת לגבי הצורה בה מתכננים לבלות את החופשה, ואז נוצרים ויכוחים ואף משקעים שמשפיעים אפילו על החופשה הבאה…

לכן, אחד הדברים הכי חשובים שכדאי להקדים ולעשות לפני החופשה, זה לגבש תכנית פעולה שתתאים לכל אחד מהמשתתפים. תכנית שתיקח בחשבון את מאווייהם של כולם ותפגיש בינהם בצורה שכולם יוכלו ליהנות.

חשוב שכל אחד יעלה את הצורך שיעזור לו להיות פנוי בחופשה וליהנות בצורה מיטבית. למשל ישנם טיפוסים שרוצים לחסל את ערמות המטלות שהם צריכים למלא לפני החופשה. ישנם כאלו שרוצים שקט וכדאי לאפשר להם כמה שעות בלי הילדים כך שיוכלו לנוח מספר שעות בכל יום. ישנם כאלו שיעדיפו הליכה ביער על פני פעילות אקסטרים, ויש את אלו שיהנו מהקשרים שיוצרו תוך כדי משחק ושיחות… לאחר שיודעים את הצרכים קל יותר לתכנן תכנית שתאפשר לכולם ליהנות.

מעבר לכך כדאי ליישב סכסוכים ישנים שנותרו בלתי פתורים ולקרב את הלבבות, כך שהחופשה תוכל לשדרג את הקשר ולתרום את חלקה ליחסים מאושרים יותר.

רוצים להספיק ליישב סכסוך ישן? מזמינה אתכם לטיפול קצר מועד שישאיר אתכם פנויים ל'חופשה מהסרטים'…

כתבו לווטסאפ ואחזור אליכם לקביעת פגישה והבנת מקור הסכסוך: 0528167090 אסתר אדלר מנחת סדנאות, מטפלת ובעלת בית הספר מאסטר יו למאמנים טיפוליים.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן