למה מתחפש מוזיאון ראשון לציון בפורים??

צילום מאיה רגב

חגיגת פורים אפריקאית במוזיאון ראשון לציון

בפורים הקרוב יתחפש מוזיאון ראשון לציון לאפריקה ויציע שלל פעילויות מהיבשת:

מופע ריקוד אפריקאי מרהיב של להקת בנגורה, סדנת ריקוד אפריקאי, סדנת תופים, סדנת אפיית לחם קוקוס, יצירת מסכות אפריקאיות ועוד. חוויה ויזואלית תרבותית ומוסיקלית מהנה לכל המשפחה!

 

יום שישי 25/3 בין השעות 10:00- 14:00 במוזיאון ראשון לציון.

בפורים הקרוב יתחפש "מוזיאון ראשון לציון" לאפריקה ויציע שלל פעילויות מהנות בהשראת היבשת. במתחם המוזיאון יערך מופע מרהיב של להקת בנגורה ויתקיימו סדנאות והפעלות שונות לכל הגילאים, ביניהם סדנאות ריקוד, תיפוף בישול ויצירה.

להקת בנגורה, הלהקה היחידה בתחום המחול האפריקאי האמנותי בארץ, תופיע בהרכב רחב של מתופפים ורקדנים, במופע ריקוד מרהיב, אנרגטי ומסעיר חושים לקצב התופים החי.

האמנים בתלבושות מרהיבות,  יציעו חוויה ויזואלית, תרבותית ומוסיקלית, המשתפת את הקהל בשירה, תיפוף וריקוד. סולן הלהקה-סבולה בנגורה הוא מלחין ומתופף וירטואוז מגינאה קונקרי שבמערב אפריקה.

 בנוסף יתקיימו במתחם המוזיאון הפעלות וסדנאות שונות בו זמנית במתחם המוזאון:

 סדנת פנטזיה אפריקאית, הלוקחת את המבקרים, על ידי חוויה קולנועית מתקדמת המותחת את גבולות הדמיון, עד לאפריקה הרחוקה בה יפגשו המשתתפים פילים ואריות מהספארי וייקחו חלק בחוויות מרגשות מיבשת אפריקה.

בנוסף יתקיימו סדנת ריקוד אפריקאי בה ילמדו המשתתפים את אחד מסגנונות הריקוד העתיקים בעולם. הריקוד האפריקאי נחשב כבסיס להיפ הופ, ברייקדאנס וג'אז. הריקוד משלב קפיצות, בעיטות, אקרובטיקה, ותנודה רחבה של הגפיים והינו  אנרגטי מהיר ותוסס. לכל מקצב יש ריקוד, כל תנועה מתייחסת אחרת למקצבים השונים.

סדנת תופים : במסגרתה ילמדו הילדים לתופף על תופים אפריקאים. למשתתפים יחולקו כלי הקשה ותופים ובאמצעות משחקי תופים, שירים אפריקאים ושירי פורים לקצב התופים ילמדו הילדים וכל המשפחה מקצבים שונים. במערב אפריקה יש לכל שבט פאנל של מתופפים המתאמנים כל יום על המקצבים השבטיים שלהם. כל ילד בהגיעו לגיל מסוים יכול לבחור ולהצטרף לאומנות השבט –התיפוף והריקוד , שם הוא ילמד במשך שנים ואם יצטיין יוכל להתפתח למקומות שמעבר לשבט המקומי.

בסיום הסדנה תתקיים תהלוכה.

צילום-יניב-לוי צילום-יניב-לוי-(4)

כמו כן תתקיים סדנת בישול בה נאפה לחם קוקוס וסדנת יצירה בה נכין מסכות אפריקאיות.

 מחיר כרטיסים : מבקר ראשון – 45 שח, שני -40 שלישי ויותר 35-  שח. הכרטיס מקנה השתתפות בכל הסדנאות ובכל הפעילויות.

יום שישי 25/3 בין השעות 10:00-14:00 במוזיאון ראשון לציון, (אחד העם 2).

 

לינק לסרטון: https://www.youtube.com/watch?v=vi4x2Fm8SIs

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן