להחזיר את השעון לאחור – טיפול פנים או ניתוח פנים?

ידי קוסמטיקאית בוחנות פני אישה

האם אתם שוקלים לבצע ניתוח למתיחת פנים כדי להחזיר את השעון לאחור? למרות שההליך יכול בהחלט לספק תוצאות מרשימות, האמת היא שהצלחת פעולת מתיחת הפנים תלויה באותה מידה במה שאתם עושים לפני ואחרי הניתוח, כפי שהיא תלויה במיומנות המנתח שתבחרו. למעשה, הזנחת העור בחודשים שקודמים למתיחת הפנים ולאחריה עשויה להיות ההבדל בין מראה מחודש וצעיר לאורך זמן, לבין תוצאה מאכזבת שעלולה להשאיר אתכם במראה מבוגר מאי פעם.

ניתוח להרמת הפנים הינו ניתוח מורכב שנועד לתקן את ה'נפילה' או הרפיון הטבעי של עור הפנים, שמתרחש עם השנים. בניתוח מסירים את עודפי העור, מקבעים את השרירים, מסירים שומן עודף או מוסיפים לפי הצורך ותופרים הכל מחדש.

לאיכות העור יש תפקיד מפתח בהצלחת הניתוח. טיפול טוב בעור בחודשים ובשבועות שלפני הניתוח, ישפר את הטקסטורה של העור, את הגוון הכללי שלו, את זרימת הדם לפנים, את איכות קליטת החומרים הקוסמטיים וישמור עליו אלסטי, רך וגמיש יותר. טיפולי פנים בשילוב תחזוק נכון בבית, יכולים לקדם את ייצור סיבי הקולגן והאלסטין, שאחראים על חוזקו וגמישותו של העור. לקולגן ואלסטין מפותחים יש תפקיד מרכזי ביכולת העור לעמוד במתיחה המתבצעת בניתוח. עור גמיש ורך יהיה נוח יותר לעבודה והמנתח יוכל לתקן את הרפיון ולהתאים את גודל העור להיקף הפנים בהצלחה גדולה יותר.

מאידך, ככל שאיכותו של העור טרם הניתוח ירודה – הוא אינו מוזן בלחות ובחומצות השומן הנחוצות, מיובש, בעל מראה דהוי ואינו נקי, כך צפויה לרדת שביעות הרצון מהתוצאה הסופית. מאפייני העור ההתחלתיים – נראות העור, המרקם שלו, גמישותו וניקיונו אינם משתפרים עקב הניתוח הפלסטי.

לאחר מתיחת הפנים, העור זקוק להחלמה ולהתאוששות. טיפולי פנים ממלאים גם כאן תפקיד חשוב בקידום הריפוי והפחתת הסיכון לסיבוכים. לדוגמה, כדי לסייע בהפחתת נפיחות, בצקות ושטפי דם שהם תופעות לוואי שכיחות של הניתוח. טיפולי פנים יכולים גם להקל על מתח העור ועל גמישותו על ידי מתן חומרי הזנה חיוניים ולחות, מניעת יובש, התקלפות ולסייע במניעת בעיות עוריות הנגרמות מהסטרס העורי בעקבות בניתוח. טיפול אחראי יכול לעזור לקדם עור בריא וזוהר, שיכול לשפר ולשמר את התוצאות הכוללות של הניתוח לאורך זמן.

לסיכום, טיפולי פנים יכולים למלא תפקיד משמעותי בהצלחת ניתוחי מתיחת פנים. הם יכולים לעזור להכין את העור לניתוח, לטפל בבעיות עור ספציפיות, לקדם ריפוי, להפחית את הסיכון לסיבוכים ולשפר את הבריאות הכללית ואת המראה של העור לאחר הניתוח. אם אתם שוקלים מתיחת פנים, הקפידו להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ומנוסה כדי להתאים את הטיפול המדויק והאפקטיבי להשגת התוצאות הטובות ביותר האפשריות ולשמירה עליהן למשך שנים רבות.

 

שלכם,

שרית פורת – קוסמטיקאית מוסמכת ומטפלת שיאצו.

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן