כנס מגזין מדור לדור

מומחי מדור לדור בכנס אצל יהודית

אחת לשנה יהודית עורכת כנס לכותבי מגזין מדור לדור, מזמינה אותנו לביתה, מפנקת אותנו במגוון של מתנות, מאכלים וכולנו נהנים מחברתם של אנשים טובים.

הכנס מאפשר לנו כבעלי עסקים להכיר אחד את השניה, לעשות מינגלינג, לחבר פרצופים למאמרים הנפלאים שאנחנו קוראים לאורך השנה ונותן לנו את המקום לעשות סיעור מוחות ולתמוך בצמיחה הדדית של כל אחד ואחת מאיתנו.

 

בכנס השנה הרחבנו על הפעילות המתרחשת מאחורי הקלעים. שי מזרחי, הבעלים של החברה הגלובלית סיפר על המערכת שהופכת טקסט לקול ובכך מאפשרת לכל המגזין להיות נגיש לכבדי ראייה. סיגל גבאי האמונה על העיצוב הגרפי של העיתון הרחיבה את נושא הבאנרים והאופציות הנוספות שבהן ניתן לקדם את העסקים שלנו. ואנוכי, שירטל הבעלים של הסוכנות סחוגל תוכן ומדיה עם פלפל המייצרת תוכן חריף לבעלי עסקים, סיפרתי על הניוזלטר החודשי שנשלח לתפוצת המגזין, בעקבותיו אחוזי הצפייה גדלו בצורה משמעותית מאוד.

 

יהודית והצוות שמאחורי המגזין דואגים לשמור על האיכות, הקידום האורגני והממומן, היד על הדופק למשלוח החומרים והכל עם חיבוק גדול ומחשבה יצירתית שמייצרת עשייה מבורכת שמחזקת את כל העסקים שיש להם יד בדבר.

 

כמובן שבכל פעם שאנחנו פוגשים את יהודית, אנחנו מגלים הפתעה חדשה, הדבר הבא שמתבשל לו לקראת שנת 2023 הוא ערוץ רדיו מבית מגזין מדור לדור.

 

נאחל ליהודית ולצוות היקר הצלחה מרובה ובאופן אישי, תודה לך יהודית ותודה רבה לכל צוות מגזין מדור לדור!

 

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן