הצמיחה, הפריחה, והעצמה אישית

צמיחה חדשה דליה שגב

השתיל יעמיק את שורשיו ויצמיח את ענפיו ועליו לגובה המכסימלי שמאפשרת לו הקרקע בתהליך הצמיחה, כך גם המתאמן בתהליך האימון יעצים את יכולותיו וכישוריו למירב והמיטב בכול תחום בו יבחר. עיבוד האדמה, הדישון שלה והשקייתה מאפשרים צמיחת השתיל למה שהטבע מייעד לו להיות, כך המתאמן הצלחתו תהיה תלויה בתהליך שהוא יעבור –
לא ההצלחה מביאה לצמיחה, כי אם הצמיחה האישית מובילה להצלחה.
חשוב ונכון להדגיש שההצלחה לא נמדדת במעמד היררכי בארגון, בגודל עסק, בגובה השכר או היקף ההכנסות של העסק. אלה לא יכולים להיות קריטריונים אובייקטיביים, המתאמן הוא זה שקובע את היעד שיביא אותו להגשמה, בדיוק כמו השתיל, לא כולם מגיעים לאותו גובה, לאותו עומק השורשים, כל צמח ע"פ מהותו ומה שנותן לו הטבע, כל אדם ע"פ ציפיותיו ומה שנחשב בעיניו כהצלחה והגשמה עצמית פורצת דרך.
הצמיחה והפריצה קדימה אינה מסתיימת אף פעם. כמו הפרח וכמו העץ תהליך הגדילה והצמיחה לא מסתיים אף פעם, כך גם פריצת הדרך של מתאמן אינה אירוע חד פעמי, כי ברגע שהמתאמן חווה את ההעצמה וההצלחה בתהליך האימון, את השפעתו על היעדים שהציב לעצמו וההשפעות שיש לכך על כל תחומי חייו, יש והוא יוכל להשתמש באותם הכלים שרכש בתהליך האימון להמשך העצמת חייו, כי תהליך ההעצמה האישי וההתפתחות האישית לא מסתיימים לעולם.
בכל מקרה הוא בוודאי רכש את הידע והיכולת לזהות מתי הוא זקוק לליווי של מאמן לפריצת הדרך, כדי להגיע ליעד הבא בחייו, להגשמה עצמית ולתחושת האושר על הישגיו.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן