הסרט הלוהט ביותר הוא הסרט שאתם מכינים בעצמכם

זוג מתנשק ברקע חשוך

מחפשים לתבל את חיי האהבה שלכם בולנטיין דיי? הנה משהו שכדאי לכם לנסות: צרו סרט סקסי משלכם.
אולי עוברת לכם בראש מחשבה, כמו: "אבל אין לי ציוד ליצירת סרטים" או "אין לי מושג איך לעשות סרט!"
החדשות הטובות הן…
הסרט שאני מדברת עליו כבר קיים… במוח שלכם. רובנו מסתובבים בעולם עם "סרטים" מיניים מסתובבים בדמיוננו: איך אנחנו רוצים שיחסי מין ייראו, אילו רגשות אנחנו רוצים לחוות, ואילו חוויות אנחנו רוצים לחיות.
אני מעודדת אתכם לממש את הפנטזיות הקיימות האלה כדי להבין מה הן אומרות על הצרכים והרצונות המיניים האמיתיים שלכם – ואז לכתוב את תרחיש הסקס הלוהט שלכם. אתם יכולים לחלוק את זה עם בן/ת הזוג שלכם, או פשוט לשמור את זה לעצמכם.

איך? – כבו את הנטפליקס והתכוננו לשלושה צעדים פשוטים
שלב 1 – הפכו לבלש פרטי
תבינו מה גורם לכם ליהנות במיטה. הדרך לעשות זאת היא לאסוף כמה נתונים מהחיים שלכם. תחפרו בפנטזיות, ותתחילו לשים לב למה שאתם חושבים כשאתם מתחילים להיסחף. מהם החלומות בהקיץ שלכם עליכם ועל כל מי שאתם נמשכים אליו? אילו סוגים של מחשבות מדליקים אתכם?
לאחר מכן, תיזכרו בספרים והסרטים שעוררו אתכם הכי הרבה, כמו גם על החוויות המיניות שחוויתם שהיו הכי מעוררות. (זכרו, ללא שיפוטיות!). הם עשויים להיות רומנטיים, מלאי תשוקה ותככים או כל מיני נושאים מפורנו שצפיתם או סיפורים אירוטיים שקראתם. תחשבו על הסצנות והרגעים בסצנות האלה.
שלב 2: זהו את התחושה המשמעותית שאתם רוצים להרגיש
נסו לזהות את סוגי הרגשות שאתם או כל מהמשתתפים האחרים בפנטזיות חשים וראו אילו מהן נראות לכם הכי מרגשות. לדוגמה, אתם או אחרים בפנטזיות, בספרים ובסרטים שלכם עשויים לרצות להרגיש חזקים, מושפלים, מופתעים, בסכנה, מתגרים, מפנקים, אהובים, מעריצים, נחשקים וכד'. אם הפנטזיה שלכם היא של בן זוגכם מפתיע אתכם עם ארוחת ערב בת חמש מנות במסעדה המפוארת האהובה עליכם, זו עשויה להיות פנטזיה של טיפול (הם תכננו את זה) או מוכרת (הם ידעו שזו המסעדה האהובה עליך), או שזה יכול להיות פנטזיה של פינוק (חמש מנות ומפואר) או של הפתעה. ערכו רשימה של הרגשות שנראה שהכי קשורים לעוררות שלכם.
שלב 3: כתבו את הסרט המיני הלוהט ביותר שלכם
עם כל מה שאתם יודעים עכשיו על מה שמדליק אתכם, כתבו סצנה משלכם או יותר, שתעורר בכם את הרגשות האלה. תראו מה מבין הסרטים' הפנטזיות ומה שגיליתם, אתם בעצם רוצים לחוות, מה אתם רוצים לחלוק במיטה עם בן/ת הזוג שלכם (למשל, מה תרצו להגיד לו או שיגיד לכם). תחשבו על איך אתם רוצים שהשותף שלכם יסתכל עליכם, ידבר אתכם, יגע בכם ואיך אתם רוצים להסתכל עליו, לדבר איתו ולגעת בו כדי ליהנות מהרגשות שאתם כל כך רוצים. תארו לעצמכם איך הייתם רוצים שהסרט שלכם יתחיל, מהן החוויות לחלק האמצעי של הסרט ואיך הוא מסתיים.
כתבו כמה תרחישים חמים!
יום ולנטיין שמח וסקסי!

אילונית באומן – אימון אישי, זוגי וייעוץ מיני| 052-7350699 | [email protected]
קבוצת הכל מתחיל בך – הקול הגברי

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן