למה כדאי לחגוג ט"ו באב

בחור עם פופקורן ושלט טלוויזיה

ט"ו באב (ויש כאלה שרואים בו את הגרסה הישראלית ל"ולנטיין דיי") מוכר לרבים בישראל כיום כחגה של האהבה. רבים מהאנשים, ואולי אתה ביניהם, בין אם במערכת יחסים ובין אם רווקים שיוצאים לדייט, מצטיידים בזרי פרחים, שוקולד ובלוני לבבות אדומים המדגישים את ייחודו של היום המיוחד הזה. ידיים אוחזות בעיניים בורקות, כוסות של יין נושקות אחת לשנייה – לחיי האהבה. 

אני מבינה שחג האהבה יכול להלחיץ אותך ולאכזב. אם אתה במערכת יחסים, ובת הזוג שלך היא מישהי שלא אכפת לה מיום האהבה (כן, יש נשים כאלה), אז כנראה שהיא תאכזב אותך. לעומת זאת, אם יש לך למי לקנות מתנה רומנטית, זה יכול להיות מלחיץ ולגזול זמן מיותר. מסעדות ובתי קולנוע תמיד צפופים והמחירים תמיד מרקיעי שחקים. בנוסף לכל זה, האופי הרומנטי והחומרי ביותר של יום חגיגת האהבה יכול לעורר במעוטי היכולת הכספית והרווקים להרגיש שהם לא חווים את החיים כמו שצריך.

אז הרשה לי לספר לך מדוע כדאי לחגוג את ט"ו באב.

  1. זה תירוץ נפלא להתלבש ולצאת עם חברים

            יום ט"ו באב לא חייב להיחגג עם בת זוג רומנטית. גם אם אתה רווק, זו הזדמנות מצוינת לאמץ מסורת של החוגגים יום זה, להתלבש חגיגי, לאכול אוכל טעים, לשתות יין משובח ולנהל שיחות מצחיקות עם החברים שלך.

  1. או… להישאר בבית להתפנק ולהירגע

            למרות מה שרואים בקומדיות רומנטיות, אין שום דבר רע בכך שתבלה את יום ט"ו באב עם אוכל טעים, אלכוהול לטעמך, בינג' ב VOD או סדרה לוהטת בנטפליקס וזוג מכנסי טרנינג איכותיים. אם החברים שלך מתכננים לבלות את יום האהבה עם בנות הזוג שלהם, ולא מתחשק לך לצאת, אז הישאר בבית. אין בושה לבלות לילה מדהים מוקף בכל הפינוקים האהובים עליך.

  1. אם אתה במערכת יחסים, זו הזדמנות נפלאה לפנק את בת זוגתך

            אם יש לך בת זוג שאתה אוהב, אז אתה בטח כבר יודע שכדאי לך להראות לה מדי יום את ההערכה שלך אליה. אבל החיים עמוסים, וקל לקחת בת הזוג כמובן מאליו. אם התמזל מזלך להיות במערכת יחסים מהנה ובריאה עם בת זוג שאתה אוהב מאוד, יש לך סיבה מושלמת לחגוג את ט"ו באב. אתה לא חייב לשבור את הראש לאיזה מקום רומנטי לקחת אותה או לקנות לה מתנה אם שניכם לא בעניין מהסוג הזה. זה יכול להיות יום מצוין לחזק את הקרבה והאינטימיות ביניכם ולהתחמם עם חמ"מ (=חיבוק, מגע, מבט), לשחק אמת או חובה אינטימי או קלפים שיגרמו לכם להעז לעשות דברים, שטרם והעזתם.

  1. אהבה היא משהו שתמיד שווה לחגוג

            עד כמה שיום ט"ו באב נעשה ממוסחר וחומרני עם השנים, בבסיסו, זה באמת עניין של חגיגת אהבה. בין אם אתה מאוהב כרגע, מעולם לא היית מאוהב, או שהיותך מאוהב ותמיד הסתיים בכאב עבורך, העובדה היא שבאמת אין דבר אנושי ויותר אוניברסלי מאהבה. אהבה מהווה השראה לכמה מהספרים, הסרטים, השירים והציורים הטובים ביותר. אהבה יוצרת משפחות. אהבה נוגדת את ההיגיון. לפעמים, אהבה ממש מבאסת. אבל היא די בלתי נמנעת, ואני חושבת שכולנו יכולים להסכים שכדאי לחגוג אותה.

תחגוג את האהבה שלך לעצמך ו/או לבת זוגתך בכל דרך שאתה מתחבר אליה. לחיי האהבה!!!

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן