המתנה המושלמת שלך ל"יום האהבה"

גבר מחזיק שלט כיתוב for sale

תארי לעצמך שלקראת יום האהבה שיחול בחודש אוגוסט, תוכלי לעשות שופינג למציאת ה"בעל המושלם" שלך. פשוט תצאי למסע קניות וכך תחסכי מעצמך למצוא אותו באחד מאתרי ההיכרויות באינטרנט, האפליקציות למיניהן בנייד, הפניות של חברים ש"יודעים" מי מתאים לך ויועצים ומאמנים לזוגיות שנותנים טיפים שלא עוזרים לך.

נשמע מגניב, נכון? בא לך שנפליג קצת עם הדמיון? הבה נצא לדרך.

דמייני שהחברה הכי טובה שלך מתקשרת אליך ומספרת לך כי אי שם בפאתי העיר, נפתחה חנות כל בו מפוארת בעלת חמש קומות אשר מטרתה היחידה היא לעזור לנשים למצוא את ה"בעל המושלם" שלהן. עוד מדובר כי נשים מכל רחבי העולם מגיעות לחנות כדי לבחור את ההתאמה המיטבית עבורן.

בכל אחת מחמש הקומות יש גברים שניחנו בתכונות שונות. במקום נהוג כלל עיקרי אחד והוא, שכאשר כל אישה מגיעה לכל קומה, עליה לבחור גבר אחד מאותה קומה. אם היא לא בוחרת, היא יכולה לעלות לקומה הבאה. חשוב להבין כי זאת, מבלי לדעת בוודאות איזה גבר היא תמצא שם. הטריק הוא שלא ניתן לחזור לקומה נמוכה יותר, אלא אם את מתכוונת לעזוב את החנות ללא בעל.

חברתך מציעה לך לבדוק את הסחורה בחנות ואת מסכימה בחפץ לב.

שתיכן יוצאות לחפש את הנפש התאומה שלכן בחנות הכל בו. מגיעות לקומה הראשונה ושלט קטן מתנוסס כנגד עיניכן: "הבעלים בקומה זו אוהבים ילדים ויש להם עבודה טובה."

חברה שלך חושבת שזה נהדר, אבל היא גם סקרנית לראות איזה גבר נמצא בקומה השנייה. את מוצאת את עצמך עוקבת אחריה במדרגות הנעות לקומה השנייה. שם אתן מוצאות שלט קצת גדול יותר שאומר: "הבעלים בקומה זו הם סופר נאים, אוהבים ילדים ויש להם מקומות עבודה מעולים."

את צוהלת בקול ואומרת לחברתך: "וואו! בדיוק מה שאני צריכה. בואי נסתכל מסביב. "

אבל היא מסרבת, הסקרנות גוברת עליה ואומרת לך: "לא, בואי נעלה לקומה הבאה ונראה מי שם." את הולכת בעקבות באי-רצון קל.

בקומה השלישית אתן נדהמות למצוא שלט גדול יותר, הפעם כתוב עליו: "הבעלים בקומה זו הם לא רק סופר נאים, אוהבים ילדים ויש להם עבודה נהדרת, אלא הם גם שמחים לעזור לך עם עבודות הבית!"

לסתך נשמטת. רמת ההתרגשות שלך גוברת, אבל את יכולה לראות שחברתך מסוקרנת עוד יותר לראות מיהם הגברים שממתינים בקומה הרביעית.

אתן ממשיכות לטפס במעלה המדרגות הנעות עד שנתקלות בשלט ענק: "הבעלים שלנו בקומה הרביעית הם נאים מאוד, אוהבים ילדים, יש להם עבודה נהדרת, נהנים לעזור לך בעבודות הבית והם מאהבים מופלאים במיטה!"

עכשיו אתן בשוונג. שום דבר לא יכול לעצור אתכן. משוכנעות שבקומה החמישית תקבלו את האפשרויות הטובות ביותר לבעל ולכן בוחרות להמשיך לעלות במדרגות הנעות לקומה האחרונה. ו… וואו… מ-ה ק-ו-ר-ה ל-כ-ן ש-ם?

אתן מוצאות שלט, זעיר וקרוע האומר: "קומה זו היא הוכחה כי בלתי אפשרי לרצות נשים."

מה רוצה הסיפור לומר? שלפעמים, בחיפוש שלך אחר בן הזוג המושלם, את אולי מפספסת את מי שיכול לעשות אותך מאושרת.

מה לי יש לומר לך? מלהיב מאד לו לקראת יום האהבה הקרב, הסיפור הדמיוני היה מציאותי והיית מוצאת במכירת חיסול בכלבו את בן הזוג המושלם. מלהיב יותר שלמעשה אינך זקוקה לשום מבצע למציאת מר perfect עבורך אלא קודם תאהבי את עצמך just the way you are.

זו אינה קלישאה או משפט שמאמנים (ואני ביניהם) אוהבים לומר. יש בו כוונה אמיתית שמזמינה אותך לצלול פנימה עם שנורקל, מסכה ובלון חמצן (כי צוללים עמוק מאד) אל נבכי המוח, הגוף, הרגשות, התודעה והמחשבות שלך כדי שתכירי את כל האמונות שלך לגבי עצמך ואיך הזוגיות שלך צריכה להיראות, את החלקים האלה שאת אוהבת יותר ואוהבת פחות.

כשתרגישי שאת אוהבת את עצמך עם "פחות מדי" או "לא מספיק יפה/חכמה/עשירה/גבוהה/רזה וכד', שתאהבי אותך הנעלבת, המתרגזת, הנפגעת, המתרחקת, הצועקת, השותקת בד בבד עם הצוחקת, הכיפית, האוהבת, המפנקת וכל האחרים – רק אז תוכלי ליצור לעצמך זוגיות אינטימית, אוהבת ויציבה עם בן הזוג המוש עבורך.

איך את יכולה לעשות זאת? – ספרים, סדנאות, יוטיוב ו… לפנות אלי. זו המומחיות שלי.

 

חג אהבה שמח Y

 

אילונית באומן – מפתחת מודל סווינג, הדרך לזוגיות ומיניות מעצימה | 052-7350699| [email protected]

 

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן