איך משלבים נטוורקינג עם חגיגת יומולדת 60?

קבוצת אנשים מחובקים

ביום שלישי ה 14.5.19 היה יום חגיגי לאנושות בכלל ולאנשי העסקים בקבוצת ראשונים להצלחה בפרט. למה? כי זה היה יום הולדתה ה – 60 של יו"ר הקבוצה, בראשותה של יהודית לוטואק.

לכבודה, הגיעו למפגש חברי הקבוצה + 21 אורחים מ – 7 קבוצות שונות, אשר חלקם מקבוצות אחרות וחלקם חדשים בביז.

כמו בכל מפגש נטוורקינג כהלכתו, ילדת היומולדת יהודית, פתחה בהסבר קצר על מהות ביז ואיך אפשר לעשות עסקים. היא המליצה לטייל בין הקבוצות הקיימות, לרקום חברויות ושיתופי פעולה עם בעלי עסקים ולהיות אותנטיים לעצמנו כי כך אנחנו ממגנטים אלינו את האנשים הנכונים.

יהודית, עסקית בנשמתה, לא ויתרה על טיפים למצטרפים החדשים וסיפרה איך להשתמש באמצעים שביז מאפשרת להם כדי להיטמע בתוך הארגון ולהצליח להניב תוצאות עסקיות.

בהתרגשות רבה הציגה את כל הנוכחים במפגש ולאחר מכן כל בעל עסק הציג עצמו ב-60 שניות. תוך כדי כך קבלנו 2 טיפים מקצועיים. האחד היה מהנומרולגית דבורה רוטמן. לטענתה, חברות טובה היא להפנות את החברים שלנו המבקשים שירות של בעל עסק ו/או עצות מקצועיות לבעל עסק מתוך ביז, הלוא הוא איש מקצוע. השני, היה מפיו של עו"ד רזיאל בלום. הוא המליץ לנו בכל עסקת מקרקעין/ העברה ללא תמורה/העברה אגב גירושין לבדוק מראש בעירייה/במועצה אלו תשלומים נצטרך לשלם כדי לקבל אישור לטאבו. זאת, כדי שלא יהיו לנו הפתעות.

יצאנו להפסקה של 10 דקות.

חזרנו שבעים מהאוכל הטעים והנפלא של יהודית ולאחר שעשינו מינגלינג וקדמנו את העסק שלנו, פתחנו את החלק השני של המפגש במופע האומנותי לכבוד יום הולדתה של יהודית. זה היה הזמן לברכות של חברי הקבוצה, של האחרים שהגיעו לכבודה ואף של כאלה שלא נכחו.

כן, כן, גם לזה דאגו חברי הקבוצה לבקש מבעוד מועד מאלה שאוהבים אותה ונבצר מהם להגיע למפגש.

הברכות גרמו ליהודית להזיל דמעות מהתרגשות. ו… כמובן שגם מתנה מהקבוצה היא קיבלה.

לרכזת הדרום של הקבוצות, אסנת ישורון היו דברים מרגשים ביותר לומר על היו"ר האגדית. היא ציינה 6 דברים על יהודית (אחד לכל עשור מחייה) אשר ניחנה בהם ותורמים להיותה נטוורקרית ויו"ר קבוצה מוצלחת:

  1. עקביות והתמדה – הדרושים כדי להצליח בפלטפורמת השיווק של ביז. יהודית בחברה כבר 11 שנה.
  2. חדשנות ויצירתיות – התחילה במשחקים, עברה גם לאוכל כמשחק והוסיפה גם את מגזין מדור לדור. יהודית מתחדשת ומחדשת נון סטופ.
  3. שיתופי פעולה – עושה סדנאות עם מגוון בעלי עסקים בביז מתחומי עיסוק שונים. כל הזמן מייצרת שיתופי פעולה חדשים גדי להרחיב את העסקים שלה.
  4. מכירה את חוקי המשחק ופועלת על פיהם. לכן, היא בדרגת יהלום מתמיד. היא הנוסעת המתמידה, הולכת כל הזמן לקבוצות ברחבי הארץ, עושה הרבה הפניות, הרבה פגישות 1:1, מקשיבה בהן ויודעת לעשות את הקשרים הנכונים.
  5. אהבה עצמית – אי אפשר להצליח למכור אם אין אהבה עצמית. כי אם בעל עסק אינו אוהב את עצמו, למה שהצרכן יאהב אותו. בזה יהודית מומחית.
  6. נתינה, נתינה, נתינה. כל האנשים שהגיעו בערב זה הם לזכות יהודית ולכבודה. היא עושה את כל מה שעושה מכל הלב. חברי הקבוצה שתחת ראשותה כולם חדשים בביז והיא משקיעה בכל אחד ואחד מהם.

בכך תם החלק של חגיגת היומולדת וחזרנו לפן העסקי. הקשבנו ליהודית במשך 10 דקות על סיפורה האישי על ראשית ימי חייה בפריז, על הוריה ועלייתם לישראל, ימי הקליטה הראשונים שלה בארץ, איך פיתחה את שלוש העסקים שלה: משחקים, אוכל ומגזין "מדור לדור" ואיך גדלה והתפתחה להיות נטוורקרית בנשמתה והווייתה. שיתפה אותנו מהם הערכים המובילים אותה בכל תחומי חייה, הן מול המשפחה וחברים והן מול בעלי העסקים. ערכים אלה הם שעוזרים לה להצליח לעשות הפניות, לפתח ולשדרג את שלוש העסקים שלה.

המפגש הסתיים בסבב של חוות דעת מקצועיות.

יהודית הודתה, עדיין בהתרגשות רבה, לכל האורחים שהגיעו וכיבדו אותה וכמובן, הזמינה אותם למפגש הבא. איך לא… עסקים ממשיכים גם כשמדובר באירוע חשוב כמו יומולדת 60.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן