המשק הישראלי ינצח!

דגל ישראל ובעלי מקצוע

לאחרונה נפגשתי עם ויקי גרונר מחברת HRD, מנחת סדנאות לגיוס ברשתות חברתיות, כתיבה גיוסית שיווקית וסטוריטלינג, קאנבה, ChatGPT ויזמית חברתית מוכשרת. הייתה לנו פגישה נעימה, אני מהבסיס, היא מהעבודה, יחד בזום והנושא העיקר היה איך לא… התקופה המאתגרת שאנו נמצאים בה.
ישראל עומדת כיום בפני תקופה מאתגרת במיוחד, עם מצבי חירום וקשיים הכוללים לא רק אתגרים ביטחוניים אלא גם אתגרים כלכליים ואישיים. זהו זמן שבו החוסן הלאומי וההתנדבות הקהילתית קריטיים יותר מתמיד.

מתוך מודעות לצורך חברתי עצום זה, הקימה ויקי מיזם התנדבותי שמטרתו לספק כלים פרקטיים לעזרה בצליחת התקופה הקשה הזו. המיזם החל כיוזמה מקומית ברמת גן והתפשט למיזם ארצי, משקף את הצורך הרב והקול החם שיש למרצים שמציעים את הידע והניסיון שלהם בהתנדבות.

במיזם זה, שנרשמו אליו כבר מעל 800 אנשים מרחבי הארץ, מציעים מגוון הרצאות אונליין בנושאים שונים – מחוסן נפשי ועד כלים פרקטיים לעולם העסקים החדש. ההרצאות מתקיימות בימים שני ורביעי, בין השעות 20:30 ל-21:00, דרך זום, כדי לאפשר גישה נוחה, בטוחה ופשוטה לכולם. כמו כן, ההרצאות מוקלטות כדי להבטיח שמי שלא יכול להצטרף בזמן אמיתי, יוכל להיעזר בהן מאוחר יותר.

זהו זמן שבו יש לנו הזדמנות להראות כיצד כל אחד מאיתנו יכול לתרום ולהיות חלק מהמאמץ הגדול לצלוח את המשבר. ההשתתפות הרחבה, גם מתוך קהילות שפונו מבתיהם, מראה עד כמה אנשים מוכנים למצוא את הכוחות כדי להתמודד ולהמשיך קדימה. זהו סימן לחוסן העמוק ולתקווה שקיימים בכל אחת ואחד מאיתנו.

אפשר להצטרף על ידי השארת פרטים בדף הזה>
https://hrd.ravpage.co.il/KENES-TKUMA

או להצטרף לאחת משתי קבוצות הוואטצאפ של המיזם>
https://chat.whatsapp.com/FWR9P4C5fTx8ltnzzXwPdl

אם הקבוצה הראשונה מלאה, ניתן להצטרף לקבוצה השניה:
https://chat.whatsapp.com/LK9ffBfGjKJIbyXAi9ubji

כדי לצפות בהרצאות שכבר התקיימו ניתן להיכנס לקישור הזה:
https://www.hrportal.co.il/careerfree/

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן